Το Suzuki Burgman 400 διατηρεί τον όγκο/χώρο, που προσφέρει απλόχερα το 650, υποστηρίζει την άνεση, παινεύεται για τα πολύ καλά φρένα του (με τη βοήθεια του ABS) και σε προδιαθέτει ακόμη και για μεγάλα ταξίδια. Το Burgman 400 είναι τόσο άνετο όσο δείχνει. Η σέλα, η θέση οδήγησης, ο χώρος στα πόδια, αλλά και το πολύ βολικό κόψιμο στο πάτωμα που επιτρέπει την εύκολη πρόσβαση στο έδαφος για αναβάτες παντός αναστήματος. Κάτω από τη σέλα θα χωρέσουν δύο full face κράνη με άνεση. Απο άποψη δύναμης το Burgman έρχεται με έναν τετράχρονο μονοκύλινδρο υγρόψυκτο κινητήρα των 398 κ. εκ., σχεδιασμένο να παράγει ευρεία και χρησιμοποιήσιμη δύναμη, με ήρεμη λειτουργία και χαμηλό κόστος συντήρησης. Ο κινητήρας είναι φτιαγμένος έτσι ωστε να αποδίδει την ισχύ του ήπια και έτσι το Burgman είναι φιλικό για κάθε αναβάτη.
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???