LIVE: κίνηση στους δρόμους

Modenas GT 135

Yamaha Crypton 110

Παπιά

Μαζί με τα μικρά scooter, τα παπιά είναι η ευκολότερη κατηγορία για απόκτηση εμπειρίας. Απίθανα χαμηλές σέλες, απίθανα μικρό βάρος, και ημιαυτόματο κιβώτιο. Ιδανικά για πρωτάρηδες. Μόνο στην Εθνική Οδό θα τα βρουν σκούρα.


Modenas GT 135
Τιμή: 2.295 ευρώ (2.095 μετρητοίς)
+:Δύναμη, τελική, ευκολία
-:Τιμή Ο κινητήρας των 135 κ.εκ. προσφέρει μεγαλύτερες επιδόσεις από τους περισσότερους εκπροσώπους του ανταγωνισμού και καθιστά το παπί της Modenas ένα από τα ισχυρότερα και γρηγορότερα. Επιπλέον, ολόκληρη η φιλοσοφία του GT μοιάζει να έχει επηρεαστεί από το γεγονός αυτό και αρκετά sport γνωρίσματα έχουν συμπεριληφθεί, όχι μόνο στον σχεδιασμό του, αλλά και σε τομείς όπως είναι τα φρένα και οι αναρτήσεις που φέρουν τις υπογραφές των Nissin και Kayaba αντίστοιχα. Το Modenas GT 135 μπορεί να κινηθεί σε σπορτίφ ρυθμούς και να πιεστεί χωρίς να παραπονεθεί, παράλληλα, όμως, μπορεί να λειτουργήσει πρακτικά - αυτή είναι, άλλωστε, η βασική αποστολή του. Ο ξεχωριστός του χαρακτήρας, όμως, οι επιδόσεις του και ο εξοπλισμός που διαθέτει, έχουν ως αποτέλεσμα η τιμή του να το καθιστά ένα από τα ακριβότερα παπιά, στα 2.295 ευρώ. Με αυτά, ο υποψήφιος αγοραστής αποκτά κινητήρα 135 κ.εκ. με τις ανάλογες επιδόσεις, αναρτήσεις και φρένα με τις υπογραφές των Kayaba και Nissin αντίστοιχα, καθώς και προσεγμένη sport αισθητική, στοιχεία που λίγα παπιά στην ελληνική αγορά μπορούν να προσφέρουν.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 135
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 11/7.750
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/5.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 102
Ύψος σέλας (χλστ.) 750
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ234/ Δ196
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,3
Τελική (χλμ./ώρα) 130
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,5

Yamaha Crypton 110
Τιμή: 1.790 ευρώ
+:Τιμή, ελαφριά αίσθηση
-:Μικρή τελική, κραδασμοί ψηλά Η ελαφριά αίσθηση είναι οπωσδήποτε το πρώτο πράγμα που θα προσέξεις πάνω στο νέο Crypton. "Εντάξει", θα ισχυριστείς, "παπί είναι, δεν μπορεί να δίνει βαριά αίσθηση", αλλά το Crypton 110 σου δίνει την αίσθηση ότι, πρόκειται για ένα από τα ελαφρύτερα της κατηγορίας. Ο αναβάτης μπορεί να το ελέγξει σχεδόν με τη σκέψη, ανεξαρτήτως της οδηγικής του εμπειρίας, ενώ οι αλλαγές κατεύθυνσης πραγματοποιούνται άμεσα και με μεγάλη ευκολία. Το Crypton 110 μπορεί να κινηθεί, να προσπεράσει και να χωθεί ανάμεσα στα αυτοκίνητα με δαιμονισμένους ρυθμούς, εκμεταλλευόμενο μόνο την ελαφριά του αίσθηση και τη ροπή του -το καλύτερο γνώρισμα του κινητήρα του. Ο αναβάτης του θα το ελέγξει σε επιτόπιες μανούβρες σαν… ποδηλατάκι και θα εκμεταλλευτεί το μεγάλο κόψιμο του τιμονιού. Η κατανάλωση του τέλος, βρίσκεται στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας, δικαιώνοντας τον οικονομικό του χαρακτήρα. Η δύναμή του θα εξαντληθεί κάπου κοντά στα 100 χλμ./ώρα. Ωστόσο, θα παραμείνει υποδειγματικά σταθερό, ακόμη και σε αυτές τις ταχύτητες.

ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 110
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 6,8/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,8/5.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 102
Ύψος σέλας (χλστ.) 770
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ220/ Τ130
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 4,2
Τελική (χλμ./ώρα) 100
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,5

Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Kawasaki Joy-R 125, με ύψος σέλας 755χλστ.
Honda Wave 110i, με ύψος σέλας 760χλστ.
Daelim Ace 110, με ύψος σέλας 765χλστ.
Yamaha Crypton-X 135, με ύψος σέλας 770χλστ.
Honda Innova, με ύψος σέλας 778χλστ.

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ