Τα πλαίσια και στα τρία scooter δεν διαφέρουν μεταξύ τους δομικά. Πρόκειται για ατσάλινες σωληνωτές μονάδες με την κλασική για GT Scooter σχεδίαση, που θέλει στιβαρό λαιμό και ποδιά και στην συνέχεια πιο απλή κατασκευή για την υποστήριξη του πίσω μέρους. Στην σύγκριση σε αυτόν τον τομέα, δεν παρατηρούνται διαφορές, αφού η παρεχόμενη για τα δεδομένα της κατηγορίας στιβαρότητα, παρέχεται και με το παραπάνω και στα τρία scooter. Την διαφορά στο δρόμο την κάνουν οι αναρτήσεις και τα φρένα και σε αυτό το πεδίο το KYMCO δεν έχει αντίπαλο, αν το ζητούμενο είναι το κάτι παραπάνω προς την sport πλευρά.
Οι αναρτήσεις του Xciting είναι αυτές που ανταποκρίνονται πιο καλά στην πίεση, όντας πιο «σφιχτές» σε settings, ενώ τα φρένα του (το μοναδικό με δύο δίσκους μπροστά, είναι πραγματικά κορυφαία, με αίσθηση και ισχύ που ξεπερνούν τα συνήθη standard της κατηγορίας. Στο GTS, οι αναρτήσεις είναι προσανατολισμένες προς την άνεση, χωρίς αυτό όμως να σημαίνει ότι είναι ασαφείς. Τα αμορτισέρ στο πίσω μέρος εντυπωσιάζουν με την απόδοση τους, αφού η αίσθηση τους θυμίζει μονό αμορτισέρ με μοχλικό σε ότι αφορά στην απόσβεση των ανωμαλιών. Κανένα παράπονο και από τα φρένα του GTS, στο οποίο υπάρχει και σύστημα ABS.
Σταματούν χωρίς προβλήματα το scooter από οποιαδήποτε ταχύτητα και με οποιοδήποτε φορτίο συμπλέοντας με την γενικότερη εικόνα του συγκεκριμένου δίκυκλου.
Το Forza, για άλλη μια φορά, βρίσκεται στo μέσο των άλλων δύο ,σε ότι αφορά στην απόδοση των περιφερειακών του. Οι αναρτήσεις του θα φιλτράρουν τα πάντα στο οδόστρωμα, διατηρώντας παράλληλα την συνοχή του συνόλου, ενώ το συνδυασμένο ABS και η απόδοση των φρένων, έχουν ως αποτέλεσμα ένα ομαλό, ασφαλές και πειστικό φρενάρισμα, ανεξαρτήτως των συνθηκών.