Πολλές αλλαγές δέχθηκε το ER-6n αφού η Κawasaki το προίκισε με νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, πιο επιθετική εικόνα, βελτιωμένο ABS, και νέες ρυθμίσεις σε κινητήρα/αναρτήσεις. Οι αυξημένες επιδόσεις του κινητήρα υπόσχονται να κάνουν την οδήγηση πιο διασκεδαστική. Το επιθετικό street-fighter look του δίνει ακόμη περισσότερο στιλ, ενώ το λεπτό νέο πλαίσιο και η άνετη νέα σέλα του, το κάνουν ακόμη πιο ευέλικτο και ευκολοδήγητο. Είτε ο κάτοχός του είναι νέος αναβάτης και θέλει να εγκλιματιστεί στο χώρο της μοτοσικλέτας, είτε είναι κάποιος εμπειρότερος οδηγός που ψάχνει να βρει έναν αγχολυτικό τρόπο για να μετακινείται άνετα, η ιαπωνική εταιρεία δηλώνει πως το ER-6n, δε θα μπορούσε να γίνει πιο προκλητικό για κάθε μία από αυτές τις περιπτώσεις. Στο δρόμο, άλλωστε, η συμπεριφορά του μπορεί να ξεφύγει από τις πρακτικές προεκτάσεις της entry level κατηγορίας που προορίζεται για τον αρχάριο αναβάτη και να προσφέρει στιγμές διασκέδασης και ευχαρίστησης και στους πιο έμπειρους.
Τo Kawasaki ER-6n δεν έχει ακόμη ξεκινήσει να διατίθεται στη χώρα μας. Θα ξεκινήσει στα τέλη Μαρτίου
Περί εκδόσεων…
Μαζί με την απλή έκδοση του ER-6n αναμένεται και αυτή με το ABS, αλλά και οι δύο ντυμένες εκδόσεις (με ABS και χωρίς), με το όνομα ER-6f.
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας 4T, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.) 649
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 71/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,5/7.000
Βάρος (κιλά, γεμάτο) 204
Τιμή: Αναμένεται
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr