To Fazer 8 βρίσκεται ανάμεσα από τα άλλα δύο μέλη της οικογένειας των Fazer (600 και 1.000) τόσο στον τομέα του κυβισμού όσο και της εμφάνισης, αλλά και της φιλοσοφίας γενικότερα. Η εμφάνισή του θυμίζει περισσότερο το 1000άρι και η συμπεριφορά του είναι σαφώς επηρεασμένη από το 600άρι, με βελτιωμένους, όμως, τους τομείς της φιλικότητας. Ο κινητήρας είναι πιο γεμάτος και ελαστικός και το Fazer 8 μπορεί να κινηθεί πολύ άνετα στην πόλη, ακόμα και σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Ιδανικά ζυγισμένο, με τιμόνι που κόβει αρκετά και με ισχυρά φρένα που λειτουργούν γραμμικά και προοδευτικά, το Yamaha δεν πρόκειται να προβληματίσει στο κλεινόν άστυ.
Εκτός πόλεως και με προορισμό μέρη που χρειάζονται διάσχιση κάποιας εθνικής οδού για να τα προσεγγίσει κανείς, το Fazer 8 αποδεικνύεται απολαυστικό. Ο κινητήρας, σε αυτήν την περίπτωση, φορά τον supersport μανδύα του και χαίρεται ιδιαίτερα, αν ο αναβάτης τον κρατά ψηλότερα από τις 6.000 σ.α.λ., όπου και αποδίδει πολύ καλά.
Περί εκδόσεων…
Εκτός από την απλή έκδοση, το Fazer8 διατίθεται και σε αυτή με ABS, η οποία κοστίζει 10.300 ευρώ. Όσον αφορά στους λάτρεις του «γυμνού», τέλος, αυτοί θα μείνουν απόλυτα ικανοποιημένοι από την έκδοση FZ8, στην οποία απουσιάζει το φέρινγκ και κοστίζει 9.080 ευρώ (9.970 με ABS).
Τεχνικά χαρακτηριστικά
Κινητήρας: 4T, 4Κ, Y/Ψ
Χωρητικότητα (κ.εκ.): 779
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 106,2/10.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 8,4/8.000
Βάρος (κιλά, γεμάτο): 220
Τιμή: 9.440 ευρώ
Honda και Hello Kitty: Συνεργασία που ...γουργουρίζει με μόλις 0,9 λίτρα/100χλμ
«Ο π@π%ρας μου την έριξε κάτω και εξαφανίστηκε!»
Ducati Scrambler Full Throttle - Test
SYM JET 14 EVO: Με σύστημα A.L.E.H. και Euro 5+ προδιαγραφών
Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Trial 2024 ― 7ος & 8ος Αγώνας ― Νέα Ιωνία Αττικής
Tucano Urbano θερμικό κάλυμμα ποδιών universal R194X Linuscud
Eλαστικά Bridgestone Battlax S23 120/70-17 & 180/55-17
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr