Σύμφωνοι, δεν γίνεται κάθε μέρα να βγάζουμε τα πλαστικά για να τσεκάρουμε τα υγρά του ψυγείου, ούτε να ελέγχουμε τα λάδια του κινητήρα κάθε φορά που ανεβαίνουμε στη σέλα. Αυτό όμως δε σημαίνει πως δεν πρέπει να κάνουμε ορισμένους απλούς ελέγχους πριν ξεκινήσουμε, ειδικά αν η μοτοσικλέτα μας περνάει τα βράδια της «εκτεθειμένη» στον δρόμο.
Ακολουθούν ορισμένα χρήσιμα βήματα, τα οποία μπορείτε να κάνετε όσο ζεσταίνετε τον κινητήρα και μπορούν να σας σώσουν από δύσκολες καταστάσεις. Στην αρχή θα φανεί σαν άσκηση, αλλά μετά από αρκετές επαναλήψεις οι έλεγχοι αυτοί θα γίνονται μηχανικά, χωρίς καν το αντιληφθείτε.
· Τσεκάρετε το χώρο στάθμευσης της μοτοσικλέτας για ενδεχόμενη διαρροή υγρών. Οποιαδήποτε κηλίδα θα πρέπει να σας προβληματίσει.
· Με τη μοτοσικλέτα στατική πατήστε το μπροστινό φρένο και βυθίστε το πιρούνι, τσεκάροντας την επαναφορά του. Έτσι ελέγχετε ότι το φρένο και το πιρούνι λειτουργούν σωστά, ενώ με την κίνηση αυτή αποκαλύπτεται πιθανή απώλεια πίεσης του μπροστινού ελαστικού.
· Αντίστοιχα, ελέγχετε το πίσω φρένο, την ανάρτηση και το πίσω λάστιχο, σπρώχνοντας τη μοτοσικλέτα προς τα πίσω πατώντας το ποδόφρενο.
· «Παίξτε» με τα φώτα, το σινιάλο και τα φλας, εξασφαλίζοντας ότι λειτουργούν σωστά. Ιδιαίτερη προσοχή θέλει το πίσω φανάρι, καθώς είναι δύσκολο να το δείτε. Μία τζαμαρία θα σας βοηθήσει να διαπιστώσετε ότι ανάβει.
· Όσο ο κινητήρας ζεσταίνεται στο ρελαντί, ακούστε τον προσεχτικά για ενδεχόμενους μη αποδεκτούς θορύβους. Θα πρέπει να δουλεύει στρωτά και χωρίς ξεσπάσματα. Μην ξεχνάτε ότι όταν οδηγείτε είναι δύσκολο να ακούσετε τη λειτουργία του μοτέρ, καθώς το κράνος κρύβει ήχους.
· Πριν ξεκινήσετε, τέλος, φτιάξτε τους καθρέπτες, ακόμα και αν δε φαίνεται να έχουν πειραχτεί. Ακόμα και μια ελάχιστη μετατόπισή τους (που μπορεί να μην φαίνεται με το μάτι) αλλάζει σημαντικά το οπτικό τους πεδίο.
ΚΤΜ 990 Duke R: Ακόμη ισχυρότερη για το 2025
Test Pilot Alpha SV: Με δεύτερη ζελατίνα «καθρέπτη»
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Πρώτη Μέτρηση: Πιο γρήγορο το αυτόματο σασμάν της Yamaha από το χειροκίνητο
Mr. KTEO: Μην ρισκάρεις το πρόστιμο για τον έλεγχο του δικύκλου σου
Moto Service Καραγεώργος: Αξιόπιστο service για τη Honda σου
Νέος κινητήρας V2 από τη Ducati
Αγοράζεις από το εξωτερικό; Μην ψάχνεις εγγυήσεις στην Ελλάδα
Κουστούμι Kit Fortune/ Cheetah-110
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr