Πρόκειται για ένα GTπου συμπλέει με τα standardsτης κατηγορίας σε ότι αφορά σε άνεση και χώρους με sportόμως «περιτύλιγμα»,
διαθέσεις και ουσία. Ισχυρός κινητήρας, αναρτήσεις με «σφιχτά» settings και κορυφαία συνδυασμένα φρένα, επιτρέπουν οδήγηση
σε ρυθμούς γρηγορότερους του μέσου όρου. Η άνεση δεν θυσιάζεται βέβαια στον
βωμό του sport, και το KYMCOθα κρατήσει ξεκούραστους
οδηγό και συνοδηγό ακόμα και σε πολύωρη παραμονή πάνω στη σέλα. Σε στάση όμως,
ο ένας από τους δύο θα πάρει το κράνος στο χέρι, αφού στον αποθηκευτικός χώρος,
υπάρχει πρόβλεψη μόνο για ένα. Ο κινητήρας ανεβάζει γρήγορα στροφές αλλά
παραμένει φιλικός και ικανοποίει την κίνηση στην πόλη, χωρίς να κουράζει και
χωρίς μεγάλες απαιτήσεις σε καύσιμο.
Τεχνικά χαρακτηριστικά:
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ, 2β
Κυβισμός (κ.εκ.): 271
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 23,9/8000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 2,4/6.250
Τροφοδοσία: Ψεκασμός
Κατανάλωση (λίτρα/100χλμ.): 4,4
Βάρος (κιλά): 189
Μπορείτε να αποκτήσετε το Kymco Xciting 300 στην τιμή των 4.025 ευρώ.
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???
Όλα καλά αλλά το peugeot Geopolis 300RS που κολλάει με τα υπόλοιπα??Μάλλον το Satelis θα ήταν κατάλληλο στην συγκεκριμένη σύγκριση!!Και κάτι άλλο , το kymco downtown 350 και το kymco xciting 400 που είναι???