To Sprinter της Daytona είναι αναμφίβολα ένα ιδιαίτερα ενδιαφέρον μοντέλο, τόσο από πλευράς εμφάνισης, όσο και από πλευράς τεχνικών χαρακτηριστικών/εξοπλισμού.
Το Sprinter υπερβαίνει τα 100 κ.εκ. (119,7), και στον τομέα της εμφάνισης διαθέτει πολλά στοιχεία που τονώνουν το δυναμισμό του. Έτσι, συναντάμε αλουμινένιες εξάμπρατσες ζάντες με διχρωμία, δισκόφρενα μπροστά και πίσω (το μπροστά είναι τύπου «μαργαρίτα», ενώ αμφότερα είναι εξοπλισμένα με σωληνάκια υψηλής πίεσης, παρακαλώ) αλλά και πλήρες πίνακα οργάνων με στροφόμετρο.
Το παπί της Daytona διαθέτει επίσης εντυπωσιακή βαφή, ενώ συμπληρωματικά, η «αθλητική» σχεδίαση αποτελεί οπωσδήποτε κίνητρο για να προσελκύσει τους νεότερους αναβάτες (ειδικά στη special έκδοση Chromium, με χρωμιωμένες λεπτομέρειες), ωστόσο το Sprinter δεν έχει απωλέσει την πρακτικότητα και την ευκολία που οφείλει να έχει κάθε παπί που σέβεται τον εαυτό του. Σε ό,τι αφορά στον κινητήρα, πρόκειται για ένα τετράχρονο, μονοκύλινδρο και αερόψυκτο σύνολο, με δύο βαλβίδες και χωρητικότητα 119,7 κ.εκ., το οποίο τροφοδοτείται μέσω καρμπιρατέρ και αποδίδει 8,5 ίππους και 0,8 kgm ροπής στις 8.000 σ.α.λ. και στις 4.500 σ.α.λ. αντιστοίχως.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 119,7
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 8,5/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 0,8/4.500
Βάρος (κιλά): 94
Τελική ταχύτητα (χλμ/ώρα): Δ.Α.
Τιμή: 1.285 & 1.310 ευρώ
Τα καλύτερα Adventure στα 300cc με κάτω από 6.500 ευρώ
Kawasaki W230 και Meguro S1: ρετρό αντίδοτο στα σκούτερ με 20 ίππους
Υamaha R125 2025: Μέτρηση κλίσης, νέα χρώματα και Euro5+
Κινέζικες μοτοσυκλέτες μόνο στο όνομα ή και στη χάρη;
Vespa Primavera Elettrica - Test
Test Tucano Urbano Bibwarm: Θερμαινόμενη λαιμουδιέρα σπό 60 ευρώ
ESF E-Ride Liberty: Χωρίς άδεια οδήγησης και με αυτονομία 50 χιλιομέτρων
Νέες πληροφορίες για την αγωνιστική Ducati του 2027
Από το γραφείο στο 24hrs Hellas Rally με Suzuki V-STROM 800 DE
Σαρώνει στις πωλήσεις η Yamaha MT-09 Υ-ΑΜΤ
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr