O σχεδιαστής της Brutus 2 ειδικεύεται στο σχεδιασμό και στην κατασκευή εντυπωσιακών Custom μοτοσικλετών, ξεχωριστών αυτοκινήτων, ενώ σχεδιάζει ακόμα και… καζίνο!
Τα τελευταία χρόνια, έχει καταπιαστεί με την κατασκευή της Brutus –η οποία πλέον βρίσκεται αισίως στη δεύτερη έκδοση της, εξού και το όνομα Brutus 2. Πρόκειται για μια sport cruiser μοτοσικλέτα που θα βγει σε περιορισμένη παραγωγή και θα κινείται με… ηλεκτρική ενέργεια. Εκ πρώτης όψεως, η Brutus (κι εσύ τέκνο Βρούτε;) θυμίζει μια κλασσική μοτοσικλέτα της Buell, με πλαίσιο όμως χωροδικτύωμα, από Ducati. Όμορφη μοτοσικλέτα, μυώδης, και καλοσχεδιασμένη. Το Brutus δεν διαθέτει συμπλέκτη, έχει όμως κιβώτιο 5 σχέσεων.
Σύμφωνα με το σχεδιαστή, ο κινητήρας διαθέτει ικανή δύναμη για να προσδώσει επιτάχυνση 4,7 δευτερολέπτων στα 0-100χλμ/ώρα, ενώ η τελική υπερβαίνει τα 160χλμ/ώρα. Η μπαταρία είναι λιθίου πολυμερών στοιχείων, και έχει ζωή έως και 80.000 χιλιόμετρων, με ελάχιστη -έως καθόλου- συντήρηση. Φορτίζει από κανονική πρίζα, ενώ χρειάζεται 3 ώρες για μια πλήρη φόρτιση. Εντύπωση προκαλούν οι εξαπίστονες δαγκάνες στα δυο δισκόφρενα μπροστά, αλλά και το γεγονός πως οι αναρτήσεις (50άρι ανάποδο πιρούνι μπροστά και μονό αμορτισέρ πίσω) είναι πλήρως ρυθμιζόμενες. Ο Chris Bell αναφέρει πως σε ρεαλιστικές συνθήκες, ένας επιθετικός αναβάτης, θα καταφέρει να διανύσει 160 χιλιόμετρα τουλάχιστον, με μία φόρτιση. Η Brutus θα ζυγίζει 242 κιλά, ενώ άγνωστη παραμένει η ημερομηνία διάθεσης της στο κοινό.