Το τετράχρονο της ΚΤΜ που κατέχει το ρεκόρ νικών στην κατηγορία ΜΧ2, όλη τη χρονιά, ήταν πάντα, αν όχι στην πρώτη θέση, στο βάθρο των νικητών και αυτό λέει πολλά. Για το μοντέλο 2012, το μοτέρ με τους δύο εκκεντροφόρους επικεφαλής, απέκτησε ψεκασμό της Keihin στην τροφοδοσία. Είναι 42mm και για καλύτερη προστασία από σκόνες και λάσπες, έχει ένα λαστιχένιο κάλυμμα στον σένσορα του γκαζιού, και ένα φίλτρο στο σημείο ροής του καυσίμου. Έχει δοθεί έμφαση στη ροπή του κινητήρα που πλέον είναι αυξημένη, ενώ για όσους θέλουν περισσότερη δύναμη στις υψηλές rpm, υπάρχει στα Power Parts ένα κιτ που περιλαμβάνει διαφορετικό εκκεντροφόρο εισαγωγής, πιο λεπτή φλάντζα κεφαλής και διαφορετική χαρτογράφηση, που αλλάζουν τελείως την απόδοση του κινητήρα. Η δύναμη είναι ομαλή σε όλο το εύρος και ο χειρισμός της μοτοσικλέτας πολύ εύκολος. Το τελικό σχήμα του 250 SX-F, όπως και όλης της γκάμας της ΚΤΜ, επιμελήθηκε ο Stefan Everts. Έδωσε μεγάλη σημασία στα σημεία που έρχεται σε επαφή ο αναβάτης με τη μοτοσικλέτα και το αποτέλεσμα είναι ένα λεπτό σε πλάτος σύνολο, που συνηθίζεται απ’ την πρώτη βόλτα. Το 250 SX-F διαθέτει και αυτό μίζα για εκκίνηση, ένα πολύ χρήσιμο εργαλείο με αμελητέο βάρος, μόλις 1,5 κιλά.