Το 350 SX-F ξεκίνησε νικηφόρα την καριέρα του, έχοντας ήδη έναν παγκόσμιο τίτλο στο ενεργητικό του, με αναβάτη τον Antonio Cairoli. Και όχι άδικα, καθώς η μοτοσικλέτα έχει πιο ελαφριά αίσθηση απ’ το 450 SX-F και ένα ευρύ φάσμα δύναμης που μπορείς να το εκμεταλλευτείς πλήρως. Οι διαστάσεις του μοτέρ είναι ιδιαίτερα μαζεμένες σε σημείο που θυμίζει το αντίστοιχο του 250 SX-F, ενώ το βάρος του μοτέρ είναι χαμηλό, στα 27 κιλά. Ο ψεκασμός (EMS) της Keihin απέκτησε νέα ρύθμιση για καλύτερη ροπή στις χαμηλές rpm χωρίς να χάσει σε δύναμη στο υπόλοιπο εύρος. Μάλιστα, για την καλύτερη και σωστή λειτουργία του, τοποθετήθηκε ένα μικροσκοπικό φίλτρο για να κρατάει μακριά σκόνη και λάσπες.
Στην τεχνική πίστα, το 350 SX-F αρχικά ήταν αρκετά σφιχτό στη λειτουργία των αναρτήσεων, όμως ύστερα από μερικά κλικ από τους υπεύθυνους της WP, οι αναρτήσεις ήρθαν στα μέτρα μας και έγινε πολύ πιο ενδοτικό στη συμπεριφορά του. Δυνατό τράβηγμα απ’ το μοτέρ και ανάλαφρη αίσθηση στις αλλαγές κατεύθυνσης, κάνουν το 350 SX-F πολύ εύκολο στην πίστα, ενώ τα φρένα της Brembo, είναι όπως πάντα κορυφαία. Παραμένει μια εκπληκτική μοτοσικλέτα, που κοιτάει στα ίσα τα υπόλοιπα 450cc, χωρίς να έχει να ζηλέψει κάτι από αυτά.