LIVE: κίνηση στους δρόμους

Honda CBR 250R

Kawasaki Ninja 250R

KTM 200 Duke

SYM WOLF

Μοτοσικλέτα: Στροφή στα μικρά κυβικά

Για 1η φορά τον Ιούλιο του 2012, είδαμε μια μεταβολή στο top-10 των ταξινομήσεων μοτοσικλετών. Μετά από 3 χρόνια επιμονής του κοινού στα μεγάλα κυβικά, τον Ιούλιο 6 στις 10 πιο καλοπουλημένες μοτοσικλέτες ήταν στα 125-250 κυβικά!

 
Μέχρι σήμερα, όταν κάποιος αναβάτης αποφάσιζε να μειώσει δραστικά το κόστος του οχήματος του, στρεφόταν προς τα scooter και τις μοτοσικλέτες. Το top-10 των μοτοσικλετών αποτελούνταν συνήθως από τις ίδιες μοτοσικλέτες μεγάλου κυβισμού. R 1200GS, Tiger 1050, TDM 900, V-Strom 650, κλπ. Μόνο το Honda CBF 125 κατάφερνε να παρεισφρήσει στην ελίτ των πιο δημοφιλών μοντέλων, όσον αφορά στις πωλήσεις. Αυτά, μέχρι τον Ιούλιο του 2012, όπου ο συσχετισμός κυβικών άλλαξε άρδην.

Τα νέα δεδομένα, που έφερε ο Ιούλιος

TOP-10 ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΩΝ ΙΟΥΛΙΟΥ 2012

Θέση

ΜΟΝΤΕΛΟ

Ταξινομήσεις

1.

Suzuki V-Strom 650 ABS

38

2.

Honda Transalp 700

35

3.

SYM Wolf 250i

24

4.

Honda NC700X

24

5.

Yamaha TDM 900

15

6.

Honda CBR 250R & 250R ABS

14

7.

KTM Duke 200

11

8.

SYM Wolf 125

11

9.

Honda CBF125

10

10.

Kawasaki Ninja 250R

8


Το περιμέναμε πολύ καιρό να συμβεί, όμως τελικά συνέβη τον Ιούλιο του 2012. Ενώ μέχρι σήμερα, στη δεκάδα των μοτοσικλετών είχαμε δίκυκλα με μεσαίους ή μεγάλους κυβισμούς, πλέον στη δεκάδα φιγουράρουν 6 μοτοσικλέτες στα 125-250 κυβικά εκατοστά!

Δεν γνωρίζουμε αν η τάση θα συνεχιστεί, ή αν ο Ιούλιος ήταν ένα σπάνιο φαινόμενο. Πριν κυκλοφορήσουν τα επίσημα στοιχεία του Αυγούστου, οι πληροφορίες από τις αντιπροσωπείες μιλάνε για συνέχιση του «φαινομένου» τουλάχιστον και για τον Αύγουστο. 

Πείτε μας τη γνώμη σας
Πώς βλέπετε αυτή τη μεταστροφή στα κυβικά, στις μοτοσικλέτες; Είστε από εκείνους που δημιούργησαν τη νέα κατάσταση στις μοτοσικλέτες, στρεφόμενοι στα μικρά κυβικά; Θεωρείτε το fun factor, το στιλ, και την οδική συμπεριφορά μιας μοτοσικλέτας στοιχεία αδιαπραγμάτευτα όσον αφορά στην κατοχή δικύκλου; Γιατί δεν στραφήκατε σε κάποιο scooter ή παπί; 

Αν το τολμήσατε, πείτε μας δυο λόγια για τη νέα σας δίτροχη συμβία. Ποιες παραχωρήσεις συνεπάγονται τα μικρότερα κυβικά στη μοτοσικλέτα, αλλά και ποια κέρδη, οικονομικά ή άλλα; 

Μήπως πάλι είστε από εκείνους που δεν έχουν τολμήσει ακόμα την κίνηση αλλά το σκέφτεστε; Τι προσδοκάτε να κερδίσετε από μια τέτοια μετακίνηση στην κλίμακα των κυβικών, με την ταυτόχρονη παραμονή σας στο συγκεκριμένο είδος δικύκλου;

 
  • rory

    Η ΜΗΧΑΝΗ ΠΟΥ ΘΑ ΑΦΗΝΕ ΤΟ ΣΤΙΓΜΑ ΤΗΣ ΣΤΗΝ ΕΠΟΧΗ ΜΑΣ,ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΜΟΥ, ΕΙΝΑΙ ΤΟ YAMAHA SR400 35TH ANNIVERSARY, ΤΟ ΕΠΕΤΕΙΑΚΟ!ΧΡΟΝΙΑ ΕΧΟΤΜΕ ΝΑ ΔΟΥΜΕ ΚΑΤΙ ΠΑΡΟΜΟΙΟ.ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΕΙΣΑΧΘΕΙ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ.

     
  • kostrider

    ετσι ετσι να γυρισουμε παλι στα 90s ολα τα κυβικα για ολα τα βαλαντια...............

     
  • pkpl

    Εγώ ήδη πήγα σε πιο μικρό,έδωσα το ΚLE 500 και πήγα σε ένα DERBI 125 και βρήκα την υγεία μου.Σκουτεράκι δεν θα αγόραζα ποτέ γιατί δεν είναι μοτοσικλέτες κι ούτε θα γίνουν ποτέ,ναι έχουν λίγα καλά αλλά έχουν και το μέγιστο κακό, τη "σαβούρα" την έχουν εύκολη πιο πολύ από όλα τα δίτροχα,τι να κάνουμε.

     
  • giorgosm77

    ΓΙΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΙΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ Η ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΧΩΜΑΤΑ, ΠΙΟ ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΣΚΟΥΤΕΡ 250-300 ΚΥΒΙΚΑ. ΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΛΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΠΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ (-150 ΧΛΜ) ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΧΩΡΟΥΣ ΕΧΟΥΝ. ΤΩΡΑ ΑΠΟ ΟΜΟΡΦΙΑ ΠΑΝΤΑ ΘΑ ΞΕΧΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΠΟΙΕΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΕΣ ΜΕΓΑΛΟΥ ΚΥΒΙΣΜΟΥ ΚΥΡΙΩΣ,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΟ ΑΚΡΙΒΕΣ ΟΣΟ ΕΝΑ HONDA INTEGRA H ENA T-MAX. OΠOTE PAΛI SKOYTER...ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ ΚΛΠ.ΑΥΤΟ ΣΥΝΗΘΙΖΕΤΑΙ...

     
  • Dreamon

    Εγώ από τη πλευρά μου πιστεύω ότι είναι ένα είδος εξορθολογισμού. Σε αρκετούς ανθρώπους αρκούν τα λίγα κυβικά και μέχρι πριν λίγα χρόνια δεν είχαν πολλές επιλογές στο κόσμο της μοτοσυκλέτας οπότε αρκούνταν σε σκούτερ ή παπιά. Άλλοι πάλι αγόραζαν 650 και 1000 κυβικά για να πηγαίνουν απλώς στη δουλειά τους. Παράλληλα τα λίγα κυβικά είναι και οικονομικά π.χ. το ΧΤ600Ε που έχω, καταναλώνει όσο περίπου και το 1400άρη αυτοκίνητο μου ενώ π.χ. το SYM Wolf είναι πιο κοντά σε κατανάλωση με αυτή ενός παπιού... Τέλος, "ουκ εν το πολλώ το ευ", είναι γνωστό εδώ και χιλιάδες χρόνια...

     
  • yannis

    Σημεια των καιρων. Ζυγιζεις συντηρηση, καταναλωση, ασφαλιστρα, τελη κυκλοφοριας, πρακτικοτητα. Και τελικα παιρνεις περισσοτερο αυτό που "σου χρειαζεται" παρά αυτό που "σου αρέσει". Κι εγω απολαμβάνω το cbfάκι125 μου όχι γιατι έιναι κάτι το ιδιαίτερο, αλλα γιατί οταν με ενα ντεπόζιτάκι βγάζει 380km μπορώ πάλι να κάνω χαλαρές βόλτες... :) ειναι το μόνο πράγμα που δε μπορεί να μου στερήσει το κράτος τιμωρός...

     
  • kostas0-kolwna

    θα γεμισουμε kawasaki ninja 300 με 39 αλογακια τα κανει ολα και συμφερει σιγα μην παρω 600ρι, 600ρι θα επερνα μονο για ταξιδι ευρωπη, εξωτερικο.

     
  • nikosathens

    ειδατε το kawasaki ninja 300r 39 αλογακια, ολες οι εταιρειες βγαζουν μοντελα στα 250- 300 κυβικα, ζουμε τις παλιες καλες μερες που τα 250ρια ηταν υπεραρκετα.

     
  • GM

    Καλα τα σκουτερ,αλλα αυτοματη μεταδοση,κακο ζυγισμα,πολλά πλαστικα,δεν εχουν αισθηση μοτοσυκλέτας,νομιζω οτι τα 250 κυβικά ειναι η καλύτερη επιλογη στην σχέση Καυσιμου/επιδόσεων.... οπως ο προλαλήσας,περιμένω και αλλα μοντελα, (Πχ,Duke250,Bonneville ή αλλο small-classic,το vtr 250 δεν το ξαναφέρνουν?)

     
  • doritos

    Για αυτούς που δεν γνωρίζουν να το Kawasaki Estella

     
  • doritos

    Λογικό μου ακόύγεται να πηγαίνουν όλοι σε μικρότερα κυβικά. Αν δεν μπορείς να πάρεις πια μεγάλη μοτοσικλέτα και δεν θέλεις scooter ή παπί είναι λογικό να στρέφεσαι στις μικρές μοτοσικλέτες. Εγώ περιμένω να δώ και άλλα μοντέλα από τις εταιρίες πριν προχωρήσω σε αγορά. Αυτά που κυκλοφορούν τώρα δεν με καλύπτουν σε στιλ. Βέβαια το νέο ninja 250 φαίνεται υπέροχο. Θα ήθελα όμως να δω κάτι σε πιο κλασικό. Όχι custom αλλά κάτι σε Triumph Bonneville 250. Αληθεύει άραγε ότι οι βρετανοί ετοιμάζουν ένα τέτοιο μοντέλο; Όποιος θυμάται το Kawasaki Estrella 250 καταλαβαίνει τι λέω. Αυτό θα το αγόραζα χθες! αν ξαναέβγαινε στην παραγωγή! Να είστε καλά

     
  • black...

    Η στροφή στα μικρά κυβικά ήρθε μετά από πολύ διαφήμιση δήθεν για entry level μηχανές με καλή οδική συμπεριφορά. Κακά τα ψέματα δεν έχουν την ευκολία, επιτάχυνση, χώρους και ευκολία που παρέχουν τα scooter. Ταχύτητα; Σταθερότητα στον δρόμο; Ο συνειδητοποιημένος αγοραστής ρωτάει δοκιμάζει και μετά αγοράζει. Εγώ σαν κάτοχος xt660 δεν θα έδινα λεφτά για μικρού κυβισμού μηχανή. Αν ήθελα μηχανή για να κυκλοφορώ στην πόλη θα έπαιρνα scooter. Κατά την γνώμη μου όλα είναι θέμα marketing. Μπορείτε να το δείτε και από τα άρθρα του mototriti.

     
  • km...

    οταν θελεις πρακτικοτητα στην καθημερινοτητα σου το scooter ειναι μονοδρομος,εγω με ενα beverly 350 abs/asr εκανα ταξιδι το καλοκαιρι μεγαλο,ανετα ,με ταχυτητες 120-160χλμ ,μεσα στην πολη κινουμαι απροβληματιστα ,χωραει τα ψωνια απο το supermarket(6σακουλες και6νερα)η συνβια μου καθεται σαν βασιλισσα πισω και η συντηριση του ειναι ελαχιστη-αληθεια τι να την κανω την μοτοσυκλετα?

     

????? ??? ?? ????? ??? - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ