- Το Desert X έχει την υψηλότερη απόδοση στα 110 άλογα με 92 Nm ροπής
- Επιδόσεις παλιού supersport το Norden 901 που χρειάζεται 3,6δ για τα 100χλμ/ω
- Διαδρομές αναρτήσεων τουλάχιστον 200 χλστ και μικτής χρήσης ελαστικά
- Το Kove 800X Pro με διαφορά το πιο προσιτό στα 8.395 ευρώ
HONDA: Δείτε τι προσφορές ισχύουν!
DUCATI: Multistrada V2 & V2S, με όφελος 1.500e
KTM: 390 DUKE 2024 Αποκτήστε το στο δίκτυο ΚΤΜ
Η κατηγορία των Adventure έχει διανθιστεί με πληθώρα νέων μοντέλων τα τελευταία χρόνια, κάτι που οφείλεται στην συνεχώς αυξανόμενη δημοτικότητα του lifestyle που τις συνοδεύει, τόσο από τις παρέες μοτοσυκλετιστών όσο και από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με την τάση των εταιρειών να μεγαλώνουν τους κινητήρες σε κυβισμό, από τη μία λόγω των αυστηρότερων προδιαγραφών Euro5 και πλέον Euro5+ και από την άλλη ελεώ της ξέφρενης κούρσας κυνηγιού ιπποδυνάμεων, η μεσαία κατηγορία έχει πλέον μοντέλα με τριψήφιο νούμερο ισχύος. Το Ducati Desert X θα λέγαμε ότι οριακά τοποθετείται στην "μεσαία" κατηγορία, με τον V2 Testastretta 937cc, πιέζοντας τα όριά της. Υπάρχει όμως και το Multistrada V4 με κινητήρα στα 1.158cc, ενώ τα μέγιστα κυβικά της Top κατηγορίας φτάνουν πλέον τα 1.350cc με το επερχόμενο KTM 1390 Super Adventure. Το Desert X λοιπόν αποδίδει 110 άλογα, τα περισσότερα από τα 10 μοντέλα της λίστας. Ακολουθείται από το Triumph Tiger 900 Rally Pro, που είναι το μοναδικό τρικύλινδρο αποδίδοντας 108 άλογα, ενώ στην τρίτη θέση βρίσκουμε ισόπαλα το 890 Adventure της KTM και το 901 Norden της Husqvarna, εφόσον αποκτούν τον ίδιο κινητήρα. Η χαμηλότερη ιπποδύναμη, αυτή του Tenere 700, είναι στα 73,4 άλογα, τα οποία κάθε άλλο από λίγα είναι για μία Adventure μοτοσυκλέτα, αφού δεν προστάζουν συμβιβασμούς στην οδήγησή της. Στο χώμα δεν χρειάζεσαι πολλά άλογα, ενώ ακόμα και στο ταξίδι από άσφαλτο, η ικανότητα ενός κινητήρα να κινείται με άνεση σε πολύ υψηλές ταχύτητες (πάνω από 140χλμ/ω) είναι ουσιαστικά άχρηστη, εάν φοράς ελαστικά μικτής χρήσης.
Με ισχύ 110 αλόγων, ο δικύλινδρος Testatretta 937cc του Ducati Desert X.
Μάρκα | Τιμή | Κυβικά | Ισχύς Hp | Ροπή Nm | Ρεζερβουάρ (λτ.) | Βάρος (πλήρες) | 0 - 100χλμ (χλμ/ω) |
---|---|---|---|---|---|---|---|
HUSQVARNA NORDEN 901 | 16.690 | 889 | 105 | 100 | 19 | 204 | 3,6 |
DUCATI DESERTX | 19.200 | 937 | 110 | 92 | 21 | 223 | 3,7 |
TRIUMPH TIGER 900 RALLY PRO | 17.290 | 888 | 108 | 90 | 20 | 201 | 3,9 |
KTM 890 ADVENTURE | 16.300 | 889 | 105 | 100 | 20 | 196 | 3,9 |
HONDA XL 750 TRANSALP | 11.500 | 755 | 91,8 | 75 | 16,9 | 208 | 4 |
SUZUKI DL 800 VSTROM DE | 12.195 | 776 | 83 | 77 | 20 | 230 | 4,1 |
KTM 790 ADVENTURE | 11.750 | 799 | 95 | 87 | 20 | 199 | 4,2 |
YAMAHA XTZ 700 TENERE | 10.900 | 689 | 73,4 | 68 | 16 | 205 | 4,2 |
KOVE 800X PRO | 8.395 | 799 | 95 | 75 | 19 | 190 | 4,2 |
VOGE DS 900X | 9.995 | 895 | 95,2 | 95 | 17 | 215 | 4,4 |
Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Η οδήγηση στο χώμα προστάζει στιβαρά και ανθεκτικά περιφερειακά, όπως επίσης και περισσότερο προστατευτικό εξοπλισμό από αυτόν που βρίσκουμε συνήθως στις μοτοσυκλέτες δρόμου, όπως μεταλλικές ποδιές, κάγκελα προστασίας, προστατευτικά προβολέων και ψυγείου. Γυρνώντας πίσω στα περιφερειακά, οι τροχοί και οι αναρτήσεις, έχουν να αντιμετωπίσουν τεράστιες δυνάμεις κρούσης, όταν η μοτοσυκλέτα περνάει με μεγάλη ταχύτητα επάνω από κακοτράχαλα εδάφη με πέτρες και ρίζες ή όταν κάνει άλματα. Τις μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων έχει το Kove 800 X Pro στα 240χλστ εμπρός και πίσω ενώ ακολουθεί το Tiger 900 Rally Pro με 240 & 230 αντίστοιχα. Τις μικρότερες, έχει το Transalp 750 στα 200χλστ εμπρός και 190χλστ πίσω, πέφτοντας λίγο κάτω από τα 200, μαζί με το Voge DS900X που έχει 198χλστ διαδρομή πίσω. Βέβαια τα νούμερα από μόνα τους δεν λένε πολλά, γιατί πιο σημαντικό ρόλο παίζει η ικανότητα των αναρτήσεων να αποσβένουν τους κραδασμούς, η προοδευτικότητά τους, αλλά και η ρυθμισιμότητα, που θα σου επιτρέψει να τις φέρεις στα μέτρα σου, βάσει του βάρους σου αλλά και των οδηγικών σου προτιμήσεων. Παράλληλα η μείωση της πίεσης των ελαστικών στην εκτός δρόμου οδήγηση κρίνεται απαραίτητη, τόσο για την βελτίωση της πρόσφυσης, αυξάνοντας την επιφάνεια επαφής με το έδαφος, όσο και της απόσβεσης σε ένα βαθμό, με το ελαστικό να λειτουργεί σαν μία μικρή "ανάρτηση", μειώνοντας και το ρίσκο διάτρησης.
Μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων για το Tiger 900 Rally Pro και ελαστικά μικτής χρήσης.
Μπορεί οι τιμές των μοτοσυκλετών να έχουν ξεφύγει τα τελευταία χρόνια, αλλά όταν έχουμε να κάνουμε με τελευταίας τεχνολογίας συστήματα ασφαλείας (όπως αδρανειακές μονάδες IMU) και κινητήρες, που προσφέρουν αξιοπιστία σε συνδυασμό με υψηλές ιπποδυνάμεις, οι υψηλές τιμές τους είναι αναμενόμενες. Εταιρείες όπως η Kove όμως, έχουν καταφέρει να κρατήσουν μία αρκετά χαμηλή τιμή προσφέροντας εξαιρετικά χαρακτηριστικά. Στα 8.395 ευρώ μόλις, το 800Χ Pro είναι μία πολύ Value for Money επιλογή με αρκετή ισχύ (95 άλογα), το χαμηλότερο βάρος στην κατηγορία, στα μόλις 191 κιλά γεμάτη και "σκληροπυρηνικό" off-road προσανατολισμό. Ακολουθεί το Voge DS900X στα 9.995 ευρώ, που μπορεί να έχει μειωμένες εκτός δρόμου δυνατότητες λόγω βάρους και στησίματος, αλλά προσφέρει μία αυξημένη ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο και άρα άνεση στο ταξίδι. Όπως όλοι θα περίμεναν από το άκουσμα και μόνο του ονόματος, το Desert X της Ducati έχει το υψηλότερο αντίτιμο απόκτησης στα 19.200 ευρώ, όντας ένα εξαιρετικό και απολύτως ικανό σύνολο σε άσφαλτο και χώμα. Το αγοραστικό κοινό αυτών των μοτοσυκλετών πιθανότατα να διαθέτει ένα δεύτερο δίκυκλο, scooter ή παπί, για τις καθημερινές του αστικές μετακινήσεις, χωρίς αυτό να αποτελεί κανόνα. Αν θες να ακολουθήσεις την δεύτερη περίπτωση πάντως, θα πρέπει να είσαι προετοιμασμένος να δίνεις αρκετά χρήματα στον βενζινά της γειτονιάς σου.
Το πιο προσιτό με διαφορά, είναι το Kove 800X Pro, με εντυπωσιακά χαρακτηριστικά μάλιστα.
Αρχική Σελίδα | Sitemap | Επικοινωνία |
Copyright © 2024 - mototriti.gr