Το 1987, η ΚΤΜ έβγαλε στην παραγωγή το πρώτο τετράχρονο enduro 350 κυβικών. Φέτος, παρουσίασε το ολοκαίνουριο 350 EXC-F ταρακουνώντας γερά τον χωμάτινο κόσμο. Όπως ήταν αναμενόμενο, το 350 EXC-F έκλεψε την παράσταση. Με κινητήρα απ’ το Motocross μοντέλο SX-F, κομμένο και ραμμένο για τις απαιτήσεις του Enduro, με νέο πλαίσιο και με αίσθηση που θυμίζει έντονα το μικρότερο 250 EXC-F, είναι η μοτοσικλέτα που θα συζητηθεί περισσότερο φέτος.
Στην Ιταλία, ήταν η μοτοσικλέτα που δεν χόρταινα να οδηγώ. Ελαφριά αίσθηση που εύκολα παραπέμπει στο 250 EXC-F, και πολύ καλό στήσιμο. Σταθερό στα ανοιχτά κακοτράχαλα κομμάτια, και ευέλικτο στα κλειστά, αποτελεί τη χρυσή τομή για Enduro οδήγηση. Το μοτέρ είναι τόσο εύστροφο όσο χρειάζεται, ώστε να βρίσκει ο πίσω τροχός πάντα πρόσφυση και εκπλήσσει με την ελαστικότητα και την καθαρή λειτουργία του. Ανταποκρίνεται άψογα, τόσο σε χειρισμούς ακριβείας για το σκαρφάλωμα κάποιας δύσκολης ανηφόρας, όσο και στο γενναίο άνοιγμα του γκαζιού. Δεν είναι όμως μόνο το μοτέρ που εντυπωσιάζει, αλλά ολόκληρη η μοτοσικλέτα καθώς το πακέτο πλαίσιο-αναρτήσεις έχει “δέσει” ιδανικά δίνοντας απίστευτη αίσθηση στο 350 EXC-F.