Η θέση οδήγησης είναι ελαφρώς επιθετική, χωρίς, παράλληλα να κουράζει και η στενή αλλά μεγάλη σε μήκος σέλα θα φιλοξενήσει δύο άτομα, χωρίς πρόβλημα, για αποστάσεις μέσα στην πόλη. Η ποιότητα κατασκευής κινείται σε ικανοποιητικά επίπεδα και όλα δείχνουν ποιοτικά φτιαγμένα και ανθεκτικά στο χρόνο, ενώ δε λείπει και ο επώνυμος εξοπλισμός, όπως τα πίσω αμορτισέρ της Kayaba και τα φρένα της Nissin.
Ο κινητήρας του διαθέτει νεύρο από χαμηλά και δείχνει την ισχύ του, με άμεσες εκκινήσεις, αλλά και διάρκεια και υψηλή για τα δεδομένα της κατηγορίας τελική ταχύτητα. Αν και δεν είναι από τους πιο ελαστικούς, προσφέρει αρκετά πλεονεκτήματα στην αστική μετακίνηση. Παράλληλα, με το άκαμπτο πλαίσιο και τις σχετικά σφιχτές αναρτήσεις, ο κινητήρας χαρίζει σπορτίφ συμπεριφορά στο GT 135 και το παπί της Modenas θα κινηθεί σβέλτα και χωρίς να λυγίσει υπό την πίεση που έχουν συνηθίσει και οι υπόλοιποι εκπρόσωποι της κατηγορίας. Τέλος, η αέρινη αίσθηση που παρουσιάζει κατά την κίνηση μέσα στην πόλη συμπληρώνεται από σταθερότητα κοντά στην τελική του και τα πολύ καλά φρένα που το σταματούν χωρίς δεύτερη κουβέντα.