Η κατηγορία των On-Off αποτελείται σχεδόν αποκλειστικά, από ψηλές μοτοσικλέτες. Όχι ό,τι καλύτερο από πλευράς ύψους, αλλά ιδιαίτερα ευέλικτα δίκυκλα, και συνήθως πιο ελαφριά από τα Street, αλλά και πιο… ανθεκτικά σε περίπτωση πτώσης.
BMW G 650 GS ABS
Τιμή: 7.090
+:Τιμή, ABS, εξοπλισμός
-:Μέτριο ABS στον πίσω τροχό
Το design δείχνει λίγο τα χρονάκια του, όπως και η αίσθηση του ABS στον πίσω τροχό, αλλά… σε αυτή την τιμή, τα παραπάνω «πταίσματα» ξεχνιούνται πολύ-πολύ εύκολα. Σημειώστε πως το standard ύψος σέλας είναι τα 780χλστ. αλλά η BMW δίνει και χαμηλότερη, αλλά και ψηλότερη σέλα σε όσους το επιθυμούν. Ας δούμε λοιπόν τι παίρνετε με 6.290 ευρώ. Μια φιλικότατη μοτοσικλέτα, άνετη για δύο άτομα, με το σήμα και την ποιότητα της BMW, πανάξια, τόσο σε άσφαλτο, όσο και στο χώμα. Διαθέτει ABS -που μπορεί μάλιστα να απενεργοποιηθεί-, και θερμαινόμενα γκριπ σε δύο σκάλες! Και σχάρα παίρνετε, και μικρή ζελατίνα, αλλά και εύκολη προφόρτιση του πίσω ελατηρίου με το χέρι. Και από δύναμη; Διόλου ευκαταφρόνητη τελική, ηλεκτρικός κινητήρας, που μπορεί να μην εξιτάρει, αλλά σίγουρα δεν υπολείπεται σε δύναμη, παρά μόνο από τα δικύλινδρα On-Off ή από τα πολύ sport σύγχρονα SM. Τελικά, μερικές μοτοσικλέτες δεν γερνάνε με τίποτα. Απλώς ωριμάζουν.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 1Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 652
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 48/6.500
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,1/5.000
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 192
Ύψος σέλας (χλστ.) 750/780/820
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ300 / Δ240
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14
Τελική (χλμ./ώρα) 185
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 5,7
Triumph Tiger 800
Τιμή: 9.990 ευρώ
+:Απίθανο κράτημα, τρικύλινδρος δυναμίτης
-:Σχετικά ψηλό, και βαρύ για απολύτως άπειρους, τιμή
Η Triumph μελέτησε πολύ καλά τον ανταγωνισμό και κατάφερε να παρουσιάσει ένα μοντέλο που υπερέχει σχεδόν παντού, ενώ προσφέρει πρωτόγνωρα διασκεδαστική οδική συμπεριφορά για την κατηγορία. Ο χαρακτήρας του τρικύλινδρου μοτέρ είναι μοναδικός, οι άριστες αναρτήσεις υπεράνω κριτικής, το πανέμορφο και εκτεθειμένο σε κοινή θέα πλαίσιο στιβαρό και ικανό, η ποιότητα κατασκευής πολύ υψηλή –και η σέλα, αρκετά χαμηλή για όλους. Η άνεση αναβάτη και συνεπιβάτη δεδομένη, ο εξοπλισμός πλουσιοπάροχος, ενώ και η σειρά των επίσημων αξεσουάρ, πραγματικά ανεξάντλητη. Στην άσφαλτο θα διασκεδάσετε, στην πόλη θα περάσετε φίνα, ενώ θα ταξιδέψετε μέχρι τα πέρατα του ορίζοντα, αλλά θα πατήσετε και χώμα –χάρη στον 19άρη τροχό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 3Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 799
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 94/ 9300
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 8.1/ 7850
Τροφοδοσία Ηλ. Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 210
Ύψος σέλας (χλστ.) 810
Φρένα (μπροστά/πίσω) 2Δ308/ Δ255
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 19
Τελική (χλμ./ώρα) 210
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 7.8
Honda NC 700X ABS
Τιμή: 7.500 ευρώ
+:Απίστευτη κατανάλωση, αποθηκευτικός χώρος, CBS, ABS, τιμή
-:Επιδόσεις που δεν βάζουν φωτιά στην άσφαλτο
Το πείραμα της Honda για μια αλλαγή δεδομένων στη μεσαία κατηγορία μοτοσικλετών αποδεικνύεται άκρως επιτυχημένο, και το NC 700 X πρόκειται να αποτελέσει για πολλούς τη «μοτοσικλέτα για όλες τις δουλειές», και μάλιστα συνδυάζοντας αισθητική, χρηστικότητα και ασύλληπτη οικονομία. Και όλα αυτά με μια εύκολη μοτοσικλέτα που δεν ξεχνά τι σημαίνει απόλαυση στην οδήγηση, με νέο κινητήρα που αποδίδει απίστευτα χαμηλά την ιπποδύναμη του, και με την ασφάλεια πάντα του C-ABS. Δεν είναι λίγοι λοιπόν αυτοί που ισχυρίζονται ότι το NC 700 X είναι το νέο Cub, το νέο παπί για το 2012. Μα καλά είναι δυνατόν, θα αναρωτηθείτε, να προσδίδουν σε μια μοτοσικλέτα 700 κ. εκ. τις ικανότητες ενός 50αριού; Και όμως, εάν σκεφτείτε ότι, το παπί ήρθε σαν ένα απλό, εύκολο και οικονομικό μεταφορικό μέσο, τότε θα δείτε ότι σε αυτή τη σκέψη υπάρχουν χειροπιαστές αλήθειες.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας 4Τ, 2Κ, Υ/Ψ
Χωρητικότητα (κ. εκ.) 670
Ισχύς (ίπποι/σ.α.λ.) 51/6.250
Ροπή (kgm/σ.α.λ.) 6,32/4.750
Τροφοδοσία Ψεκασμός
Βάρος (κιλά) 214 / 218 (ABS)
Ύψος σέλας (χλστ.) 830
Φρένα (μπροστά/πίσω) Δ320/ Δ240
Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14,1
Τελική (χλμ./ώρα) 193
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) 3,9
Ακόμα προτείνονται στην κατηγορία:
Honda Crossrunner 800, με ύψος σέλας 816 χλστ.
Suzuki V-Strom, με ύψος σέλας 820 χλστ.
BMW F 800 GS, με ύψος σέλας 820χλστ.
Kawasaki KLX 250S, με ύψος σέλας 890 χλστ.
Τα πιο ισχυρά Adventure της αγοράς
Royal Enfield Scram 440: Περισσότερα κυβικά, 6ατάχυτο κιβώτιο και απενεργοποιούμενο ABS
Husqvarna Svartpilen 801 – Test
Μπαταρίες Στερεού Ηλεκτρολύτη από τη Honda: Μεγαλύτερη αυτονομία, ταχύτερη φόρτιση
Black Friday Moto Morini: Σε έκπτωση η X-Cape 650
Suzuki SuperBusa Kevin Schwantz Edition: 385 ίπποι με κομπρέσορα και τελική 350 χλμ/ώρα
Μarc Marquez: Η προκλητική χειρονομία που δίχασε
Διαθέσιμη όλη η γκάμα μοτοσυκλετών της QJMOTOR στη HARITOS MOTO
Πρωταθλήτρια η Yamaha στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα BMU 2024
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr