LIVE: κίνηση στους δρόμους

Γρήγορα ανακαλύπτεις ότι, δεν χρειάζεται να ανεβάσεις στροφές για να αυξήσεις την ταχύτητά σου.

Το νέο μοντέλο της Honda, ακολουθεί την «crossover» αισθητική που ξεκίνησε με το CrossRunner και συνεχίζεται με το CrossTourer.

Σε ένα κομμάτι λευκό χαρτί πήρε για πρώτη φορά μορφή το NC 700 X της Honda.

Όταν στρίβεις το δικύλινδρο Honda, δεν έχει την τάση να θέλει να πλαγιάσει κι άλλο, δίνοντας έτσι αυτοπεποίθηση σε ένα λιγότερο έμπειρο οδηγό.

Αντί για ρεζερβουάρ, υπάρχει ένας μεγάλος αποθηκευτικός χώρος που χωρά ένα full face κράνος.

Ο μονός μπροστινός δίσκος δίνει μια πιο light εμφάνιση στο NC. Τα 320 χιλιοστά του μαζί με το C-ABS δίνουν άριστα αποτελέσματα.

Honda NC 700 X: Αλλάζει τα δεδομένα!

Το νέο μοντέλο της Honda, NC 700 Χ, έρχεται να θέσει νέα δεδομένα στην κατηγορία των μοτοσικλετών μεσαίου κυβισμού, χάρη στο νέο δικύλινδρο κινητήρα του.

 
Σε ένα κομμάτι λευκό χαρτί πήρε για πρώτη φορά μορφή το NC 700 X και έτσι, πριν βγει στην παραγωγή, η ιαπωνική εταιρία μπόρεσε να δημιουργήσει ένα νέο commuter χωρίς συμβιβασμούς, όπως θα ήταν για παράδειγμα να προσαρμόσει ένα supersport κινητήρα στις ανάγκες μιας καθημερινής χρήσης. Το νέο commuter ή η «μοτοσικλέτα για όλες τις δουλειές» εάν προτιμάτε, έπρεπε να είναι εύκολη, χρηστική αλλά προπάντων, να δίνει έμφαση στην οικονομία (κατανάλωση αλλά και τιμή αγοράς). Οι μηχανικοί της Honda επικεντρώθηκαν σε αυτές τις τρεις παραμέτρους πριν φτάσουν στο ποθητό αποτέλεσμα, την άκρως εντυπωσιακή μοτοσικλέτα που παρουσιάστηκε στην EICMA. Όσον αφορά στην εμφάνιση, οι σχεδιαστές πέτυχαν τον στόχο τους, οπότε έμελλε να περιμένουμε έως την πρώτη παρουσίαση για να διαπιστώσουμε εάν και οι μηχανικοί κατάφεραν να πετύχουν όσα υποσχόταν η ιαπωνική εταιρία.

 

HONDA - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ