Μέσα στην πόλη, το Buddy θα βασιστεί σε μεγάλο βαθμό στην κοντή του κλιμάκωση. Ειδικά στην εκκίνηση από φανάρι, θα εκτοξευτεί και θα φύγει πρώτο. Η ίδια σπιρτάδα και το ανάλογο νεύρο θα εξακολουθήσουν να χαρακτηρίζουν το παπί της Lifan σε ολόκληρη την αστική του ζωή, χάρη στην κοντή κλιμάκωση, αλλά και τα ικανοποιητικά επίπεδα ροπής. Προσθέστε σε αυτά τα δύο και το χαμηλό βάρος του παπιού και σκεφτείτε με τι ρυθμούς θα αλωνίζετε στην πόλη.
Οι αποκρίσεις του γκαζιού είναι σχετικά απότομες και ίσως κουράσουν κάποιον που θα επιθυμούσε μια πιο χαλαρή βόλτα στο κέντρο της πόλης. Από την άλλη, όμως, θα χρησιμεύσουν στο παιχνίδι κάποιου πιο πιτσιρικά.
Η σπιρτάδα αυτή του κινητήρα, πάντως, μπορεί να υποστηριχθεί και από τον περιφερειακό εξοπλισμό, σε περίπτωση που ο αναβάτης επιλέξει την πιο σπορτίφ οδήγηση. Οι αναρτήσεις δε θα λυγίσουν εύκολα κάτω από πίεση και τα φρένα θα σταματήσουν άμεσα το παπί. Επομένως, και το (ασφαλές) παιχνίδι είναι στο πρόγραμμα του Buddy.
Εκτός, όμως, από τη συμπεριφορά του και τις παιχνιδιάρικες διαθέσεις του στην πόλη, το Buddy στηρίζεται σε δύο σημαντικά προσόντα του για να κερδίσει τη φιλία του αναβάτη του. Το πρώτο είναι η τιμή, η οποία κρίνεται αρκετά ανταγωνιστική, ενώ το δεύτερο είναι πως αποτελεί το μοναδικό παπί με 5ετή εγγύηση, γεγονός που αποτελεί ίσως το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό του παπιού της Lifan.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 125
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0.8/5.000
Βάρος (κιλά): 96
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): 110
Τιμή: 1.290 ευρώ
ESF E-Ride Cooper & Carrier: 2 νέες λύσεις για delivery
HYPER-X τροχός αλουμινίου σετ (κομπλέ) μαύρος
Best Moto by LS2 - KTM 390 Adventure SW: Η Α2 μοτοσυκλέτα με την καλύτερη τεχνολογία
Κιτ Aspira κύλινδροι / πιστόνια για scooter και παπιά
Dunlop Mutant 120/70-17 & 180/55-17
Μichelin Anakee Road 120/70-19 & 170/60-17
Pirelli Scorpion Trail IIΙ 90/90-21 & 150/70-17
Metzeler Roadtec 02 120/70-17 & 190/50-17
Νέες εφαρμογές Hagon για Honda Forza 350 & Honda X-ADV 350
Σέλα για Yamaha N-MAX 155 και Honda PCX 125 / 150
Suzuki Burgman Street 125EX - Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr