Το Hornet 600 μοιάζει να διαθέτει δύο προσωπικότητες, αφού μπορεί να ικανοποιήσει εξίσου σε χαλαρές διαδρομές εντός και εκτός πόλης, αλλά και σε πιεσμένο κυνηγητό, χάρη στις sport δυνατότητές του.
Το Hornet δεν προσπαθεί να κρύψει τα κιλά του (δεν είναι και τόσα πολλά, άλλωστε) – τα εκμεταλλεύεται για να παραμένει σταθερό και γρήγορο στις εναλλαγές κλίσης. Και θα τα καταφέρει άψογα, ειδικά όταν κινείται σε επαρχιακό δρόμο και απαιτούνται συνεχείς και σβέλτες εναλλαγές.
Και στην ευθεία παραμένει σταθερό και εκμεταλλεύεται στο έπακρο τις δυνατότητες του κινητήρα στις υψηλές στροφές.
Μέσα στην πόλη, τέλος, το Hornet είναι ικανό να κινηθεί ευέλικτα και να μην κολλήσει πουθενά. Το μικρό του πλάτος και το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού θα του επιτρέψουν να χωθεί παντού, ενώ το καλό του ζύγισμα δε θα κουράσει εύκολα τον αναβάτη στις μανούβρες. Ο κινητήρας δε θα ικανοποιήσει στις πολύ χαμηλές σ.α.λ., μετά τις 4.000 σ.α.λ., όμως, αρχίζει να δείχνει το καλό του πρόσωπο.
Περί εκδόσεων…
Η Honda διαθέτει σε προσφορά και το Hornet του 2009 (χωρίς ABS, 8.180 ευρώ), αλλά και την ειδική έκδοση FSE, στα 8.960 ευρώ.