Η Aprilia RSV4 XTrenta

Η Aprilia RSV4 XTrenta

Εντυπωσιακή η εμφάνιση των τεράστιων πτερυγίων εμπρός.

Εντυπωσιακή η εμφάνιση των τεράστιων πτερυγίων εμπρός.

Εδώ διακρίνεται το αεροδυναμικό βοήθημα στο ψαλίδι, γνωστό και ως «κουτάλι».

Εδώ διακρίνεται το αεροδυναμικό βοήθημα στο ψαλίδι, γνωστό και ως «κουτάλι».

  • Η Aprilia RSV4 XTrenta
  • Εντυπωσιακή η εμφάνιση των τεράστιων πτερυγίων εμπρός.
  • Εδώ διακρίνεται το αεροδυναμικό βοήθημα στο ψαλίδι, γνωστό και ως «κουτάλι».

Aprilia RSV4 XTrenta: Η πιο ακραία της ιστορίας της

Η Aprilia γιορτάζει τα 30 χρόνια από την κατάκτηση του πρώτου παγκόσμιου τίτλου της, παρουσιάζοντας την νέα RSV4 XTrenta.

APRILIA: Black Friday με όφελος έως 2.000ε Advertisement

Η πιο αεροδυναμικά εξελιγμένη μοτοσυκλέτα παραγωγής

Η νέα RSV4 XTrenta αποτελεί την μοτοσυκλέτα με την καλύτερη αεροδυναμική μελέτη σε μοτοσυκλέτα παραγωγής, όλων των εποχών, όπως δήλωσε χαρακτηριστικά η Aprilia. Κάνοντας χρήση της τεράστιας τεχνογνωσίας της Aprilia στον τομέα, η RSV4 XTrenta είναι η πρώτη μοτοσυκλέτα παραγωγής στον κόσμο, που φέρει αεροδυναμικό βοήθημα στο ψαλίδι της, απευθείας βγαλμένο από τα MotoGP. Το πτερύγιο, γνωστό και ως «κουτάλι», αυξάνει την κάθετη δύναμη κατά 25%, ενώ μειώνει την οπισθέλκουσα κατά 4%. Παράλληλα, ανασχεδιασμένα είναι τα εμπρόσθια πτερύγια, ενώ η μοτοσυκλέτα αποκτά και πτερύγια στην ουρά. Το fairing είναι κατασκευασμένο εξολοκλήρου από ανθρακονήματα, από την PAN Compositi και χρησιμοποιούν τις ίδιες τεχνολογίες κατασκευής που «παίζουν» και στον κόσμο των MotoGP.


Εντυπωσιακή η εμφάνιση των τεράστιων πτερυγίων εμπρός.

Εντυπωσιακή η εμφάνιση των τεράστιων πτερυγίων εμπρός.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

Πανίσχυρος V4 κινητήρας με 230 ίππους

Η RSV4 XTrenta φέρει τον γνωστό πλέον V4 κινητήρα της Aprilia, με ισχύ που φτάνει τους 230 ίππους και με αρκετές αλλαγές. Η σχέση συμπίεσης έχει αυξηθεί, ενώ ο κινητήρας επωφελείται από σύστημα εξάτμισης τιτανίου και carbon από την SC-Project, φίλτρο αέρα της Sprint Filter, ψυγεία λαδιού και νερού επιπέδου WSBK από την Taleo Tecnoracing, μονάδα ελέγχου Magneti Marelli, αλλά και γρανάζι τιτανίου PBR.
 

166 κιλά, αναρτήσεις Ohlins με «άγγιγμα» MotoGP, κορυφαία φρένα της Brembo

Το αριστουργηματικό πλαίσιο της RSV4 XTrenta συνεργάζεται με αναρτήσεις της Ohlins, τροποποιημένες από την Andreani και τους μηχανικούς MotoGP της Aprilia. Στα φρένα, η Brembo παράσχει το κορυφαίο, σύμφωνα με την Aprilia, σύστημα φρένων που υπάρχει, με δαγκάνες GP4-MS Billet και δίσκους 330 χιλιοστών εμπρός. Η Marchesini παρέχει τις ζάντες, ενώ τα ελαστικά είναι της Pirelli.
 

Συνέχεια του άρθρου >>>

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »