Σε αυτούς τους τομείς, το μοντέλο της SYM δεν πρωτοστατεί και ακολουθεί την πεπατημένη. Μη ξεχνάμε άλλωστε και την κατηγορία στην οποία ανήκει, η οποία δεν επιτρέπει και ιδιαίτερα «παραστρατήματα» (για λόγους εντυπωσιασμού) που θα είχαν ως συνέπεια την αύξηση του κόστους. Το πλαίσιο είναι ατσάλινο και σωληνωτό, συνδυάζεται με ένα συμβατικό πιρούνι και με ένα αρκετά μακρύ και άκαμπτο ψαλίδι κατασκευασμένο επίσης από ατσάλι. Το τελευταίο, με το μεγάλο μήκος του, συμβάλλει αποφασιστικά στη σταθερότητα της μοτοσικλέτας και τις φιλικές αντιδράσεις του Wolf. Σε γενικές γραμμές, οι αναρτήσεις κάνουν καλά τη δουλειά τους ειδικά στο κομμάτι της απορρόφησης των ανωμαλιών, τις οποίες και στρογγυλεύουν αρκετά. Στους πιο…«ανήσυχους» αναβάτες, η απόσβεση συμπίεσης του πιρουνιού θα φανεί λίγο αδύναμη, αλλά αυτό είναι μία λογική θυσία με κέρδος τα αυξημένα επίπεδα άνεσης. Το πλαίσιο δε συγκινείται από τις δυνάμεις που αναπτύσσονται και εμφανίζεται άκαμπτο. Παρά το μικρό μεταξόνιο, προσφέρει σιγουριά και σταθερότητα ακόμη και στην τελική ταχύτητα του Wolf, χωρίς να χάνει κάτι στον τομέα της ευελιξίας και της γρήγορης αλλαγής κατεύθυνσης.