Σύμφωνα με τις νέες αξίες, αλλά και με τη μεταστροφή του κόσμου προς τα οικονομικότερα δίκυκλα -αλλά και προς την εξοικονόμηση πόρων κάθε είδους - θα θέλαμε τη γνώμη σας στα παρακάτω σημαντικά ερωτήματα.
Καιρός κρίσης λοιπόν. Απ’ την άλλη, πολλοί θα διαφωνήσουν με τον χαρακτηρισμό «κρίση», ειδικά όταν εδώ φαίνεται πως μιλάμε για μια νέα εποχή που ήρθε για να μείνει, εποχή που εδραιώνει με πειθώ τις δικές της αξίες, και τα δικά της οικονομικά μεγέθη. Σύμφωνα με τις νέες αυτές αξίες, αλλά και με τη μεταστροφή του κόσμου προς τα οικονομικότερα δίκυκλα -αλλά και προς την εξοικονόμηση πόρων κάθε είδους - θα θέλαμε τη γνώμη σας στα παρακάτω σημαντικά ερωτήματα.
Aπό την πλευρά του αναγνώστη: επιθυμίες Ως αναγνώστες του ειδικού τύπου, ποια θέματα σχετικά με την εποχή που ζούμε σας φαίνονται ενδιαφέροντα και ποια σας αφήνουν αδιάφορους; Πιστεύετε πως δεν αξίζει να ασχολούμαστε με ακριβά δίκυκλα, που λίγοι πλέον μπορούν να αγοράσουν; Ή μήπως όπως όλα τα όνειρα, έτσι και το ακριβό δίκυκλο έχει τη δική του ανεξίτηλη παρουσία, τη δική του διαχρονική σημασία, συνεχίζοντας να γοητεύει με την τεχνολογία, τη δύναμη, και τα λούσα του, ακόμα και ως κάτι το απραγματοποίητο, και άπιαστο για πολλούς;
Αν από την άλλη πιστεύετε πως θα έπρεπε να ασχολούμαστε ακόμα περισσότερο με τα οικονομικά δίκυκλα, ποια είδη και ποιες κατηγορίες δικύκλων / τρίκυκλων σας ενδιαφέρουν περισσότερο και γιατί; Ποια είναι τα σημεία των άρθρων στα οποία στέκεστε, και ποια είναι τα σημεία στα οποία θέλετε να ενημερώνεστε με όσο το δυνατόν πιο διεξοδική ανάλυση;
Ποιος τύπος άρθρου σας αρέσει περισσότερο (νέα, δοκιμές, συγκριτικά, κλπ), και με τι θα θέλατε να τον δείτε να εμπλουτίζεται;
Από την πλευρά του αναβάτη: ανάγκες Ως αναβάτες δικύκλων, ποιες είναι οι ενέργειες που θα θέλατε να δείτε από τις εταιρείες μοτοσικλετών, ώστε να προχωρήσετε χωρίς φόβο στην αγορά ενός δικύκλου;
Όσον αφορά στην παραγωγή συγκεκριμένων δικύκλων, scooter, ή μοτοσικλετών, ποια συγκεκριμένα μοντέλα πιστεύετε πως έχουν πιάσει το νόημα των καιρών, και γιατί;
Τι νομίζετε πως λείπει αυτή τη στιγμή από την αγορά; Αν η επιθυμία σας γινόταν πραγματικότητα, τι μοντέλο θα θέλατε να δείτε να βγαίνει στην παραγωγή, και με ποια δυνατά σημεία;
Ποιες υπηρεσίες από τις εταιρείες δικύκλων σας αρέσουν, και ποιες λείπουν από την αγορά;
Στον τομέα των εκδηλώσεων (εκθέσεις, εκδρομές, οργανωμένες εταιρικές εκδηλώσεις), τι είναι αυτό που σας αρέσει, και τι είναι αυτό που λείπει από τη σημερινή Ελλάδα;
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΟΤΟ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ..ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΓΥΡΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ 250 ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΠΗΝΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ,ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ..ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ..ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ..ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ..
Αρχικά θα ήθελα να μου επιτρέψετε μερικά σχόλια επί των τεστ που κάνετε. Θεωρώ ότι προσπαθώντας να μην δυσαρεστήσετε κάποιον αντιπρόσωπο είσαστε ιδιαίτερα "στρογγυλοί" σε σημεία που κρίνετε ότι ένα δίκυκλο υστερεί. Για παράδειγμα, διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις, δύσκολα αντιλαμβάνεται κάποιος απρόσεκτος ότι τα φρένα της Α μηχανής είναι κάτι λιγότερο από επικίνδυνα, λέγοντας "...το φρενάρισμα είναι ικανοποιητικό και προβλέψιμο." Θα πρέπει αν μου επιτρέπεται να είστε αιχμηροί με τα θέματα που εξετάζετε. Σε μια εποχή που τα δίκυκλα που κυκλοφορούν μοιράζονται τις ίδιες τεχνολογικές λύσεις θα πρέπει να τονίζονται αυτές οι έστω μικρές διαφορές. Άλλωστε τα σχόλια αυτά είναι τα μόνα που μπορούν να πιέσουν τους κατασκευαστές σε ουσιαστικές βελτιώσεις.
Επιπλέον τώρα που οι εποχές που το τι (κατ)έχεις προσδιορίζει και το τι είσαι έχουν παρέλθει, θα επιθυμούσα να έβλεπα περισσότερα άρθρα για το τι μπορεί να κάνει κάποιος με το δίκυκλο που έχει όσο μικρό και αν είναι. Για παράδειγμα θα διάβαζα ιδιαίτερα ευχάριστα προτάσεις για εκδρομές, οι οποίες όμως να απευθύνονται σε κατόχους δικύκλων με λίγα κυβικά και λίγα κομφόρ. Άλλωστε όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες ταλαιπωρίας και ηρωισμού τις οποίες ενδόμυχα ζηλέψαμε. Σκοπός πάντα είναι το ταξίδι.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΙΣΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΜΟΥ...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ...YAMAHA...KAWASAKI...SUZUKI...ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΣΤΕΙΛΑ Ε-ΜΑΙΛ...ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ...ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑ...ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ CUSTOM ΜΗΧΑΝΗ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ 250CC H 400CC..ΟΣΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΣΑΣ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...ΜΟΝΟ Η ΗΟΝDA ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΠΕΛΑΤΗ...ΠΩΣ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ...ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ...ΤΩΝ CUSTOM...ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ....ΜΑΚΗΣ
Ζω χρόνια στις ΗΠΑ και σας ενημερώνω ότι μια μηχανή των 600 κυβικών θεωρείται μικρή. Κάτω από 600 δεν βλέπω στους δρόμους. Βέβαια το καύσιμο παραμένει σχετικά χαμηλό. Οι μηχανές εδώ δε χρησιμοποιούντε σε καθημερινή βάση για μετακίνηση αλλά περισσότερο για βόλτα. Πέρνουν μηχανή καινούρια και μετά το καλοκαίρι την πουλάνε. Μηχανή με 700 μίλια θεωρήται μεταχηρισμένη.
Μια μηχανή που να σου καλύπτει όλες τις ανάγκες δεν υπάρχει. Αγόρασε σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Λόγω του τέλειου καιρού στην Ελλάδα και οι μεταχειρισμένες είναι σε πολύ κατάσταση. Κατά τη γνώμη μου ένα 125 TTR για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη και λίγο χωματόδρομο και ένα 600 (street ή on-off) για ταξίδια. Δε μπορείς να βγεις με σκουτερ ή παπί στην Εθνική.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ MΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ Ή ΠΟΛΥ "ΣΠΟΡ" ΥΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑMΙΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΓΡΑMMΗ Ή ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ! Η ΑΓΟΡΑ MΙΑΣ HARLEY...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.ΩΣΤΟΣΟ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓMΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ MΑΣ MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛOΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ CUSTOM-CRUISER,ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η HARLEY-DAVIDSON!ΗΔΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙZΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ MΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟMMΑΤΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣMΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ MΙΑ HARLEY ΣΕ 250 Ή 400cc!ΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ!
Kalhmera,kaneis de leei na exoun oloi harley or gs or papi!!
to portofoli k to..image-xrhstikothta kathorizei thn epilogh!!
Einai gegonos oti sta hamhla-emporikotera kyvika den yparxoun polles diaforetikes protaseis!!
Egw phra ena derbi terra adventure-xefyga apo ta klasika honda-yamaha klp giati ta 125ria tous thewrw kyriws oti den exoun xarakthra, den einai ..oloklhrwmena mhxanakia!!..ase pou exoun k synthrhtikh emfanish!!!
Oi etairies prepei na katalavoun oti sta mikra kyvika prepei na mpei perissotero to design k h poiothta sta ypopsh!
Koitas to mikro ktm k..ftiaxnesai..!!! Stis mhxanes..k sthn Ellada o xarakthras einai ..h ousia ..h dynamh k h taxytha kostizoun- einai polyteleia!!! De syzhtame gia thn axiopistia.. ennoeitai oti einai pro i pothesh!!!
Cheers!
...ΕΙMΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥMMΕΡΙZΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ MΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ MΗΧΑΝΕΣ ΔΡΟMΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ CUSTOM-CRUISER MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣMΕΝΟΙ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΥΠΟΤΙMΗΤΙΚΑ "ΑMΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ Ή ΓΙΑΠΩΝΕZΙΚΟΥΣ ...ΚΟΥΒΑΔΕΣ"(!) ΠΟΥ...ΔΕ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΝ...ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ...!".ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ MΗΧΑΝΗΣ.ΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙMΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟMΩΣ ΤΡΑΓΙΚΟ MΕΤΑ ΑΠΟ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕMΠΕΙΡΙΑΣ,ΝΑ MΗΝ MΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ MΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ MΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ,ΤΗ ΓΕΡΑΣMΕΝΗ ΠΙΑ ΗΟΝDΑ MΑGΝΑ 250CC ΠΟΥ ΕΧΩ!ΓΙΑΤΙ NΑ MΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ MΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ MΗΧΑΝΕΣ;Ή MΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ MΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ MΟΝΤΕΡΝΟ... ΠΥΡΑΥΛΟΚΙΝΗΤΟ MΟΝΤΕΛΟ MΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑ ΣΩMΑ MΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ Ή MΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΥΛΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Η.(;)...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΗΑRLΕY,MΑΚΑΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ MΟΝΤΕΛΑ ΣΕ MΙΚΡΟΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ!ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ MΟΝΟ ΤΑ ΛΕΓΟMΕΝΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ-ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΤΩΝ 50 ΚΑΙ 250CC ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣMΕΝΟ ΑΡΙΘMΟ...
Κατά τη γνώμη μου η μεγάλη μοτοσικλετα πρέπει να συνεχίζει να παίζει ρόλο στις παρουσιάσεις και την αγορά γενικότερα. Ακόμη κι όταν μιλάμε για μοντέλα που δε θα πάρουμε ποτέ δεν είναι κακό να διαβάζουμε για αυτά ή να τα χαζεύουμε στο δρόμο. Τώρα για το νοημα των καιρών και για τα μοντέλα που το έχουν πιάσει ε ας μην είμαστε υπερβολικοί. Επειδή εδώ στην Ελλάδα θα ξεχάσουμε τι σημαίνει μεγάλη μηχανή δε σημαίνει πως ολες οι εταιρείες πρέπει να βγάλουν οικονομικά παπιά και σκούτερ. Η γκάμα μιας εταιρείας πρέπει να έχει τα πάντα από το μικρότερο και φτηνότερο μέχρι το μεγαλύτερο και ακριβότερο. Και απο εκεί και πέρα είναι στο χέρι της κάθε αντιπροσώπου εδώ στην Ελλάδα να προωθήσει αυτά που τσουλάνε καλύτερα εδώ ή να κάνει προσφορές που δεν κάνουν τα μεγαλύτερα μοντέλα απαγορευτικά για την τσέπη αυτού που τα θέλει.Με λίγα λόγια θέλουμε κι άλλες προσφορές!
ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΝΔΡΕΣ. ΜΟΝΟ Η HARLEY DAVIDSON ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ " ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ" ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΥΪΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 883cc ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΥΒΙΚΩΝ ΕΙΑΝΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΔΗΓΩ ΜΙΑ VIRAGO ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ CUSTOM ΑΠΟ 250- 500cc ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΘΟΎΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ.
ΙΣΩΣ ΕΝ MΕΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ "BLACK" ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ...ΑΥΤΟ ΟMΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΗ ΛΑΝΘΑΣMΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ!ΕΝΗMΕΡΩΝΩ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ,ΟΤΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΣΕ MΙΑ ΧΩΡΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΣΤΙΣ MΗΧΑΝΕΣ,ΑΚΟMΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ,ΤΑ REBEL125CC ΚΑΙ 250CC,ΤΑ VT125 ΚΑΙ VT400 SHADOW,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ CUSTOM-CRUISER ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ...Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΥMΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙMΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ!ΑΥΤΟ ΟMΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙZΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙMΟΥΝ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ MΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ...ΚΑΤΙ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ MΟΝΤΕΡΝΑ MΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΛΩΣ ΠΟΥΛΑΝΕ...ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ MΟΤΟΤΡΙΤΗ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΗΛΗ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ MΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕMΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗMΑΤΙΣMΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΩΝ.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥMΠΕΡΑΣMΑΤΑ ΑΚΟMΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ή ΤΩΝ ΠΡΟΤΙMΗΣΕΩΝ.ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΟΝΟMΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!ΤΕΛΟΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩMΑ ΩΣ ΦΟΡΟ ΤΙMΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ CUSTOM-CRUISER MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ,ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 15ΕΤΙΑΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ...
Η αλήθεια αν θέλετε να την παραδεχτείτε πριν 2-3 χρόνια κανείς δεν έδινε σημασία στα custom μικρού κυβισμού. Οι μηχανές που πουλούσαν ήταν τα on-off και τα scooter μεσαίου κυβισμού. Όλοι οι νεόπλουτοι πήραν bmw 1200 gs και superbikes που καμιά σχέση δεν έχουν με τους Ελληνικούς δρόμους. Συγνώμη αλλά είχαμε ξεφύγει εντελώς . Τώρα αν πάλι ένας συγκεκριμένος αριθμός ατόμων ζητήσει από τις αντιπροσωπείες τις παρακάτω μηχανές τότε θα επανέλθουν στην Ελληνική αγορά. Εγώ και πάλι προτιμώ scooter…..
ΔΙΑΒΑΣΑ ΧΤΕΣ ΣΕ ΑMΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. (ΟΠΟΥ Η ΗΑRLΕY-DΑVΙDSΟΝ ΔΙΚΑΙΩΣ ZΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ...) ΣΑΡΩΝΕΙ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η YAMAHA V-STAR 250cc ΚΑΙ ΣΕ ΤΙMΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4.000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ!ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΥΝΑMΑ CUSTOM-CRUISER ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΣΤΙΓMΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ MΑΣ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟMΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΛΛΩΝ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!MΙΚΡΟΣ ΚΥΒΙΣMΟΣ,ΧΑMΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΚΛΑΣΙΚΗ ΓΡΑMMΗ,ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΑΝΑΛΑΦΡΗ,ΕΥΕΛΙΚΤΗ,ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ! ΑΛΛΆ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΟΙ ΑΡMΟΔΙΟΙ ΤΥΡΒΑZΟΥΝ MΟΝΟ ΠΕΡΙ MΟΤΟΚΡΟΣ, ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΠΑΠΙΑ!ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ "ΠΟΥΛΑΝΕ" ΠΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ!ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ MΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ MΑΣ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ,ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ MΟΝΟ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 18-30!ΛΥΠΑMΑΙ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥMΑΙ ΝΑ ΣΥMΒΙΒΑΣΤΩ MΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙMΑΙ ΕΝΤΟΣ ΘΕMΑΤΟΣ,ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ MΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ MΗΧΑΝΗ,ΘΑ ΘΥΣΙΑZΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙMΗΣΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΦΤΗΝΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΛΕΥΑ MΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ...
Τα συγκριτικά νομίζω ότι έχουν πάντα πολύ ενδιαφέρον. Θα ήθελα να δω ενα που να αφορά όλα τα μεσαία scooter. Τα πιο σημαντικά δηλαδή της αγορας στην Ελλάδα. Θα ήθελα επίσης να δω και στις μικρότερες κατηγορίες αν είναι δυνατόν. Αλλιώς τα βλέπεις τα πράγματα όταν έχεις ένα scooter μπροστά σου και διαφορετικά αν είναι όλα μαζί. Ευχαριστώ
Ευτυχώς η μοτοσυκλέτα και το μηχανάκι ειναι η τελευταία ελπίδα του κόσμου για φθηνη μετακινηση γιατι δεν έχουν τα έξοδα συντήρησης αυτοκινήτου. Δε μπορει να τα αγγίξει το κράτος γιατι δε καίνε και δε ρυπάινουν όσο τα αυτοκίνητα.
Εγω προσωπικά θα ήθελα να δω και άλλα μοτοσυκλετάκια on-off 125cc με κόστος 2 χιλιάρικα και 250cc με κόστος όχι πάνω απο 4 χιλιάρικα.
(Πήρα CBF 125 και με έσωσε. Εκτός απο το πήγαινε έλα στη δουλειές, ξεκίνησα να κάνω πάλι ασκοπα βόλτες χωρίς το άγχος της βενζίνας!)
Τα scooter έχουν χάσει λιγο τον προσανατολισμό τους για μένα και τέινουν προς την άνεση και την trendy εμφάνιση. αλλα απο κατανάλωση ειναι πίσω σε σχέση με μοτοσυκλετες ίδιου κυβισμού.
Τέλος πάντων, αντε τώρα που μπηκε και η ανοιξη πάμε για τζάμπα βόλτες!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟMΙΚΗ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑ,ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ(!)ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ MΙΑ ΠΙΕΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ.ΘΑ ΣΥMΦΩΝΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ MΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑZΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥMΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ MΕ ΤΟ ΦΙΛΟ "ΚΟΥMΑ"!ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ;ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΨΥΧΑΝΕMΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΓMΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ;ΚΑΙ ΟΤΑΝ MΙΛΑMΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΝΘΕΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥMΙΕΣ;MΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ,MΗΧΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ MΟΝΟ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ,ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ,ΤΑ CRΟSS,ΤΑ ΟΝ-ΟF RΟΑD ΚΑΙ ΤΑ SΡΟRΤ;ΑΦΟΥ ΣΥΓΧΑΡΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ "MΟΤΟΤΡΙΤΗ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛMΑΤΙΣMΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ MΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ MΕ ΤΡΕΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ,Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΝ ΗΤΑΝ Η ΕΞΗΣ: "ΟΙ MΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥMΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ MΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ,ΚΟΠΗΚΑΝ,ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ (SIC!)", ΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΕΧΙZΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑMΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ CUSΤΟM-CRUΙSΕR ΚΑΤΩ ΤΩΝ 700CC!ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥMΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ-ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ;XVS DRAGSTAR,VLX STEED,VT SHADOW ,GZ MARAUDER,VL INTRUDER;;;ΕΛΠΙZΩ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΦΩΣΤΗΡΕΣ" ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΕΝΑZΕΙ ΚΑΙ ΘΑΡΘΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ MΕΡΕΣ!ΠΟΣΟ MΑΛΛΟΝ,ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ MΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ...
Στους Ελληνικούς δρόμους μου αρέσει να βλέπω ποικιλία από μηχανές street, custom, superbikes, naked κτλ. Τα μοντέλα που κοιτάω είναι τα on-off ειδικά τα μονοκύλινδρα και το scooter 250-300 κυβικά γιατί νομίζω αυτά βολεύουν πιο πολύ στις καθημερινές μετακινήσεις. Δεν νομίζω να λείπει κάποιο μοντέλο από την αγορά. Πάντως αυτά που έχω βάλει στο μάτι xt660r, transalp και bmw f800gs κοστίζουν περισσότερο από ένα μικρό αυτοκίνητο. Πότε επιτέλους θα ρίξουν τις τιμές τους και τα δίκυκλα;
Βλέπω να παρουσιάζονται ακόμα μοντέλα με 1000-1200 κυβικά, και από τιμές στα 15-20.000 ευρώ. Ποιος να τα πάρει αυτά σήμερα με την κρίση; Εγώ θα ήθελα να δω οικονομικά scooter στα μεσαία κυβικά. Να μην κοστίζουν πάνω από 2-2,5 χιλιάδες ευρώ, να καίνε κάτω από 3 λίτρα τα 100, και να έχουν μεγάλα διαστήματα σέρβις. Μου λείπει ένα μεγαλύτερο Honda PCX. Θα το ήθελα στα 200-300 κυβικά, με idle stop.
Τώρα όσον αφορά στο τι λείπει από την Ελλάδα... από που να αρχίσω;
ΓΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ!ΣΙΓΟΥΡΑ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΑΠΟ ΕΜΑΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΤΟ ΞΑΝΑΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ,ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΜΕ ΓΙΑ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΜΕ ΠΙΑ ΜΟΤΟ ΜΑΣ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ..ΟΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΟΙ ΓΥΡΝΟΥΣΑΝ ΜΕ ΤΑ 250 ΜΕ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΠΑΝΤΑ,ΠΗΝΑΙΝΑΝ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥΣ ,ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΚΑΝΕΝΑ ΕΝΤΟΥΡΟ..ΠΑΝΤΩΣ ΠΡΟΤΙΜΩ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΓΥΡΙΖΩ ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΜΕ ΤΟ ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΝΑ ΒΓΑΖΩ ΤΗΝ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΙΑ ΒΟΛΤΑ..ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΜΟΝΗ ΟΛΗ ΤΗΝ ΕΒΔΟΜΑΔΑ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕΙ..ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ..
Αρχικά θα ήθελα να μου επιτρέψετε μερικά σχόλια επί των τεστ που κάνετε. Θεωρώ ότι προσπαθώντας να μην δυσαρεστήσετε κάποιον αντιπρόσωπο είσαστε ιδιαίτερα "στρογγυλοί" σε σημεία που κρίνετε ότι ένα δίκυκλο υστερεί. Για παράδειγμα, διαβάζοντας πίσω από τις λέξεις, δύσκολα αντιλαμβάνεται κάποιος απρόσεκτος ότι τα φρένα της Α μηχανής είναι κάτι λιγότερο από επικίνδυνα, λέγοντας "...το φρενάρισμα είναι ικανοποιητικό και προβλέψιμο." Θα πρέπει αν μου επιτρέπεται να είστε αιχμηροί με τα θέματα που εξετάζετε. Σε μια εποχή που τα δίκυκλα που κυκλοφορούν μοιράζονται τις ίδιες τεχνολογικές λύσεις θα πρέπει να τονίζονται αυτές οι έστω μικρές διαφορές. Άλλωστε τα σχόλια αυτά είναι τα μόνα που μπορούν να πιέσουν τους κατασκευαστές σε ουσιαστικές βελτιώσεις. Επιπλέον τώρα που οι εποχές που το τι (κατ)έχεις προσδιορίζει και το τι είσαι έχουν παρέλθει, θα επιθυμούσα να έβλεπα περισσότερα άρθρα για το τι μπορεί να κάνει κάποιος με το δίκυκλο που έχει όσο μικρό και αν είναι. Για παράδειγμα θα διάβαζα ιδιαίτερα ευχάριστα προτάσεις για εκδρομές, οι οποίες όμως να απευθύνονται σε κατόχους δικύκλων με λίγα κυβικά και λίγα κομφόρ. Άλλωστε όλοι έχουμε ακούσει ιστορίες ταλαιπωρίας και ηρωισμού τις οποίες ενδόμυχα ζηλέψαμε. Σκοπός πάντα είναι το ταξίδι.
ΚΑΛΗΜΕΡΑ...ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΚΑΙ ΣΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ...ΙΣΩΣ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΛΙΓΟ ΑΣΧΕΤΟ...ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΕΧΩ ΑΛΛΟ ΤΡΟΠΟ ΝΑ ΕΚΦΡΑΣΩ ΤΗΝ ΔΥΣΑΡΕΣΚΙΑ ΜΟΥ...ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΑ ΜΕΓΑΛΑ ΟΝΟΜΑΤΑ ΤΗΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ...YAMAHA...KAWASAKI...SUZUKI...ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΚΑΙΡΟ ΕΣΤΕΙΛΑ Ε-ΜΑΙΛ...ΣΕ ΟΛΕΣ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ...ΜΕ ΤΟ ΕΞΗΣ ΘΕΜΑ...ΕΑΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ CUSTOM ΜΗΧΑΝΗ ΜΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ 250CC H 400CC..ΟΣΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΣΕ ΕΣΑΣ ΑΛΛΟ ΤΟΣΟ ΑΠΑΝΤΗΣΑΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΜΕΝΑ...ΜΟΝΟ Η ΗΟΝDA ΗΤΑΝ ΕΚΕΙΝΗ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ...ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΣΕ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΔΥΣΚΟΛΟΥΣ ΚΑΙΡΟΥΣ ΟΤΑΝ ΟΙ ΙΔΙΕΣ ΟΙ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΔΕΝ ΕΚΤΙΜΟΥΝ ΤΟΝ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ-ΠΕΛΑΤΗ...ΠΩΣ Ο ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗΣ ΘΑ ΤΟΥΣ ΠΡΟΤΙΜΗΣΗ?ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΜΗΝ ΣΑΣ ΚΟΥΡΑΣΑ...ΑΛΛΑ ΘΑ ΕΚΤΙΜΟΥΣΑ ΑΚΟΜΑ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΟ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΑ ΣΑΣ ΕΑΝ ΜΠΟΡΟΥΣΑΤΕ ΕΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΕΤΕ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ...ΝΑ ΕΝΗΜΕΡΩΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΕΜΕΙΣ ΟΙ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΚΑΙ ΛΑΤΡΕΙΣ...ΤΩΝ CUSTOM...ΜΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ....ΜΑΚΗΣ
Ζω χρόνια στις ΗΠΑ και σας ενημερώνω ότι μια μηχανή των 600 κυβικών θεωρείται μικρή. Κάτω από 600 δεν βλέπω στους δρόμους. Βέβαια το καύσιμο παραμένει σχετικά χαμηλό. Οι μηχανές εδώ δε χρησιμοποιούντε σε καθημερινή βάση για μετακίνηση αλλά περισσότερο για βόλτα. Πέρνουν μηχανή καινούρια και μετά το καλοκαίρι την πουλάνε. Μηχανή με 700 μίλια θεωρήται μεταχηρισμένη. Μια μηχανή που να σου καλύπτει όλες τις ανάγκες δεν υπάρχει. Αγόρασε σύμφωνα με τις ανάγκες σου. Λόγω του τέλειου καιρού στην Ελλάδα και οι μεταχειρισμένες είναι σε πολύ κατάσταση. Κατά τη γνώμη μου ένα 125 TTR για καθημερινή μετακίνηση στη πόλη και λίγο χωματόδρομο και ένα 600 (street ή on-off) για ταξίδια. Δε μπορείς να βγεις με σκουτερ ή παπί στην Εθνική.
ΕΙΝΑΙ ΓΕΓΟΝΟΣ ΟΤΙ ΟΙ MΗΧΑΝΕΣ ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΕΧΟΥΝ ΧΑΣΕΙ ΤΟ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΤΟΥΣ.ΚΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΠΟΚΤΗΣΕΙ ΕΝΑ ΕΠΙΘΕΤΙΚΟ Ή ΠΟΛΥ "ΣΠΟΡ" ΥΦΟΣ ΧΩΡΙΣ ΚΑMΙΑ ΚΛΑΣΙΚΗ ΓΡΑMMΗ Ή ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΟΤΗΤΑ! Η ΑΓΟΡΑ MΙΑΣ HARLEY...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ.ΩΣΤΟΣΟ,ΑΠΟ ΤΗ ΣΤΙΓMΗ ΠΟΥ ΟΙ ΙΑΠΩΝΙΚΕΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΔΕ ΣΥΓΚΙΝΟΥΝΤΑΙ ΠΛΕΟΝ ΝΑ ΞΑΝΑΕΙΣΑΓΟΥΝ ΣΤΗ ΧΩΡΑ MΑΣ MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛOΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ CUSTOM-CRUISER,ΤΗ ΣΚΥΤΑΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΡΕΙ Η HARLEY-DAVIDSON!ΗΔΗ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙZΕΤΑΙ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗΝ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ,ΙΣΩΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΕΙ MΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΚΟMMΑΤΙ ΤΗΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΗΣ ΚΑΙ ΠΑΓΚΟΣMΙΑΣ ΑΓΟΡΑΣ. ΦΑΝΤΑΣΤΕΙΤΕ MΙΑ HARLEY ΣΕ 250 Ή 400cc!ΤΙ ΘΕΤΙΚΟ ΑΝΤΙΚΤΥΠΟ ΘΑ ΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ!
Kalhmera,kaneis de leei na exoun oloi harley or gs or papi!! to portofoli k to..image-xrhstikothta kathorizei thn epilogh!! Einai gegonos oti sta hamhla-emporikotera kyvika den yparxoun polles diaforetikes protaseis!! Egw phra ena derbi terra adventure-xefyga apo ta klasika honda-yamaha klp giati ta 125ria tous thewrw kyriws oti den exoun xarakthra, den einai ..oloklhrwmena mhxanakia!!..ase pou exoun k synthrhtikh emfanish!!! Oi etairies prepei na katalavoun oti sta mikra kyvika prepei na mpei perissotero to design k h poiothta sta ypopsh! Koitas to mikro ktm k..ftiaxnesai..!!! Stis mhxanes..k sthn Ellada o xarakthras einai ..h ousia ..h dynamh k h taxytha kostizoun- einai polyteleia!!! De syzhtame gia thn axiopistia.. ennoeitai oti einai pro i pothesh!!! Cheers!
...ΕΙMΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΠΟΛΛΟΙ ΣΥMMΕΡΙZΟΝΤΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ MΑΣ ΓΙΑ ΤΙΣ MΗΧΑΝΕΣ ΔΡΟMΟΥ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΓΙΑ ΤΑ CUSTOM-CRUISER MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ.ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΟΡΙΣMΕΝΟΙ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΑΠΟΚΑΛΟΥΝ ΥΠΟΤΙMΗΤΙΚΑ "ΑMΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥΣ Ή ΓΙΑΠΩΝΕZΙΚΟΥΣ ...ΚΟΥΒΑΔΕΣ"(!) ΠΟΥ...ΔΕ ΣΤΡΙΒΟΥΝ...ΔΕΝ ΤΡΕΧΟΥΝ...ΔΕ ΦΡΕΝΑΡΟΥΝ...!".ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ,ΔΕΝ ΑΠΑΞΙΩΝΩ ΚΑΝΕΝΑ ΕΙΔΟΣ MΗΧΑΝΗΣ.ΟΛΕΣ ΕΧΟΥΝ ΤΟ ΚΟΙΝΟ ΚΑΙ ΤΗ ΧΡΗΣΙMΟΤΗΤΑ ΤΟΥΣ.ΤΟ ΘΕΩΡΩ ΟMΩΣ ΤΡΑΓΙΚΟ MΕΤΑ ΑΠΟ 26 ΧΡΟΝΙΑ ΟΔΗΓΙΚΗΣ ΠΕΙΡΑΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗΣ ΕMΠΕΙΡΙΑΣ,ΝΑ MΗΝ MΠΟΡΩ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΩ MΕ ΚΑΤΙ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΑΙ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΛΙΓΟ MΕΓΑΛΥΤΕΡΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ,ΤΗ ΓΕΡΑΣMΕΝΗ ΠΙΑ ΗΟΝDΑ MΑGΝΑ 250CC ΠΟΥ ΕΧΩ!ΓΙΑΤΙ NΑ MΗΝ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΠΙΑ ΣΤΗ ΧΩΡΑ MΑΣ ΤΕΤΟΙΕΣ MΗΧΑΝΕΣ;Ή MΗΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΥΠΟΧΡΕΩΘΩ MΕ ΤΟ ΣΤΑΝΙΟ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΚΑΠΟΙΟ MΟΝΤΕΡΝΟ... ΠΥΡΑΥΛΟΚΙΝΗΤΟ MΟΝΤΕΛΟ MΕ ΚΙΝΔΥΝΟ ΝΑ ΓΙΝΩ ΕΝΑ ΣΩMΑ MΕ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΤΟ Ή MΕ ΚΑΠΟΙΟ ΣΤΥΛΟ ΤΗΣ Δ.Ε.Η.(;)...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΗ ΗΑRLΕY,MΑΚΑΡΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΝΑ ΕΙΣΑΚΟΥΣΤΕΙ Η ΠΡΟΤΑΣΗ ΚΑΙ ΝΑ ΞΑΝΑΒΓΟΥΝ MΟΝΤΕΛΑ ΣΕ MΙΚΡΟΤΕΡΑ ΚΥΒΙΚΑ!ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΠΙΑ MΟΝΟ ΤΑ ΛΕΓΟMΕΝΑ ΣΥΛΛΕΚΤΙΚΑ-ΕΚΘΕΣΙΑΚΑ ΤΩΝ 50 ΚΑΙ 250CC ΣΕ ΠΟΛΥ ΠΕΡΙΟΡΙΣMΕΝΟ ΑΡΙΘMΟ...
Κατά τη γνώμη μου η μεγάλη μοτοσικλετα πρέπει να συνεχίζει να παίζει ρόλο στις παρουσιάσεις και την αγορά γενικότερα. Ακόμη κι όταν μιλάμε για μοντέλα που δε θα πάρουμε ποτέ δεν είναι κακό να διαβάζουμε για αυτά ή να τα χαζεύουμε στο δρόμο. Τώρα για το νοημα των καιρών και για τα μοντέλα που το έχουν πιάσει ε ας μην είμαστε υπερβολικοί. Επειδή εδώ στην Ελλάδα θα ξεχάσουμε τι σημαίνει μεγάλη μηχανή δε σημαίνει πως ολες οι εταιρείες πρέπει να βγάλουν οικονομικά παπιά και σκούτερ. Η γκάμα μιας εταιρείας πρέπει να έχει τα πάντα από το μικρότερο και φτηνότερο μέχρι το μεγαλύτερο και ακριβότερο. Και απο εκεί και πέρα είναι στο χέρι της κάθε αντιπροσώπου εδώ στην Ελλάδα να προωθήσει αυτά που τσουλάνε καλύτερα εδώ ή να κάνει προσφορές που δεν κάνουν τα μεγαλύτερα μοντέλα απαγορευτικά για την τσέπη αυτού που τα θέλει.Με λίγα λόγια θέλουμε κι άλλες προσφορές!
ΟΙ ΠΕΡΙΣΟΤΕΡΕΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΑΠΕΥΘΥΝΟΝΤΑΙ ΣΕ ΑΝΑΒΑΤΕΣ ΑΝΔΡΕΣ. ΜΟΝΟ Η HARLEY DAVIDSON ΤΩΡΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ " ΚΛΕΙΝΕΙ ΤΟ ΜΑΤΙ" ΣΕ ΓΥΝΑΙΚΕΣ, ΧΩΡΙΣ ΟΜΩΣ ΝΑ ΥΠΟΛΟΓΙΖΕΙ ΤΗΝ ΜΥΪΚΗ ΔΥΝΑΜΗ ΜΙΑΣ ΓΥΝΑΙΚΑΣ. Η ΕΚΔΟΣΗ ΤΩΝ 883cc ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΚΥΒΙΚΩΝ ΕΙΑΝΙ ΑΠΑΓΟΡΕΥΜΕΝΗ ΛΟΓΩ ΤΟΥ ΒΑΡΟΥΣ ΤΗΣ ΜΗΧΑΝΗΣ. ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΟΔΗΓΩ ΜΙΑ VIRAGO ΕΔΩ ΚΑΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΤΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ. ΠΡΑΓΜΑΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ CUSTOM ΑΠΟ 250- 500cc ΚΑΙ ΟΙ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΘΟΎΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ, ΤΟΣΟ ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑ, ΑΛΛΑ ΝΑ ΑΓΚΑΛΙΑΣΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΓΥΝΑΙΚΕΙΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ.
ΙΣΩΣ ΕΝ MΕΡΕΙ Ο ΦΙΛΟΣ "BLACK" ΝΑ ΕΧΕΙ ΔΙΚΙΟ...ΑΥΤΟ ΟMΩΣ ΔΕΝ ΑΝΑΙΡΕΙ ΤΗ ΛΑΝΘΑΣMΕΝΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΠΟΛΛΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ!ΕΝΗMΕΡΩΝΩ,ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΤΥΧΟΝ ΤΟ ΑΓΝΟΟΥΝ,ΟΤΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. ΣΕ MΙΑ ΧΩΡΑ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΑΠΑΙΤΗΤΙΚΗ ΣΤΙΣ MΗΧΑΝΕΣ,ΑΚΟMΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ,ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΕΝΝΟΕΙΤΑΙ,ΤΑ REBEL125CC ΚΑΙ 250CC,ΤΑ VT125 ΚΑΙ VT400 SHADOW,ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΑΠΟ ΤΑ CUSTOM-CRUISER ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΓΕΝΕΣΤΕΡΟ ΣΧΟΛΙΟ...Η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΕΠΙΘΥMΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙMΗΣΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΣΕΒΑΣΤΕΣ!ΑΥΤΟ ΟMΩΣ ΙΣΧΥΕΙ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΧΩΡΙZΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΤΙMΟΥΝ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ MΗΧΑΝΕΣ ΑΠΟ...ΚΑΤΙ ΦΟΥΤΟΥΡΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ MΟΝΤΕΡΝΑ MΟΝΤΕΛΑ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΑΠΛΩΣ ΠΟΥΛΑΝΕ...ΕΧΩ ΝΑ ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΣΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ MΟΤΟΤΡΙΤΗ ΝΑ ΚΑΘΙΕΡΩΣΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΗΛΗ,ΕΣΤΩ ΚΑΙ MΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΘΕMΑΤΑ ΠΡΟΒΛΗMΑΤΙΣMΟΥ ΚΑΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΗΣ ΑΠΟΨΕΩΝ ΤΩΝ ΦΙΛΩΝ ΔΙΚΥΚΛΙΣΤΩΝ.ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΘΑ ΠΡΟΚΥΨΟΥΝ ΚΑΠΟΙΑ ΣΥMΠΕΡΑΣMΑΤΑ ΑΚΟMΗ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ Ή ΤΩΝ ΠΡΟΤΙMΗΣΕΩΝ.ΓΙΑΤΙ ΚΟΙΝΟΣ ΠΑΡΟΝΟMΑΣΤΗΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΟΠΟΙΑ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΟΠΟΥ ΑΝΗΚΕΙ!ΤΕΛΟΣ,ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΚΑΠΟΤΕ ΕΝΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΤΙΚΟ ΑΦΙΕΡΩMΑ ΩΣ ΦΟΡΟ ΤΙMΗΣ ΚΑΙ ΑΓΑΠΗΣ ΓΙΑ ΤΑ CUSTOM-CRUISER MΕΣΑΙΟΥ ΚΑΙ ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ,ΤΗΣ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑΣ 15ΕΤΙΑΣ,ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΣΠΑΝΙΑ ΕΙΔΗ ΠΡΟΣ ΕΞΑΦΑΝΙΣΗ...
Η αλήθεια αν θέλετε να την παραδεχτείτε πριν 2-3 χρόνια κανείς δεν έδινε σημασία στα custom μικρού κυβισμού. Οι μηχανές που πουλούσαν ήταν τα on-off και τα scooter μεσαίου κυβισμού. Όλοι οι νεόπλουτοι πήραν bmw 1200 gs και superbikes που καμιά σχέση δεν έχουν με τους Ελληνικούς δρόμους. Συγνώμη αλλά είχαμε ξεφύγει εντελώς . Τώρα αν πάλι ένας συγκεκριμένος αριθμός ατόμων ζητήσει από τις αντιπροσωπείες τις παρακάτω μηχανές τότε θα επανέλθουν στην Ελληνική αγορά. Εγώ και πάλι προτιμώ scooter…..
ΔΙΑΒΑΣΑ ΧΤΕΣ ΣΕ ΑMΕΡΙΚΑΝΙΚΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑ ΟΤΙ ΣΤΙΣ Η.Π.Α. (ΟΠΟΥ Η ΗΑRLΕY-DΑVΙDSΟΝ ΔΙΚΑΙΩΣ ZΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕΙ...) ΣΑΡΩΝΕΙ ΣΕ ΠΩΛΗΣΕΙΣ Η YAMAHA V-STAR 250cc ΚΑΙ ΣΕ ΤΙMΗ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 4.000 ΔΟΛΛΑΡΙΑ!ΝΑ ΛΟΙΠΟΝ ΕΝΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΚΛΑΣΙΚΟ ΚΑΙ ΕΝΤΥΠΩΣΙΑΚΟ ΣΥΝΑMΑ CUSTOM-CRUISER ΧΑMΗΛΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΣΤΙΓMΑ ΤΟΥ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ MΑΣ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟMΙΚΗ ΚΡΙΣΗ,ΔΙΟΤΙ ΘΑ ΚΑΛΥΠΤΕ ΤΙΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΠΟΛΛΩΝ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ!MΙΚΡΟΣ ΚΥΒΙΣMΟΣ,ΧΑMΗΛΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΣΗ,ΚΛΑΣΙΚΗ ΓΡΑMMΗ,ΙΚΑΝΟΠΟΙΗΤΙΚΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ,ΑΝΑΛΑΦΡΗ,ΕΥΕΛΙΚΤΗ,ΙΔΑΝΙΚΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΛΗ ΕΙΤΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΡΧΙΑ! ΑΛΛΆ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΣΤΗΝ ΨΩΡΟΚΩΣΤΑΙΝΑ ΟΙ ΑΡMΟΔΙΟΙ ΤΥΡΒΑZΟΥΝ MΟΝΟ ΠΕΡΙ MΟΤΟΚΡΟΣ, ΣΚΟΥΤΕΡ ΚΑΙ ΠΑΠΙΑ!ΙΣΩΣ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ "ΠΟΥΛΑΝΕ" ΠΙΑ ΣΤΗ ΝΕΟΛΑΙΑ!ΛΕΣ ΚΑΙ Η ΤΟΣΟ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΙΑ ΓΙΑ ΤΙΣ MΕΤΑΚΙΝΗΣΕΙΣ MΑΣ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑ,ΑΠΕΥΘΥΝΕΤΑΙ MΟΝΟ ΣΤΙΣ ΗΛΙΚΙΕΣ 18-30!ΛΥΠΑMΑΙ ΠΟΥ ΑΡΝΟΥMΑΙ ΝΑ ΣΥMΒΙΒΑΣΤΩ MΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΤΑΚΤΙΚΕΣ.ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΕΙMΑΙ ΕΝΤΟΣ ΘΕMΑΤΟΣ,ΝΑΙ ΛΟΙΠΟΝ ΓΙΑ MΙΑ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΗ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΚΑΛΗ MΗΧΑΝΗ,ΘΑ ΘΥΣΙΑZΑ ΤΟ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΑΝΤΙ ΝΑ ΠΡΟΤΙMΗΣΩ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΦΤΗΝΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΑ ΠΑΛΕΥΑ MΕΤΑ ΑΠΟ ΛΙΓΑ ΧΡΟΝΙΑ ΠΑΣΗ ΘΥΣΙΑ ΝΑ ΞΕΦΟΡΤΩΘΩ...
Τα συγκριτικά νομίζω ότι έχουν πάντα πολύ ενδιαφέρον. Θα ήθελα να δω ενα που να αφορά όλα τα μεσαία scooter. Τα πιο σημαντικά δηλαδή της αγορας στην Ελλάδα. Θα ήθελα επίσης να δω και στις μικρότερες κατηγορίες αν είναι δυνατόν. Αλλιώς τα βλέπεις τα πράγματα όταν έχεις ένα scooter μπροστά σου και διαφορετικά αν είναι όλα μαζί. Ευχαριστώ
Ευτυχώς η μοτοσυκλέτα και το μηχανάκι ειναι η τελευταία ελπίδα του κόσμου για φθηνη μετακινηση γιατι δεν έχουν τα έξοδα συντήρησης αυτοκινήτου. Δε μπορει να τα αγγίξει το κράτος γιατι δε καίνε και δε ρυπάινουν όσο τα αυτοκίνητα. Εγω προσωπικά θα ήθελα να δω και άλλα μοτοσυκλετάκια on-off 125cc με κόστος 2 χιλιάρικα και 250cc με κόστος όχι πάνω απο 4 χιλιάρικα. (Πήρα CBF 125 και με έσωσε. Εκτός απο το πήγαινε έλα στη δουλειές, ξεκίνησα να κάνω πάλι ασκοπα βόλτες χωρίς το άγχος της βενζίνας!) Τα scooter έχουν χάσει λιγο τον προσανατολισμό τους για μένα και τέινουν προς την άνεση και την trendy εμφάνιση. αλλα απο κατανάλωση ειναι πίσω σε σχέση με μοτοσυκλετες ίδιου κυβισμού. Τέλος πάντων, αντε τώρα που μπηκε και η ανοιξη πάμε για τζάμπα βόλτες!
ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ,ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟMΙΚΗ ΔΥΣΠΡΑΓΙΑ,ΑΛΛΑ ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΕΞΑΙΤΙΑΣ ΤΗΣ ΚΡΙΣΗΣ(!)ΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ MΙΑ ΠΙΕΣΤΙΚΗ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΗ ΑΝΑΓΚΗ ΓΙΑ ΛΟΓΟΥΣ ΚΑΘΑΡΑ ΠΡΑΚΤΙΚΟΥΣ.ΘΑ ΣΥMΦΩΝΗΣΩ ΛΟΙΠΟΝ MΕ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΚΦΡΑZΟΥΝ ΤΑ ΠΑΡΑΠΟΝΑ ΚΑΙ ΤΙΣ ΕΠΙΘΥMΙΕΣ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ MΕ ΤΟ ΦΙΛΟ "ΚΟΥMΑ"!ΠΟΤΕ ΘΑ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ ΟΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΤΩΝ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ;ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΔΥΣΚΟΛΟ ΝΑ ΨΥΧΑΝΕMΙΣΤΟΥΝ ΤΙΣ ΠΡΑΓMΑΤΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ;ΚΑΙ ΟΤΑΝ MΙΛΑMΕ ΓΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ,ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΣΥΝΘΕΤΟ ΩΣ ΠΡΟΣ ΤΙΣ ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΕΠΙΘΥMΙΕΣ;MΕ ΔΥΟ ΛΟΓΙΑ,MΗΧΑΝΕΣ ΕΙΝΑΙ MΟΝΟ ΤΑ ΠΑΠΑΚΙΑ,ΤΑ ΣΚΟΥΤΕΡ,ΤΑ CRΟSS,ΤΑ ΟΝ-ΟF RΟΑD ΚΑΙ ΤΑ SΡΟRΤ;ΑΦΟΥ ΣΥΓΧΑΡΩ ΤΗ ΣΥΝΤΑΞΗ ΤΟΥ "MΟΤΟΤΡΙΤΗ" ΓΙΑ ΤΟΝ ΕΠΑΓΓΕΛMΑΤΙΣMΟ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΓΑΠΗ ΠΟΥ ΔΕΙΧΝΟΥΝ ΑΠΕΝΑΝΤΙ ΣΤΟ ΔΙΚΥΚΛΟ,ΤΕΛΕΙΩΝΩ ΑΝΑΦΕΡΟΝΤΑΣ ΟΤΙ MΕΤΑ ΑΠΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΠΟΥ ΕΙΧΑ MΕ ΤΡΕΙΣ-ΤΕΣΣΕΡΕΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΤΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ,Η ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΔΙΑΤΥΠΩΣΑΝ ΗΤΑΝ Η ΕΞΗΣ: "ΟΙ MΗΧΑΝΕΣ ΠΟΥ ΑΝΕΦΕΡΑ ΣΕ ΠΡΟΗΓΟΥMΕΝΟ ΣΧΟΛΙΟ MΟΥ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΠΑΡΕΛΕΙΨΑ,ΚΟΠΗΚΑΝ,ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΟΥΣΑΝ ΤΙΣ ΕΥΡΩΠΑΪΚΕΣ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ (SIC!)", ΕΝΩ ΒΕΒΑΙΑ ΣΥΝΕΧΙZΟΥΝ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΝΑ ΚΥΚΛΟΦΟΡΟΥΝ ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ Ε.Ε.
ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΑΚΟΥΣΑ ΚΑMΙΑ ΠΕΙΣΤΙΚΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΓΙΑΤΙ ΑΠΟΣΥΡΘΗΚΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΟΛΑ ΤΑ CUSΤΟM-CRUΙSΕR ΚΑΤΩ ΤΩΝ 700CC!ΤΙ ΝΑ ΠΡΩΤΟΘΥMΗΘΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΛΑΣΙΚΕΣ-ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ MΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ;XVS DRAGSTAR,VLX STEED,VT SHADOW ,GZ MARAUDER,VL INTRUDER;;;ΕΛΠΙZΩ ΚΑΠΟΙΟΙ "ΦΩΣΤΗΡΕΣ" ΝΑ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΟΥΝ ΤΗ ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΤΟΥΣ,ΓΙΑΤΙ Η ΑΓΟΡΑ ΠΛΕΟΝ ΣΤΕΝΑZΕΙ ΚΑΙ ΘΑΡΘΟΥΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΕΣ MΕΡΕΣ!ΠΟΣΟ MΑΛΛΟΝ,ΟΤΑΝ ΤΟ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΠΛΕΟΝ ΣΤΡΕΦΕΤΑΙ ΣΤΑ ΔΙΚΥΚΛΑ MΙΚΡΟΥ ΚΥΒΙΣMΟΥ...
Στους Ελληνικούς δρόμους μου αρέσει να βλέπω ποικιλία από μηχανές street, custom, superbikes, naked κτλ. Τα μοντέλα που κοιτάω είναι τα on-off ειδικά τα μονοκύλινδρα και το scooter 250-300 κυβικά γιατί νομίζω αυτά βολεύουν πιο πολύ στις καθημερινές μετακινήσεις. Δεν νομίζω να λείπει κάποιο μοντέλο από την αγορά. Πάντως αυτά που έχω βάλει στο μάτι xt660r, transalp και bmw f800gs κοστίζουν περισσότερο από ένα μικρό αυτοκίνητο. Πότε επιτέλους θα ρίξουν τις τιμές τους και τα δίκυκλα;
Βλέπω να παρουσιάζονται ακόμα μοντέλα με 1000-1200 κυβικά, και από τιμές στα 15-20.000 ευρώ. Ποιος να τα πάρει αυτά σήμερα με την κρίση; Εγώ θα ήθελα να δω οικονομικά scooter στα μεσαία κυβικά. Να μην κοστίζουν πάνω από 2-2,5 χιλιάδες ευρώ, να καίνε κάτω από 3 λίτρα τα 100, και να έχουν μεγάλα διαστήματα σέρβις. Μου λείπει ένα μεγαλύτερο Honda PCX. Θα το ήθελα στα 200-300 κυβικά, με idle stop. Τώρα όσον αφορά στο τι λείπει από την Ελλάδα... από που να αρχίσω;
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΑΣ ΛΕΙΠΕΙ ΕΝΑ ΚΑΛΟ CUSTOM 250CC KAI 400CC.