Το CBF 1000, όπως και όλη η πολυάριθμη οικογένεια του μοντέλου, έχει χτιστεί κάτω από τη φιλοσοφία που προστάζει πολυχρηστικότητα και φιλική συμπεριφορά. Αυτό δε θα αργήσει να φανεί στο δρόμο, εκεί που η ναυαρχίδα της σειράς των CBF θα σου δείξει αμέσως τις φιλικές της διαθέσεις.
Η αίσθηση που παρέχει η μοτοσικλέτα είναι ιδιαίτερα ελαφριά και η μόνη περίπτωση που θα φανερώσει μερικά από τα κιλά της είναι… αν χρειαστεί να τη σπρώξετε. Μέσα στην πόλη, η ακριβής ανταπόκριση του κινητήρα και η ελαστικότητά του θα φανούν πολύτιμες. Οι ρυθμίσεις στο πιρούνι έχουν επιδράσει θετικά στην άνεση και στην πληροφόρηση που προσφέρει η μοτοσικλέτα και οι μικροανωμαλίες του δρόμου θα απορροφηθούν δίχως να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο τιμόνι, ενώ εξαιρετικά συμπεριφέρεται και κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος, παρέχοντας εμπιστοσύνη στον οδηγό.
Τα φρένα, τέλος, αποτελούν ένα από τα καλύτερα στοιχεία του CBF 1000. Αρκετά δυνατά, δίχως όμως να τρομάζουν και με το ABS να επεμβαίνει μόνο όταν είναι απολύτως απαραίτητο. Μάλιστα, το τελευταίο διαθέτει μικρό χρόνο αντίδρασης, με αποτέλεσμα τις περισσότερες φορές, ακόμα και όταν είναι ενεργοποιημένο, να μη γίνεται αισθητή η λειτουργία του.
Περί εκδόσεων…
Υπάρχουν και CBF 1000 προηγούμενων ετών και συγκεκριμένα τα: CBF 1000 S ABS (’09-’10) και CBF 1000ST ABS (’09), τα οποία κοστίζουν 10.470 και 10.905 ευρώ αντίστοιχα.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 4Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 998
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 96,4/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 9,4/6.500
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Τιμή: 12.275 ευρώ
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr