Ένα σκαλί πάνω από τις μοτοσικλέτες των 125κ.εκ., τόσο σε βάρος, όσο και σε ιπποδύναμη. Φιλικά δίκυκλα, που μπορούν άνετα να σας μεταφέρουν και σε μικρά ταξίδια, ενώ θα σας εισάγουν με τον πιο άρτιο τρόπο στο χώρο της μοτοσικλέτας.
Honda CBR 250R C-ABS
Τιμή: 4.730 ευρώ (Χωρίς ABS 4.280 ευρώ)
+:Το μόνο με C-ABS σε αυτά τα κυβικά
-:Σε επιδόσεις, υπολείπεται ελαφρώς του δικύλινδρου ανταγωνισμού
Στα 4.730 ευρώ χωρίς C-ABS και στα 5.180 με το πατενταρισμένο σύστημα της Honda, το CBR 250R είναι μια απίθανη μοτοσικλέτα, έτοιμη να εκπληρώσει με μεγάλη επιτυχία πολλούς διαφορετικούς ρόλους. Για όσους θέλουν μια μικρή μοτοσικλέτα, αλλά βρίσκουν πολύ αδύναμα τα 125, αναζητώντας βόλτες εκτός πόλης, αλλά και αξιοπρεπή κίνηση στην εθνική οδό, το CBR 250R τα κάνει όλα και συμφέρει. Με το… μικρομεσαίο CBR να έχει σχεδιαστεί από λευκό χαρτί, η Honda φέρνει τη sport αίσθηση μεγαλύτερων κατασκευών στα 250 κυβικά εκατοστά. Με σκαρί μεγάλης μοτοσικλέτας, με χώρους για δύο άτομα και design supersport κατασκευής, το 250άρι της Honda μπορεί με την ίδια χάρη να ελίσσεται στο μποτιλιάρισμα ή να ξεπερνά τα 150 χιλιόμετρα την ώρα στο κοντέρ του ταξιδεύοντας στην εθνική.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 249.6
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 26/8.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,4/7.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 161
Ύψος σέλας (χλστ.) 780
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ296/ Δ220
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 13
Τελική (χλμ./ώρα) 157
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) Δ.Α.
Kawasaki Ninja 250R
Τιμή: 5.290 ευρώ (Έκδοση GP 4.890 ευρώ)
+:Επιδόσεις, τελική, ευελιξία, χρηστικότητα
-:Σέλα συνεπιβάτη, ελαστικά
Μια μοτοσικλέτα πραγματικό λουκούμι για νέους αναβάτες, αλλά και για όσους θέλουν πολλή μοτοσικλέτα για τα λεφτά τους. Ευέλικτη, δυνατή κι ελαφριά, με τιμόνι που κόβει πάρα πολύ, και βοηθάει στους ελιγμούς. Όμορφη, ποιοτική, οικονομική στην αγορά, και με φειδωλή κατανάλωση βενζίνης. Είναι σχεδόν όμοια με μια μεγάλη Supersport, αλλά στην πραγματικότητα πρόκειται για ένα χρηστικό σπορ πασπαρτού. Με συγκροτημένη οδική συμπεριφορά, αυξημένη ενεργητική ασφάλεια, ικανή τόσο για την πόλη, όσο και για sport οδήγηση, αλλά και για μικρά ταξίδια. Μόνη παραφωνία ίσως, η σπαρτιάτικη σέλα συνεπιβάτη. Όμως μπρος στα κάλλη, τι είναι ο πόνος;
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4T, 2K, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 249
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 33/11.000
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,24/8.200
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 169
Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ290/ Δ220
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 17
Τελική (χλμ./ώρα) 177
+:
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4.7
SYM Wolf 250i
Τιμή: 3.845 ευρώ
+:Τιμή, κατανάλωση, φιλική συμπεριφορά
-:Μαλακό πιρούνι
Το πολύ μαλακό κιβώτιο και ο συμπλέκτης που δεν κουράζει το αριστερό χέρι, βοηθούν τα μέγιστα στην άνετη μετακίνηση μέσα στην πόλη, όπως επίσης και η θέση του τιμονιού με το σωστό φάρδος που δεν θα κουράσει καθόλου τους καρπούς. Σε πιο ανοιχτούς δρόμους, το Wolf θα καταφέρει να κινηθεί με την ίδια άνεση. Η δύναμη του κινητήρα επιτρέπει την εύκολη διατήρηση της ταχύτητας μεταξύ 120-130 χλμ./ώρα. Σε συνδυασμό με τη χαμηλή κατανάλωση αλλά και με το ρεζερβουάρ των 14 λίτρων, θα μπορέσετε να διανύσετε αρκετά μεγάλες αποστάσεις πάνω στο Wolf, χωρίς το άγχος του ανεφοδιασμού. Στα 3.795 ευρώ, αποτελεί μία ιδιαίτερα προσιτή λύση που δεν κάνει θυσίες στον τομέα της ποιότητας και καταφέρνει να ξεχωρίζει αισθητικά χάρη στην προσπάθεια των σχεδιαστών της SYM.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4T, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 249, 4
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 25,7/7.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 2,1/6.500
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 163
Ύψος σέλας (χλστ.) 790
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ288/ Δ222
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Τελική (χλμ./ώρα) 146
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 4,6
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr