|
Tο SMS4 είναι ικανό όχι μόνο να διδάξει, αλλά και να προσφέρει άφθονες ώρες διασκέδασης. Επίσης, είναι ιδιαίτερα ελαφρύ και διαθέτει τετράχρονο κινητήρα με επιδόσεις που δεν πρόκειται να τρομάξουν ή να απογοητεύσουν κάποιον αναβάτη που κάνει τα πρώτα του βήματα.
Μέσα στην πόλη, τα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα μπορούν να αντιμετωπιστούν ως άλλα εμπόδια σε βιντεοπαιχνίδι και να αποφευχθούν με ευκολία. Ο καλός έλεγχος που αποκτάς πάνω στο SMS, η λεπτή του σιλουέτα και το ιδιαίτερα χαμηλό του βάρος, θα σου επιτρέψουν να χωθείς παντού χωρίς να απαιτείται δεύτερη σκέψη ή… χειρουργικές επεμβάσεις.
Η κίνηση με ένα στενό 125άρι supermoto έξω από την πόλη (στην εθνική για παράδειγμα), δεν ενδείκνυται, λόγω τελικής ταχύτητας (110 χλμ./ώρα), έλλειψης προστασίας από τον αέρα και άνεσης, ωστόσο, οι αποφασισμένοι να τη δοκιμάσουν θα αποζημιωθούν με σταθερότητα. Σε κλειστό στροφιλίκι, όμως, το SMS4 αποζημιώνει τον αναβάτη του με το παραπάνω. Η σταθερότητά του, η συμπεριφορά του κάτω από πίεση και η προθυμία του να βουτά σε εναλλασσόμενες στροφές θα επιτρέψουν στον αναβάτη να κινηθεί με μια μέση (σχετικά υψηλή) ταχύτητα και να μην ασχοληθεί ιδιαίτερα με τα φρένα (παρά μόνο με το συμπλέκτη, σε περίπτωση πλαγιολισθήσεων).
Τα βασικά μελήματα του SMS, λοιπόν, είναι δύο: η διασκέδαση και η εξοικείωση του άπειρου αναβάτη με την οδήγηση supermotard. Το ότι θα αποτελέσει σχολείο, όμως, δε σημαίνει ότι ο αναβάτης του θα το βαρεθεί μόλις… αποφοιτήσει. Η συμπεριφορά του SMS είναι διασκεδαστική και ικανή να αντεπεξέλθει και σε πιο «έμπειρη» πίεση.
Κινητήρας: 4T, 1Κ, Y/Ψ, 4Β
Χωρητικότητα: 124,45 κ.εκ.
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.): 15/9.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.): 1,2/8.000
Βάρος: 117 κιλά
Τιμή: 3.990 ευρώ
«Κολυμπώντας» στη λεωφόρο: ΒΓΑΛΕ ΦΛΑΣ ΠΡΙΝ ΑΛΛΑΞΕΙΣ ΛΩΡΙΔΑ
Μικρά Adventure με την χαμηλότερη κατανάλωση
Παρουσίαση: Mitas Enduro Trail XT+
Νέες προσφορές από Aprilia και Moto Guzzi
Ειδική έκδοση GASGAS EC 300 GP
Yamaha R1: Παραμένει στην πίστα με νέες εκδόσεις R1 Race και R1 GYTR
Test Ride Event 2-5/10 στην Papanikolakis Moto, με μοντέλα QJMOTOR και Kove
Νέο QJMOTOR SRT 700S: Νέα εμφάνιση, ίδιες αρετές
Νέα Bobber Voge με V-Twin κινητήρα
Παρουσιάστηκαν οι νέες Multistrada V4, V4 S και Multistrada V4 Pikes Peak (+Βίντεο παρουσίασης)
Μεγαλύτερη αυτονομία = μεγαλύτερο βάρος. Το θέλουμε αυτό στα δίκυκλα;
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία | Προβολή/Συνεργασία
Copyright © 2024 - mototriti.gr