Παρέα με τα παπιά, αυτή η κατηγορία είναι ό,τι πρέπει, και ό,τι χρειάζεται για ένα νεοεισερχόμενο αναβάτη στο χώρο των δικύκλων. Πολύ χαμηλές σέλες, μικρό βάρος, και το επιπλέον πλεονέκτημα της αυτόματης μετάδοσης. Από τα 125 κυβικά και πάνω, θα τα καταφέρουν καλά ακόμα και σε μικρές διαδρομές στην Εθνική Οδό.
Honda PCX 125
Τιμή: 2.590 ευρώ
+:Idle-stop, CBS, κατανάλωση
-:Κραδασμοί κοντά στην τελική
Το πρώτο scooter παραγωγής στον κόσμο, με σύστημα Idle-stop, που ρίχνει ακόμα περισσότερο την ήδη μικρή κατανάλωση καυσίμου ανήκει στη Honda, με το υπέρ-εξελιγμένο PCX 125. Πριν βγάλει στον έξω κόσμο το "καμάρι" της η Honda, φρόντισε να το εξοπλίσει με τα καλύτερα δυνατά εφόδια: αισθητική, ποιότητα κατασκευής, χώρους και ποιότητα κύλισης. Η σέλα έχει μικρή απόσταση από το έδαφος (761 χιλ.), γεγονός που θα χαρίσει ένα επιπλέον αίσθημα ασφάλειας στον αναβάτη. Και η εξοικονόμηση καυσίμου με το Idle Stop και το αίσθημα οικολογικής προσφοράς κάθε φορά που ο κινητήρας σβήνει, όταν δεν καλείται να παράγει έργο, σε γεμίζει περηφάνια, και σου φτιάχνει τη διάθεση. To Idle Stop δουλεύει απροβλημάτιστα, ενώ ο χρόνος επαναφοράς του κινητήρα σε ζωή είναι σχεδόν αμελητέος. Η μίζα του PCX (ACG) επίσης λειτουργεί υποδειγματικά και σε συνδυασμό με την ιδιαίτερα ακριβή λειτουργία του φυγοκεντρικού συμπλέκτη, καθιστά τη λειτουργία του συστήματος ακόμα πιο διακριτική.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 124,9
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 9,6/8.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1,17/6.0 00
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 124,4
Ύψος σέλας (χλστ.) 761
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ220/ Τ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 6,2
Τελική (χλμ./ώρα) 109
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 2,8
Piaggio Typhoon 125
Τιμή: 1.770 ευρώ
+:Τιμή, ευελιξία, εμφάνιση
-:Κραδασμοί κοντά στην τελική
Με διαστάσεις και βάρος που θυμίζουν παπί, μοναδικά φρέσκια εμφάνιση που δε θυμίζει τίποτα άλλο, και τιμή που δεν ξεπερνά τα 1.750 ευρώ, το νέο Typhoon υπόσχεται όχι μόνο διασκέδαση και συγκινήσεις, αλλά και πρακτικότητα. Αυτές ακριβώς οι λιλιπούτειες διαστάσεις του Typhoon και ο πανεύκολα διαχειρίσιμος όγκος του (ακόμη και για αναβάτες με μικρή εμπειρία), είναι τα δύο στοιχεία που καθορίζουν περισσότερο από καθετί άλλο τη συμπεριφορά του στο δρόμο. Το μικρόσωμο scooter θα τρέξει και θα χωθεί παντού -σε στενάκια, σε πεζόδρομους, στην κίνηση, ανάμεσα από ακινητοποιημένα αυτοκίνητα. Η αύξηση τώρα της διαμέτρου των τροχών, από 10 σε 12 ίντσες, κάνει το νέο Typhoon πιο σταθερό σε κακό οδόστρωμα. Φυσικά, εδώ συμβάλλουν και οι καλές αναρτήσεις και τα φαρδιά ελαστικά. Ωστόσο, η σχεδόν τρακτερωτή φύση τους προκαλεί κάποιους κραδασμούς στο τιμόνι σε ταχύτητες κοντά στην τελική των 110 χλμ./ώρα.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 124
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 9,6/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 0,8/7.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Ύψος σέλας (χλστ.) 765
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ220/ Τ140
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 7
Τελική (χλμ./ώρα) 110
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,9
Kymco Agility City 150
Τιμή: 1.870 ευρώ (Ενδεικτικό Τέλος Ταξινόμησης 17,32 ευρώ)
+:Τιμή, ευελιξία, ευκολία χειρισμών
-:Μικρός αποθηκευτικός χώρος
Μικρό, ευέλικτο, μανιτζέβελο, με μεγάλους τροχούς και σε πολύ καλή τιμή. Το Agility City 150 της Kymco δείχνει να τα έχει όλα με το μέρος του. Στα 790χλστ. η σέλα είναι ιδανική και για χαμηλά αναστήματα, ενώ οι ζάντες αλουμινίου, τα όμορφα (σοβαρά) χρώματα του, κι η sport εμφάνιση του, του δίνουν πόντους με το καλημέρα. Στις αστικές διαδρομές, το Agility City 150 είναι στο στοιχείο του. Επιταχύνει σβέλτα, καταπίνει λακκούβες και σαμάρια χωρίς να καταπονεί τη μέση του αναβάτη, και φρενάρει εκεί που θέλεις, όσο θέλεις. Η αυτόματη μετάδοση χαρίζει ηρεμία πνεύματος, αφήνοντας τα πόδια… άπραγα, πάνω στην ποδιά. Κάτω από τη σέλα ο χώρος είναι αρκετός για ένα jet κράνος, ενώ στην ποδιά υπάρχει και ντουλαπάκι, για χαρτιά, και ψιλοπράγματα. Οι 10,5 ίπποι που αποδίδει το City 150, είναι αρκετοί για να ξενοιάσετε στις μετακινήσεις, χωρίς το scooter να λαχανιάζει, ακόμα και στην Εθνική Οδό. Σημειώστε πως το Agility City κυκλοφορεί σε διάφορες εκδόσεις, και σε αρκετούς κυβισμούς.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Α/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 149,4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 10,5/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 1/5.500
Τροφοδοσία Καρμπιρατέρ
Βάρος (κιλά) Δ.Α.
Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ/Δ
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 6
Τελική (χλμ./ώρα) 110
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4
Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Aprilia SportCity 1 125, με ύψος σέλας 730χλστ.
Honda Vision 110, με ύψος σέλας 755χλστ.
Kymco Super-8 125, με ύψος σέλας 770χλστ.
Yamaha BWS, με ύψος σέλας 780
Derbi Variant Sport, με ύψος σέλας 780χλστ.
Honda SH 150i, με ύψος σέλας 785χλστ.
Yamaha Xenter 150, με ύψος σέλας 785χλστ.
Piaggio Liberty 150, με ύψος σέλας 795χλστ.
Peugeot Tweet 150, με ύψος σέλας 800χλστ.
Garelli Xo 150, με ύψος σέλας 800χλστ.
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr