Τιμή: 3.890 ευρώ
+: Δύναμη κινητήρα, εκπληκτική οδική συμπεριφορά, πρωτόγνωρος εξοπλισμός
-: Σκληρά ελαστικά, απότομος κόφτης που περιορίζει την τελική
Ο μικρός Δούκας είναι εδώ, και δεν έχει καθόλου ήρεμη διάθεση. Το μάτι του παίζει, και όταν ανέβεις πάνω του, οι επιδόσεις του σε βρίσκουν πάντα στο δόξα πατρί. Είναι όντως 125 κυβικά; Είστε σίγουροι πως δεν είναι… διακοσάρι – και βάλε;
Κινητήρας
Αυτός ο κινητήρας αποδίδει τόσο δυνατά, που θα έπαιρνες όρκο πως είναι 200 ή ακόμα και 250 κυβικά εκατοστά, όταν μπαίνει στην καλή περιοχή, και σίγουρα όχι 125! Στην εκκίνηση, χρειάζεται ελαφριά συνδρομή του συμπλέκτη λόγω μακριάς πρώτης.
Δυστυχώς, για λόγους νομοθεσίας άλλων χωρών, ο κινητήρας διαθέτει έναν πολύ ενοχλητικό κόφτη που μπαίνει ιδιαίτερα απότομα μόλις το κοντέρ γράψει στιγμιαία 109 χλμ/ώρα. Έτσι, δεν μπορείτε να οδηγείτε τέρμα γκάζι, μιας και ο κόφτης θα σας κόβει συνεχώς την όρεξη, ακόμα και σε ελαφρά ανωφέρεια, και ακόμα και με 5η στο κιβώτιο, που εύκολα θα φτάσει τα 109! Από ό,τι γνωρίζουμε, όμως, ο κόφτης αυτός αφαιρείται πανεύκολα, ώστε η τελική ταχύτητα να ανέβει στη θέση που της αξίζει, κοντά στα 130χλμ/ώρα.
Οδηγώντας
Ποια BMX και ποια skate! Εσύ έχεις στα χέρια σου μια μοτοσικλέτα πραγματικό δάσκαλο ακροβατικών, με master στα Endo, με διδακτορικό στο στρίβειν, και με διατριβή στους ελιγμούς. Μια μικρή σε κυβικά κατασκευή ακριβείας που θα σε μπάσει με τον καλύτερο τρόπο σε όλα τα κόλπα της γρήγορης οδήγησης. Για τον κινητήρα σας μιλήσαμε ήδη. Τσίτα γκάζι, μέχρι την τελική, και δύναμη που προσφέρει ασφάλεια και διασκέδαση σε όλα τα τερέν. Περνώντας στο μπροστινό φρένο, έχουμε να πούμε πως πρόκειται πιθανότατα για το απολύτως καλύτερο φρένο που έχει φορεθεί σε μοτοσικλέτα 125 κυβικών εκατοστών. Πολύ δυνατό, με άριστη αίσθηση, και με γεωμετρία μοτοσικλέτας και σωστά τοποθετημένο τιμόνι που το βοηθούν να διαπρέψει. Rolling-endo με το καλημέρα!
Στις υπόλοιπες λεπτομέρειες, η ποιότητα κύλισης είναι πάρα πολύ καλή, με τις αναρτήσεις να δουλεύουν υποδειγματικά, τόσο με ένα, όσο και με δύο άτομα. Πολύ καλή η ακτίνα στροφής που θα βοηθήσει τον αναβάτη μέσα στην πόλη και δεν θα τον πιάσει απροετοίμαστο. Στην οικονομία καυσίμου τώρα… το KTM 125 Duke γράφει ένα ακόμα έπος. Πίνοντας του διαρκώς το αίμα, είδαμε κατανάλωση 3,2 λίτρων στα 100 χιλιόμετρα! Δηλαδή αυτονομία που πλησιάζει τα 330 χιλιόμετρα. Και δυνατό, και οικονομικό –αυτό που το βάζεις; Ευχάριστη λεπτομέρεια; Μόλις γυρίσει το κλειδί στον διακόπτη, το logo «Ready to Race» σε καλωσορίζει. Άντε μετά να πας αργά.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 8, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 9, Σύνολο: 8,75
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr