Σύμφωνα με τη Honda, το τέταρτης γενιάς CBR 600RR είναι πιο κοντά από ποτέ στο αγωνιστικό RC212V. Οι τεχνολογίες που διαθέτει το καθιστούν μία από τις πιο κατάλληλες προτάσεις για την πίστα, ωστόσο η προσθήκη συνδυασμένου C-ABS (πρώτη φορά σε supersport μοτοσικλέτα) το φέρνει και πιο κοντά από ποτέ στο δρόμο! Το φέρινγκ του CBR 600RR επανασχεδιάστηκε και έγινε πιο επιθετικό και αεροδυναμικό, ενώ απέκτησε και νέες εισαγωγές αέρα. Τόσο μπροστά όσο και πίσω, τα φανάρια και τα φλας έχουν αντικατασταθεί με νέα, τα οποία θυμίζουν πολύ aftermarket επιλογές. Ο εν σειρά τετρακύλινδρος κινητήρας των 120 ίππων του CBR δέχθηκε κάποιες αλλαγές, μεταξύ άλλων, στην κυλινδροκεφαλή και τα πιστόνια, ενώ επανασχεδιασμένο είναι και το σύστημα της εξάτμισης. Οι αλλαγές αυτές έχουν ως αποτέλεσμα την αύξηση της ροπής, από τις 8.000 σ.α.λ. έως τις 12.000 σ.α.λ. Επιπλέον, ο κινητήρας διαθέτει ram-air, καθώς και άλλα ηλεκτρονικά συστήματα που βελτιώνουν την απόδοσή του. Το νέο χαρακτηριστικό των φρένων του CBR 600RR είναι οι ελαφρύτερες, μπροστινές, τετραπίστονες, monobloc δαγκάνες, οι οποίες «αγκαλιάζουν» δύο δίσκους των 310 χιλ. Ωστόσο, δεν πρέπει να ξεχνάμε και την προσθήκη του ηλεκτρονικά ελεγχόμενου συνδυασμένου ABS (για πρώτη φορά στην κατηγορία), το οποίο είναι ειδικά σχεδιασμένο και δοκιμασμένο ώστε να μετατρέπει το να κάνει φιλικότερο, αποτελεσματικότερο και ασφαλέστερο το απότομο φρενάρισμα σε κατάσταση ανάγκης.