Honda GB500: Κατοχυρώθηκε αλλά πότε έρχεται;
• Κατοχύρωση της εμπορικής ονομασία GB500
• Δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 471 κ.εκ. με 47 ίππους
• Με στρογγυλό προβολέα και μονόσελο, όπως στο 1980
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
Κατοχύρωση της εμπορικής ονομασία GB500
Η Honda προχωρά σε επέκταση της ρετρό σειράς GB, με την κατοχύρωση της ονομασίας GB 500 να υποδεικνύει την ανάπτυξη ενός μεγαλύτερου μοντέλου. Αυτή η κίνηση ακολουθεί την παρουσίαση της GB 350 S στην έκθεση EICMA 2024, ένα μοντέλο που γνωρίζει ήδη επιτυχία στην Ασία και πρόκειται να κυκλοφορήσει και στην Ευρώπη το 2025. Η κατοχύρωση της GB 500 στις υπηρεσίες κατοχύρωσης ευρεσιτεχνίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και στις Ηνωμένες Πολιτείες ενισχύει τις φήμες για ένα νέο μοντέλο που θα ενισχύσει την παρουσία της Honda στην κατηγορία των ρετρό μοτοσυκλετών. Αν και η επίσημη επιβεβαίωση εκκρεμεί, οι πληροφορίες δείχνουν πως η GB 500 θα αποτελέσει συνέχεια της επιτυχημένης σειράς.
Δικύλινδρος υγρόψυκτος κινητήρας 471 κ.εκ. με 47 ίππους
Η νέα Honda GB 500 πιθανότατα θα εξοπλιστεί με υγρόψυκτο κινητήρα για να καλύψει την ευρωπαϊκή κατηγορία διπλωμάτων Α2. Ο υφιστάμενος δικύλινδρος κινητήρας 471 κ.εκ. που χρησιμοποιείται σε μοντέλα όπως η CB 500 και Rebel 500, φαντάζει κατάλληλος, με απόδοση 47 ίππων και γραμμική ισχύ στις μεσαίες στροφές. Παράλληλα, φήμες υποστηρίζουν την ενσωμάτωση σχεδιαστικών στοιχείων που παραπέμπουν σε παλαιότερες εποχές, όπως είναι τα ψεύτικα πτερύγια ψύξης των κυλίνδρων, τα οποία θα προσδώσουν νοσταλγικό χαρακτήρα στη μοτοσυκλέτα (αλλά μόνο οπτικά).
Με στρογγυλό προβολέα και μονόσελο, όπως στο 1980
Η σχεδίαση της GB 500 αναμένεται να είναι μια σύνθεση κλασικής αισθητικής και σύγχρονων προδιαγραφών. Το πλαίσιο θα είναι πιθανότατα σωληνωτό από ατσάλι, ενώ οι αναρτήσεις θα περιλαμβάνουν παραδοσιακή τηλεσκοπική διάταξη εμπρός και διπλά αμορτισέρ πίσω. Τα δισκόφρενα, με πιθανότατα μονό μπροστά αλλά σίγουρα με ABS, θα εξασφαλίζουν την απαραίτητη ασφάλεια, ενώ στοιχεία όπως ο στρογγυλός προβολέας και η παραδοσιακή σέλα με το έξτρα κάλυμμα για τη θέση του συνεπιβάτη, θα ολοκληρώνουν τη ρετρό εικόνα. Η GB 500 έρχεται να συνεχίσει την παράδοση που ξεκίνησε με το θρυλικό μοντέλο Clubman της δεκαετίας του 1980. Το προηγούμενο αυτό μοντέλο είχε κερδίσει αναγνώριση ως café racer, διαθέτοντας αερόψυκτο κινητήρα 38 ίππων. Σήμερα, η αναβίωση της σειράς GB με σύγχρονες τεχνολογίες και ρετρό χαρακτήρα αντανακλά την προσπάθεια της Honda να συνδυάσει την παράδοση με την καινοτομία. Οι επίσημες αποκαλύψεις αναμένονται με ενδιαφέρον.