Ταξίδια χωρίς… κλήσεις!
Διαβάστηκε από 2409 αναγνώστεςΗμερομηνία δημοσίευσης: 3/10/2011
Θέλετε να ταξιδέψετε εκτός συνόρων με την αγαπημένη σας μοτοσικλέτα; Σίγουρα είναι ευχαρίστηση, αλλά καλό είναι να έχετε δύο πράγματα στο μυαλό σας πιο πριν.
Όπως γνωρίζουμε, στο εξωτερικό είναι πολύ πιο αυστηροί στο θέμα του κώδικα οδικής κυκλοφορίας. Έτσι, η ΕΛΠΑ ενημερώνει τον κόσμο, ότι οι ευρωπαϊκοί δρόμοι ελέγχονται για τα όρια ταχύτητας πολύ εντατικά, με ηλεκτρονικές κάμερες ελέγχου κυκλοφορίας να αποτελούν το βασικό όπλο των κατά τόπους αστυνομιών.

Έτσι, για να μη γυρίσεις στην πατρίδα σου, με κλίσεις από το εξωτερικό, τότε καλό είναι να διαβάσεις κάποιες σημαντικές πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι στο εξωτερικό.

Πρώτα απΆόλα, προσπάθησε να πληροφορηθείς τις ιδιαιτερότητες του τοπικού Κώδικα οδικής κυκλοφορίας, γιατί μπορεί να την πατήσεις από κάτι απλό.

Tήρησε όσο το δυνατόν…ευλαβικότερα τα όρια ταχύτητας. Σε χώρες όπως η Ελβετία, φιλοξενούνται πάρα πολλοί μοτοσικλετιστές κάθε χρόνο. Οι τοπικές αρχές όμως είναι άτεγκτες στην εφαρμογή των ορίων στους δρόμους και κάνουν συχνούς ελέγχους.

Μην αγνοήσεις τις «φλασιές» που θα δεις από την άκρη του δρόμου. Πολλοί φίλοι που ταξίδεψαν πρόσφατα στο εξωτερικό, κλήθηκαν μετά από λίγο καιρό να πληρώσουν κλήσεις, που έστειλε πακέτο η γερμανική Τροχαία.

Αν πέσεις σε μπλόκο, μπορεί να κληθείς να πληρώσεις επιτόπου την κλήση, και μάλιστα με έκπτωση σε περίπτωση που ανταποκριθείς και δεν κάνεις το δύσκολο.

Προσοχή χρειάζεται και στο πού παρκάρεις τη μοτοσικλέτα σου. Βλέπεις, στις περισσότερες ευρωπαϊκές πόλεις, υπάρχουν μπόλικες θέσεις για να την παρκάρεις και να την κλειδώσεις με ασφάλεια (κάθετες μπάρες στον δρόμο). ΓιΆ αυτό δε βλέπουν με καλό μάτι οι Ευρωπαίοι αστυνομικοί την συνήθειά μας να τις αφήνουμε στο πεζοδρόμιο.

Τα "ψαχτήρια" του Mototriti.gr
(Όλες οι πληροφορίες, για κάθε μοντέλο που σας ενδιαφέρει)


 

Tags: ???????

περισσότερα νέα & άρθρα »
ΔΙΑΦΟΡΑ - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ
Yamaha R1: Το μοντέλο που επαναπροσδιόρισε τις Sport μοτοσυκλέτες | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph Bonneville: Μια ιστορία 65 χρόνων | ΔΙΑΦΟΡΑ
Vespa 98: Η γέννηση ενός θρύλου | ΔΙΑΦΟΡΑ
1907: Το πρώτο Isle of Man TT | ΔΙΑΦΟΡΑ
Ducati 916: Ο θρύλος των Superbikes στα μέσα του `90 | ΔΙΑΦΟΡΑ
O πρώτος άνθρωπος που έκανε το γύρο του κόσμου με μοτοσυκλέτα | ΔΙΑΦΟΡΑ
Συσκευές ρύθμισης ύψους: Πώς λειτουργούν και γιατί θα απαγορευτούν στα MotoGP; | ΔΙΑΦΟΡΑ
Yamaha XT: Το μοντέλο Θρύλος που ήρθε απευθείας από το Dakar | ΔΙΑΦΟΡΑ
Royal Enfield Bullet – Η μακροβιότερη μοτοσυκλέτα της ιστορίας | ΔΙΑΦΟΡΑ
Triumph: Πώς η βρετανική εταιρεία σώθηκε από τους ίδιους της τους εργάτες | ΔΙΑΦΟΡΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ