Και, όπως αποδεικνύουν οι εξελίξεις, αργά ή γρήγορα τα καταφέρνει. Πρόσφατη επιβεβαίωση, η επικείμενη επιστροφή του (συγκεκριμένα της εταιρείας του, Erik Buell Racing) στη αγορά μοτοσικλετών.
Ας πάρουμε, όμως, τα πράγματα από την αρχή. Ο Buell έχει απειληθεί πολλές φορές με έξοδο από το προσκήνιο – καταφέρνει πάντοτε, όμως, να επιστρέφει δριμύτερος. Πέρασε από τους αγώνες, αναζήτησε ένα προσιτό και ανταγωνιστικό μοντέλο, προκειμένου να προμηθεύει τις ομάδες με αυτό και άφησε τη δουλειά του στην Harley-Davidson (στα μέσα της δεκαετίας του ’80). Απέτυχε αρχικά, αλλά δεν το έβαλε κάτω. Ούτε, όταν, στα πρόθυρα της επιτυχίας του, η ΑΜΑ κατήργησε την κατηγορία που αποτελούσε τον μοναδικό «πελάτη του». Κάπου εκεί ξεκίνησε τη δική του εταιρεία, την Buell, και μπήκε με το έτσι θέλω στην αγορά των sport μοτοσικλετών. Τα μοντέλα του ξεχείλιζαν από πατέντες (πλαίσιο που λειτουργεί και ως ντεπόζιτο κτλ.) και, με την οικονομική ενίσχυση της Harley-Davidson, η οποία απέκτησε το 51% της Buell, κατάφερε όχι μόνο να δημιουργήσει τις μοτοσικλέτες που ήθελε, αλλά και να τις πουλά μέσω του δικτύου του αμερικανικού κολοσσού.
Κι όταν, λίγα χρόνια μετά, η Harley σταμάτησε την παραγωγή των Buell, ξεκίνησε – χωρίς καμιά καθυστέρηση – από την αρχή. Ίδρυσε την Erik Buell Racing, και ξεκίνησε πάλι τους αγώνες. Ξεπέρασε τα νομικά προβλήματα με τη Harley και έφτιαξε το εξωτικό 1190RS. Συνεργάστηκε με την Hero Motocorp (στους αγώνες, αλλά και στην ανάπτυξη μιας νέας sport 250 κ.εκ.) και πλέον έχει την οικονομική υποστήριξη της GE Capital, η οποία του επιτρέπει να στήσει ένα δίκτυο αντιπροσώπων και να ετοιμάσει τρία νέα, οικονομικότερα μοντέλα.
Πώς τα κατάφερε όλα αυτά; Αγαπώντας αυτό που κάνει και αρνούμενος να το βάλει κάτω. Υπάρχει καλύτερο παράδειγμα από αυτόν;
Voge 300DS: Τα σημεία που το έχουν κάνει Best Seller
Νέος κινητήρας V2 από τη Ducati
Αγοράζεις από το εξωτερικό; Μην ψάχνεις εγγυήσεις στην Ελλάδα
Ελαστικά Bridgestone Battlax SC-2 Rain 120/70-15 160/60-15
Τι Bobber αγοράζω με λιγότερα από 5.000 ευρώ
Yamaha TMAX: Με νέα οθόνη 7 ιντσών και θερμαινόμενη σέλα
BMW S1000 και Μ1000: Ακόμα «πιο RR» το 2025
Kawasaki Z900: «Εξυπνότερο» με IMU και Ride-by-Wire
Η CFMOTO προχωράει στην παραγωγή του πρώτου της V4 1000 κυβικών σε συνεργασία με την KTM
KYMCO, Yadea και Voge: Νέα μοντέλα από την EICMA στην Ελλάδα μέσω της Mototrend
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr