Με το μονοκύλινδρο, υγρόψυκτο κινητήρα των 249 κ. εκ., τις μεγάλων διαδρομών αναρτήσεις του και το ευέλικτο ατσάλινο πλαίσιο, αυτή η ελαφριά μοτοσικλέτα δίνει το «ελευθέρας» για όποιον δρόμο και αν διαλέξετε. Νέοι και έμπειροι αναβάτες που αναζητούν έναν εντούρο χειρισμό και επιδόσεις μοντέρνου κινητήρα σε μία dual-purpose μοτοσικλέτα, σχεδιασμένη για πανεύκολη οδήγηση στους δρόμους της πόλης, θα βρουν αυτό που ψάχνουν στο KLX 250. Όπου τελειώνει η άσφαλτος, δεν τελειώνει αναγκαστικά και η διασκέδαση, αν οδηγεί κανείς το KLX 250 της Kawasaki. Τα φανάρια, τα φλας και όλα τα απαραίτητα όργανα για τη μετακίνηση στους δρόμους της πόλης, είναι εδώ για την ασφάλεια και ευκολία μας, αλλά το θέλει η καρδιά του το χώμα. Έστω για μια εντουροβόλτα!
Η σχετικά χαμηλή σέλα –για τη κατηγορία του- κάνει ευκολότερη την πρόσβαση των ποδιών του αναβάτη στο έδαφος. Επιπλέον, το ανανεωμένο τιμόνι είναι πιο ίσιο και φέρει τη θέση των χεριών ψηλά και προς τα μέσα για ακόμα καλύτερο έλεγχο και χειρισμό, ενώ είναι τόσο ελαφρύ (138 κιλά), που μετακινείται εύκολα με σβηστό το κινητήρα.
Δεν είναι το πιο γρήγορο της κατηγορίας του, αλλά από τις μεσαίες και έπειτα, ο κινητήρας επιταχύνει σβέλτα και εύκολα με το κοντέρ να δείχνει μέχρι και 140 χλμ./ώρα τελική χωρίς το μικρό-μεσαίο Kawasaki να δείχνει σημάδια μεγάλης κόπωσης μέχρι να τα φτάσει. Το ρεζερβουάρ των 7,7 λίτρων καταναλώνει 4,9 λ./100 χλμ., με την αυτονομία του να είναι μικρή, αλλά απόλυτα ελεγχόμενη ανάλογα με τη χρήση που θα επιλέξετε να του κάνετε.
Το ανεστραμμένο πιρούνι των 43 χιλιοστών έρχεται με δυνατότητα ρύθμισης της απόσβεσης συμπίεσης και παρέχει απόσβεση με μεγάλη συνέπεια σε οποιοδήποτε τερέν και αν πατήσει το KLX. Η πίσω μονή ανάρτηση είναι της Uni-Trak και αποδίδει όσο πιο γλυκά μπορεί στην απόσβεση, ενώ διαθέτει επίσης και πλήρως ρυθμιζόμενη προφόρτιση. Το σίγουρο είναι πως, μπαίνει και βγαίνει ασπροπρόσωπο και με σταθερή αίσθηση από τις στροφές.
Το KLX 250 διαθέτει πολύ καλά και δυνατά φρένα χάρη στις διπίστονες δαγκάνες που μαγκώνουν το μπροστινό δίσκο των 250 χιλ. και τον πίσω των 240 χιλ., κάνοντας το φρενάρισμα προβλεπόμενο και ασφαλές.
Το λεπτό του κόψιμο και η πανάλαφρη αίσθηση είναι τα πρώτα που παρατηρείς όταν ανέβεις πάνω του. Στην κίνηση, η λεπτή σιλουέτα του και το επαρκές ανάστημα του επιτρέπουν τα άνετα περάσματα ανάμεσα στα σταματημένα αυτοκίνητα και το μεγάλο τιμόνι του κάνει τις μανούβρες παιχνιδάκι. Ταυτόχρονα, στις στροφές, το KLX, γίνεται ακόμη πιο διασκεδαστικό χάρη στο πλαίσιό του και σε προδιαθέτει να ανοίξεις λίγο ακόμη το γκάζι.
Τo Kawasaki KLX 250S είναι μια μικρή μοτοσικλέτα με μεγάλες δυνατότητες που θα αργήσει κανείς να τη βαρεθεί και δε θα μετανιώσει ούτε το τελευταίο ευρώ που θα δώσει για να το αποκτήσει. Οι νέοι αναβάτες δε θα το χορταίνουν, ενώ οι εμπειρότεροι δε θα πιστέψουν πόσο διασκεδαστική μπορεί να γίνει μια καθημερινή διαδρομή ρουτίνας.
Τιμή: 5.290 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
>
Κινητήρας 4T, 1K, Y/Ψ
Κυβισμός 249
Ιπποδύναμη 22/7.500
Ροπή 2,1/7.000
Βάρος 138
Ρεζερβουάρ 7,7
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr