Τιμή: 4.120 ευρώ
+: Racing εμφάνιση & οδική συμπεριφορά, δύναμη κινητήρα ψηλά
-: Άνεση συνεπιβάτη, δύναμη κινητήρα χαμηλά
Το μικρό μέλος της supersport οικογένειας της Aprilia θυμίζει έντονα το RSV4 των 1.000 κ.εκ., στην εμφάνιση, αλλά και στην προσοχή που έδειξαν οι Ιταλοί στο σχεδιασμό του. Επιπλέον, με το Alitalia Edition, δεν είσαι ένας ακόμα αγωνιζόμενος, είσαι ο πρωταθλητής.
Άνεση / εργονομία
Η αγωνιστική θέση οδήγησης σημαίνει πως το βάρος του σώματος στηρίζεται στα χέρια του αναβάτη, οπότε πήχεις, καρποί και σβέρκος θα… γυμναστούν αναλόγως. Παράλληλα, οι σφιχτές αναρτήσεις σημαίνουν άψογο κράτημα, απουσία ακόμα και της παραμικρής υποψίας πλεύσης ή ασάφειας, αλλά ταυτόχρονα και ανάγκη για προσεκτικό και γρήγορο σκανάρισμα του δρόμου από τον αναβάτη, ώστε να αποφεύγονται οι λακκούβες και τα σαμάρια που θα ταλαιπωρήσουν τη μέση σας. Η σέλα είναι σχετικά ψηλή στα 820 χιλιοστά, αλλά διόλου απαγορευτική χάρη στη λεπτή σιλουέτα του RS4, ακόμα και για αναβάτες του 1.70 και λίγο πιο κάτω. Είναι και άνετη, ενώ και το τιμόνι κόβει πολύ, κάνοντας τους αστικούς ελιγμούς ευκολότερους. Έξτρα βοήθεια στους ελιγμούς προσφέρει το μηδαμινό -μη ανακοινώσιμο- βάρος της μοτοσικλέτας.
Πλαίσιο / Αναρτήσεις / Φρένα
Τι να γράψεις τώρα για ένα μοτοσικλετάκι που έχει όλα τα φόντα για να πρωταγωνιστήσει στις πίστες; Κανένα παράπονο δεν υπάρχει στους νευραλγικούς τομείς του κρατήματος. Άκαμπτη, sport –και σκληρή ταυτόχρονα- αίσθηση, που ανταμείβει τον αναβάτη με περίσσεια πληροφόρηση για το τι συμβαίνει κάτω από τις ρόδες του. Το στιβαρό πλαίσιο και το ψαλίδι-ογκόλιθος κάνουν αυτά που υπόσχονται οι… «ψωμωμένες» τους διαστάσεις. Κρατούν τα πάντα υπό έλεγχο και σας επιτρέπουν να μεταχειριστείτε το RS4 όσο βίαια εσείς επιθυμείτε, να το πετάξετε όσο πιο άγρια θέλετε στη στροφή, να αλλάξετε αστραπιαία κατεύθυνση και να φρενάρετε στον… πάτο της στροφής –όσο βαθύτερα επιθυμείτε δηλαδή.
Οδηγώντας
Το RS4 εκπληρώνει με επιτυχία –και με χαρακτηριστική ευκολία- το διπλό του ρόλο, κάθε φορά που το οδηγείτε στο δημόσιο δρόμο ή στην πίστα. Στρίβει, φρενάρει, επιταχύνει σα μικρός δαίμονας, και διδάσκει οδήγηση σε όλα τα οδηγικά επίπεδα. Στο δεύτερο ρόλο, του εντυπωσιασμού και του… status, το RS4 αποδεικνύεται ο καλύτερος σύμμαχος και φίλος σας. Πόσα κυβικά είναι; Όσα εσείς δηλώσετε. Πόσα χιλιόμετρα τελικής βγάζει; Όσα εσείς αποφανθείτε -είδαμε 125 στην ευθεία και 128 στην κατηφόρα όπου πιθανώς να έχει κόφτη, και όλα αυτά με άστρωτο κινητήρα παρακαλώ.
Βαθμολογία: Ενεργητική ασφάλεια: 9, Οδική συμπεριφορά: 8, Κινητήρας-μετάδοση: 9, Φρένα: 9, Ποιότητα Κατασκευής: 9, Άνεση: 7, Κατανάλωση: 9, Τιμή-εξοπλισμός: 8, Σύνολο: 8,50
MV Αgusta Dragster 800 RR LH44: Ελαφρύτερη συλλεκτική έκδοση με κλιπόν
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr