Ανέκαθεν οι τετράχρονες enduro μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού, ήταν πληθωρικές σε δύναμη, με ροπή που τέντωνε τα χέρια στο άνοιγμα του γκαζιού. Με το νέο μοντέλο της, 500 EXC, η ΚΤΜ βάλθηκε να αλλάξει τα δεδομένα στην Ε3. Αν και ο ακριβής κυβισμός δεν άλλαξε (510,4cc), η αίσθηση που έχεις είναι ότι οδηγείς μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Το 500 EXC δέχτηκε τις αλλαγές του 450 EXC όσον αφορά στον κινητήρα. Ύστερα από προσεκτικές και μελετημένες αλλαγές, τα κινούμενα μέρη μειώθηκαν σε βάρος κατά 20% (15% στο 450 EXC) και το αποτέλεσμα είναι εντυπωσιακό. Αν δεν υπήρχε το αυτοκόλλητο 500 EXC, εύκολα το πέρναγες για μικρότερου κυβισμού μοτοσικλέτα. Ο τρόπος που αλλάζει κατεύθυνση, ειδικά σε κλειστά μονοπάτια, σίγουρα δε θυμίζει 500 κυβικά. Ο τρόπος που “πατάει” η μοτοσικλέτα στο χώμα εντυπωσιάζει. Το μοτέρ είναι εύστροφο και σε συνδυασμό με τη γλυκιά ροπή, βάζει όλη τη δύναμη στο χώμα. Οι αναρτήσεις παίζουν κι αυτές μεγάλο ρόλο στην τόσο καλή συμπεριφορά του 500 EXC, καθώς το στήσιμο της μοτοσικλέτας βοηθάει στις απολαυστικές επιταχύνσεις. Η ΚΤΜ έκανε ένα τεράστιο βήμα μπροστά παρουσιάζοντας το νέο 500 EXC, καθώς πρόκειται για ένα enduro με φοβερή απόκριση στο γκάζι που συμμετέχει στην Ε3 κατηγορία, αλλά με αίσθηση και συμπεριφορά που θυμίζει πιο μικρή μοτοσικλέτα.
Τι νέο φέρνει το Honda CRF450R του 2025
Θα κυριαρχήσουν Ινδία και Κίνα στην Παγκόσμια αγορά μοτοσυκλέτας;
Ducati Scrambler περιορισμένης παραγωγής, με την υπογραφή του Van Orton
Κατασκοπικές φωτογραφίες από το νέο Bobber 350 της Royal Enfield
Top 3 Mega Adventure σε ιπποδύναμη
Αξίζει η επιδότηση στα ηλεκτρικά ή είναι τελικά λίγα;
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Tubeless ελαστικά VS σαμπρέλες
Voge SR3: Γιατί προβλέπεται να σαρώσει στις πωλήσεις
Τα ηλεκτρικά scooter της Sunra σε περιμένουν στην MPS
KTM Super Duke: Γιατί το 1390 κάνει τους αντιπάλους να τρέμουν;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr