net.mototriti.gr τεύχος net.mototriti.gr Scooter τεύχος

Από κοντά το Forza, του οποίο ο χώρος όμως είναι πιο ρηχός.

Το SYM έχει τον μεγαλύτερο αποθηκευτικό χώρο κάτω από την σέλα ικανό να χωρέσει δύο full face κράνη και κάποια μικροπράγματα.

Στο KYMCO, ενώ υπάρχει αρκετός χώρος σε εύρος, έχει πολύ μικρό βάθος προς τα πίσω, με αποτέλεσμα να παίρνει ένα μόνο full face κράνος.

Aνεση – εργονομία – χώροι

Είναι πραγματικά δύσκολο να αναδειχτεί το πιο άνετο ανάμεσα σε αυτά τα scooter! Η κατηγορία στην οποία ανήκουν, δίνει μεγάλη βαρύτητα σε αυτό τον τομέα και τα τρία μοντέλα δίνουν τον καλύτερο τους εαυτό σε ότι αφορά στην παρεχόμενη άνεση, τόσο για τον οδηγό, όσο και για τον συνεπιβάτη. Άνετες και πολύ μεγάλες σε έκταση σέλες, χαλαρές γωνίες στα χέρια, ικανοποιητικός χώρος για τα κάτω άκρα στην ποδιά και εργονομικές χειρολαβές. 

Πρέπει κανείς να εξετάσει τις λεπτομέρειες –και μιλάμε πραγματικά για λεπτομέρειες-, σε συνδυασμό με παράγοντες που επηρεάζουν έμμεσα την συνολική άνεση για να καταλήξει σε ένα συμπέρασμα. Η καλύτερη κάλυψη, οι άνετες αναρτήσεις και η πιο «cocooning» σε αίσθηση θέση οδήγησης ανήκουν στο SYM, το οποίο κερδίζει στο νήμα τον τίτλο του πιο άνετου. Το Forza ακολουθεί πολύ κοντά, με την διαφορά ότι η χαμηλή του ζελατίνα αφήνει πιο έκθετο τον οδηγό στις υψηλές ταχύτητες. Αν βέβαια τοποθετηθεί ως εξτρά μια πιο ψηλή, τότε πάμε για ισοπαλία αλλά τα μοντέλα κρίνονται με βάση το πώς βγαίνουν από τις αντιπροσωπείες. 

Το μερίδιο της σέλας που αναλογεί στον συνεπιβάτη δεν είναι αναλογικά το ίδιο σε μέγεθος όμως, με αποτέλεσμα αυτός να κουράζεται πιο γρήγορα από τον οδηγό σε μεγάλες αποστάσεις.  Το KYMCO, έχει το πιο «σφιχτό» σετάρισμα στις αναρτήσεις  και αυτό είναι που το κατατάσσει με πολύ μικρή διαφορά στην τρίτη θέση. Σημαίνει αυτό ότι είναι άβολο; Σε καμία περίπτωση, είναι ένα GT που μπορεί να φιλοξενήσει δύο άτομα όλη μέρα πάνω στην σέλα του χωρίς να υπάρξει πρόβλημα, ξεκαθαρίσαμε άλλωστε από την αρχή, ότι οι λεπτομέρειες είναι που κάνουν την διαφορά. 

Εργονομικά, επίσης δεν υπάρχουν εκπλήξεις, αφού κανένα δεν παρουσιάζει ατέλειες ή προβλήματα που να το θέτουν σε δυσμενή θέση στην μεταξύ τους σύγκριση. 

Σε ότι αφορά στους αποθηκευτικούς χώρους όμως, υπάρχουν διαφορές, με τα Honda και SYM να προσφέρουν μεγάλα τμήματα κάτω από τις σέλες τους, ικανά να χωρέσουν δυο Full Face κράνη και κάποια μικροπράγματα. Στο KYMCO, o αποθηκευτικός χώρος είναι μεγάλος αλλά ρηχός, με αποτέλεσμα να χωράει μόνο ένα Full Face κράνος. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ