Τιμή 9.390 ευρώ
Ξεφορτωμένο από τα περιττά βάρη και φορτωμένο με όλη την τεχνογνωσία της Husqvarna, το νέο TE 310 με το μοτέρ των 302,44cc που ζυγίζει μόλις 22 κιλά, εδραιώνεται ως το ελαφρύτερο στην κατηγορία Ε2 των αγωνιστικών μοτοσικλετών enduro.
Ενώ μέχρι πριν από περίπου δύο χρόνια είχαμε αντιμέτωπους το Δαβίδ (μικρές και ευέλικτες μοτοσικλέτες 250 κυβικών) και τον Γολιάθ (μοτό με κυβικά από 400 και πάνω) κι έπεφταν στοιχήματα για το ποιος θα καταφέρει να κερδίσει την αέναη μάχη ανάμεσα σε σώμα και μυαλό, τώρα πια δε χρειάζεται να προβληματιζόμαστε άλλο, καθώς η Husqvarna ένωσε με μεγάλη επιτυχία τις δύο αυτές κατηγορίες. Έτσι, πάνω στη σέλα του 310 αισθάνεσαι ότι τα έχεις όλα.
Το ΤΕ 310 διαθέτει το ελαφρύτερο μοτέρ στην κατηγορία, αφού ζυγίζει μόλις 22 κιλά! Ροπή και δύναμη συνδυάζονται άριστα, δημιουργώντας ένα σύνολο-αριστούργημα. Φοράει δύο επικεφαλής εκκεντροφόρους, 4 βαλβίδες τιτανίου σε ακτινωτή διάταξη, ηλεκτρονικό σύστημα ψεκασμού Mikuni 45mm από 42mm που ήταν πέρσι, έχει συμπίεση 13:1 και νέο σύστημα εξάτμισης ειδικά σχεδιασμένο για το 310, για περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων. Έχει διπλή χαρτογράφηση με δυνατότητα επιλογής εν κινήσει (!) από ένα κουμπί, 6τάχυτο κιβώτιο και διατίθεται με ειδική πλεξούδα enduro για απαλλαγή από περιττά «βάρη», όπως είναι τα φλας και η κόρνα, μια ιδανική επιλογή για αγωνιστικά μηχανάκια. Διατίθεται επίσης με μίζα και με μανιβέλα εκκίνησης (αυτόματης συμπίεσης).
Οι δύο επιλογές χαρτών είναι η hard και η soft που ο αναβάτης θα επιλέξει με έναν εύχρηστο και απλό διακόπτη στο τιμόνι, ανάλογα με την ποιότητα του εδάφους (αν είναι ξερό το χώμα ή λασπωμένο) και φυσικά ανάλογα τον τρόπο οδήγησης του ίδιου.
Η καλύτερη σειρά φρένων της Brembo για μοτοσικλέτες παραγωγής σε συνδυασμό με το άκαμπτο πλαίσιο και τις στιβαρές αναρτήσεις, κάνουν το 310 να φρενάρει με τη σκέψη. Μπροστά φοράει πιρούνι Kayaba 48mm πλήρως ρυθμιζόμενο ως προς την επαναφορά/συμπίεση και πίσω, αμορτισέρ πλήρως ρυθμιζόμενο και αυτό σε υψηλή και χαμηλή συμπίεση και επαναφορά καθώς και προφόρτιση ελατηρίων.
Μιλάμε για μια πολύ σταθερή και προβλέψιμη μοτοσικλέτα που ανταποκρίνεται άμεσα και με ακρίβεια σε όλες τις κινήσεις του εκάστοτε αναβάτη χαρίζοντας νίκες στους επαγγελματίες αγωνιζόμενους και διασκέδαση στους ερασιτέχνες.
Στον δικό μας μύθο λοιπόν, Δαβίδ και Γολιάθ γίνονται ένα και όλη η ωμή και αστείρευτη δύναμη του γίγαντα ενσωματώνεται στη μικρόσωμη και καλοστημένη, έξυπνη μοτοσικλέτα, κατατροπώνοντας τους εχθρούς, το χρονόμετρο, την απώλεια πρόσφυσης και τους αντιπάλους…
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4Τ, 12Κ, υ/Ψ, 4Β
Κυβισμός 302.44
Ιπποδύναμη ΔΑ
Ροπή ΔΑ
Βάρος 106
Ρεζερβουάρ 8,5
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr