Σας προτείνουμε 5 τρίτροχα scooter διαφορετικού κυβισμού αλλά και διαφορετικών χαρακτηριστικών, για κάθε αναβάτη που επιθυμεί την άνεση και την πολυτέλεια χώρων με την ασφάλεια του τρίτου τροχού.
Tα τελευταία χρόνια η εξάπλωση της κατηγορίας των τρίτροχων scooter είναι τεράστια. Όλο και πιο πολλές εταιρίες επενδύουν σε αυτή και όλο και περισσότεροι αναάτες φαίνεται να την προτιμούν. Πλέον ο κάθε υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει απο scooter που ξεκινούν απο τα 125cc και φτάνουν μέχρι τα 500cc.
Χαρακτηριστικό αυτής της κατηγορίας είναι οτι ο τρίτος τροχός συμβάλλει θετικά στην οδηγική συμπεριφορά, ενώ εμπνέει ασφάλεια σε ένα απότομο φρενάρισμα που μοιάζει πλέον παιχνίδι και στα πιο άπειρα χέρια. Μεγάλο θετικό αυτής της κατηγορίας είναι οτι ο κάθε υποψήφιος αγοραστής μπορεί να οδηγήσει νόμιμα ένα τρίτροχο και με δίπλωμα αυτοκινήτου.
Στο σημερινό μας αφιέρωμα σας παρουσιάζουμε 5 προτάσεις τρικύκλων με διαφορετικά χαρακτηριστικά για κάθε γούστο!
Μήπως, να διορθώνατε τα σχετικά με το Quadro? Το 350 D, δεν πωλείται εδώ και χρόνια... Υπάρχει το 350 S ή Quadro 3S, με μεγαλύτερο κυβισμό/ιπποδύναμη και βελτιώσεις σε μηχ. μέρη/φινίρισμα...
Από το άρθρο σας απουσιάζει το Piaggio MP3 300/500 LT ABS-ASR σε εκδόςεις business & sport. Το μοναδικό τρίτροχο με αυτά τα χαρακτηριστικά στην αγορά και 1ο σε ταξινομήσεις μεταξύ των τρίτροχων scooter.
Μήπως, να διορθώνατε τα σχετικά με το Quadro? Το 350 D, δεν πωλείται εδώ και χρόνια... Υπάρχει το 350 S ή Quadro 3S, με μεγαλύτερο κυβισμό/ιπποδύναμη και βελτιώσεις σε μηχ. μέρη/φινίρισμα...
Δεν αναφέρετε καθόλου τις καταναλώσεις τους, και κατά πόσο μπορούν να κινηθούν με αξιοπρέπεια στον αυτοκινητόδρομο.
Από το άρθρο σας απουσιάζει το Piaggio MP3 300/500 LT ABS-ASR σε εκδόςεις business & sport. Το μοναδικό τρίτροχο με αυτά τα χαρακτηριστικά στην αγορά και 1ο σε ταξινομήσεις μεταξύ των τρίτροχων scooter.