Το Stelvio NTX 1200 είναι μια παράλληλη έκδοση του απλού Stelvio, με περισσότερο Adventure χαρακτήρα και πλουσιότερο εξοπλισμό. Η μοτοσικλέτα, με επεμβάσεις στα σημεία, έχει βγάλει στην επιφάνεια ένα πιο περιπετειώδες προφίλ, το οποίο υπόσχεται να σας ταξιδέψει από την autostrada μέχρι τα βάθη της αφρικανικής ερήμου. Ακόμα και κάτω από εξονυχιστική εξέταση, το NTX προβάλλει την εικόνα μίας ιδιαίτερα καλοφτιαγμένης, πολυτελούς μοτοσικλέτας με πολύ προσεγμένη βαφή στα μεταλλικά και πλαστικά του μέρη και ελάχιστα διάκενα μεταξύ τους. Όλα είναι καλοβιδωμένα και τίποτα δεν θα τρίξει ή θα χαλαρώσει κατά τη διάρκεια της συμβίωσης σας με το ιταλικό on-off.
Πλαίσιο και αναρτήσεις συνεργάζονται άψογα για τον χαρακτήρα της μοτοσικλέτας και διαχειρίζονται με εξαιρετικό τρόπο τα ομολογουμένως αρκετά κιλά της κατασκευής. Οι όποιες ανωμαλίες θα συναντήσετε στους κακούς ελληνικούς δρόμους φιλτράρονται αποτελεσματικά, κάτι που μεταφράζεται και σε ασφαλή διέλευση από χωμάτινες διαδρομές. Οι καμπές διαγράφονται με χαρακτηριστική άνεση και χωρίς ίχνος πλεύσης, ενώ στα πιο σφιχτά κομμάτια, το τεράστιο σε πλάτος τιμόνι επιτρέπει στη μοτοσικλέτα να αλλάζει πολύ γρήγορα κατεύθυνση χωρίς να δείχνει ούτε τον όγκο της, αλλά ούτε και το μεγάλο μεταξόνιο. Σε αυτό φυσικά συμβάλλει και η τοποθέτηση του στρόφαλου κατά το διαμήκη άξονα της μοτοσικλέτας, αφού η συγκεκριμένη διάταξη εξαλείφει το φαινόμενο της αδράνειας που εμφανίζεται σε μοντέλα με εγκάρσια τοποθετημένους στρόφαλους.
Στο ταξίδι, το μοντέλο της Moto Guzzi χαρακτηρίζεται αρχοντικό. Η άνετη θέση οδήγησης σε συνδυασμό με τη μεγάλη προστασία από τον αέρα, θα σας επιτρέψουν να απολαύσετε τις εξορμήσεις σας. Η σταθερότητα της μοτοσικλέτας είναι κορυφαία και δεν θα επηρεαστεί από πλαϊνούς ανέμους. Οι αναρτήσεις θα απορροφήσουν σχεδόν τα πάντα, περνώντας στα χέρια σας μονάχα την πληροφορία και όχι τον κραδασμό. Μπορεί ο όγκος του να είναι αρκετός και τα κιλά του παραπανίσια, αλλά η καλή κατανομή των μαζών έχει ως αποτέλεσμα μια καλοζυγισμένη μοτοσικλέτα που πρόθυμα θα αλλάξει πορεία και θα χαρίσει ώρες διασκέδασης στον αναβάτη της.
Το μεγάλο ιταλικό on-off τα καταφέρνει πολύ καλά και στον τομέα της πέδησης. Τα φρένα αποδίδουν εξαιρετικά, προσφέροντας πολύ καλή αίσθηση και άπλετη δύναμη, ακόμη και όταν καλούνται να επιβραδύνουν τη μοτοσικλέτα από υψηλές ταχύτητες. Είναι χαρακτηριστικό ότι, το ABS παραμένει μεν λειτουργικό, αλλά ταυτόχρονα είναι σύγχρονο και διακριτικό, καθώς δεν κάνει συχνά την εμφάνισή του, ακόμη και σε δυνατό φρενάρισμα.
Σημειώστε πως, πέρα από το ABS, φέρει στο βασικό του εξοπλισμό και ένα άλλο σύστημα που δεν είναι και τόσο συνηθισμένο για την κατηγορία, για τον έλεγχο της πρόσφυσης του πίσω τροχού. Το εν λόγω ηλεκτρονικό βοήθημα εξελίχθηκε σε συνεργασία με την Aprilia και αποτελεί μία απλούστερη εκδοχή του συστήματος που έχουμε δει και στο κορυφαίο Superbike της ιταλικής εταιρίας RSV4. Το σύστημα μπορεί να τεθεί εκτός λειτουργίας, όπως άλλωστε και το ABS, για να διασχίσετε με μεγαλύτερη ασφάλεια έναν χωματόδρομο.
Τιμή: 16.220 ευρώ.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Α/Ψ, 8Β
Κυβισμός 1.151
Ιπποδύναμη 105/7.250
Ροπή 11,5/5.800
Βάρος 272
Ρεζερβουάρ 32
Yamaha Y/AI: Από το Netflix στις εκθέσεις
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr