(1): Ποιο είναι το νόημα των προηγούμενων παραγράφων; Ότι, όσον αφορά στα παπιά και τις ικανότητές τους, δε χρειάζεται να κρατάς μικρό καλάθι. Αυτό κάνει και ο αναβάτης της φωτογραφίας, με πολλά και μεγάλα καλάθια! Από τη μία, δεν έχει να ανησυχήσει πολύ για το βάρος του φορτίου του, αλλά αν πιάσει αέρας, τον βλέπουμε να απογειώνεται.
(2): Ένα καλάθι, αλλά πολύ μεγαλύτερο βάρος για το συμπαθές παπί της φωτογραφίας. Δεν ξέρουμε να σας πούμε για το ζύγισμα και τη συμπεριφορά του παπιού, αλλά ο τύπος φαίνεται να κουβαλά όχι εμπόρευμα, αλλά ολόκληρό το κατάστημά του!
(3): Το αντίστοιχο γίνεται κι εδώ. Μάλλον πρόκειται για κατάστημα με είδη προικός κτλ. Από τη μία, είμαστε αναγκασμένοι να ψέξουμε τον αναβάτη της φωτογραφίας, μιας και τόσος όγκος επηρεάζει αρνητικά την ορατότητα και την ισορροπία του παπιού. Από την άλλη, όμως, σπάνια συναντάς πιο ορατό παπί! Σίγουρα ο συγκεκριμένος δεν έχει ακούσει ποτέ τη φράση «συγγνώμη, φιλαράκι, δε σε είδα» από οδηγό αυτοκινήτου!
(4): Αν το δίτροχο κατάστημά σας διαθέτει και υπαλλήλους, αναγκαστικά θα πρέπει να θυσιάσετε τις μεταφορικές δυνατότητες του παπιού σας και για λογαριασμό τους, σωστά; Μπορεί το συγκεκριμένο παπί να έχει «κάτσει» λίγο από το βάρος (παρατηρήστε τα λάστιχα), αλλά, όπως φαίνεται και από τη σχάρα στη μάσκα, οι μεταφορικές του δυνατότητες δεν έχουν εξαντληθεί!
(5): Το ίδιο συμβαίνει και με το παπί της φωτογραφίας, αλλά με σαφώς μεγαλύτερο φορτίο! Αναρωτιόμαστε, αν σε αυτές τις χώρες τα παπιά συνοδεύονται και από δελτία Τύπου που αναφέρουν, για παράδειγμα, «μπορεί ο ανταγωνισμός να καυχιέται ότι μπορεί να μεταφέρει δύο άτομα και δύο σακιά, αλλά το δικό μας παπί μεταφέρει δύο άτομα και 64 τσαμπιά μπανάνες»!
(6): Βέβαια, καλό είναι να κουβαλάς τόσο εμπόρευμα και τον συνεργάτη σου μαζί, αλλά, δε μπορεί, κάπου θα θεωρείται παράνομο τόσο βάρος. Σε αυτές τις χώρες ή επαρχίες, η λύση είναι διαφορετική. Ο συνεπιβάτης δεν κάθεται πάνω, αλλά μέσα στα πράγματα! Και περνάς απαρατήρητος, σφυρίζοντας αδιάφορα.
(7): Μια άλλη απορία που δε μπορεί παρά να σου δημιουργηθεί, βλέποντας όλα αυτά, είναι γιατί οι μπροστινοί τροχοί των συγκεκριμένων παπιών δεν είναι μονίμως στραμμένοι προς τον ουρανό! Και αυτό ίσως να εξηγείται από το άδειο ή μισοάδειο καλάθι της μάσκας που βλέπουμε στις τρεις τελευταίες φωτογραφίες. Ίσως να παραμένει άδειο και να γεμίζει πέτρες, σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης και σούζας.
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Πρώτη Μέτρηση: Πιο γρήγορο το αυτόματο σασμάν της Yamaha από το χειροκίνητο
Mr. KTEO: Μην ρισκάρεις το πρόστιμο για τον έλεγχο του δικύκλου σου
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Νέος κινητήρας V2 από τη Ducati
Αγοράζεις από το εξωτερικό; Μην ψάχνεις εγγυήσεις στην Ελλάδα
Κουστούμι Kit Fortune/ Cheetah-110
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr