Μονοκύλινδρα υγρόψυκτα σύνολα και στα τρία scooter, τροφοδοτούμενα μέσω ψεκασμού. Στα χαρτιά, ο κινητήρας του SYM φαίνεται ως ο πιο ισχυρός και αυτό επιβεβαιώνεται και στον δρόμο, όχι τόσο σε επιταχύνσεις από στάση ή σε ρεπρίζ αλλά στην απόδοση ψηλά, όπου το GTS συνεχίζει πειστικά, προσδίδοντας την μεγαλύτερη τελική. Αυτό το χαρακτηριστικό, συνδυάζεται αρμονικά με την άνεση του scooter, με το αποτέλεσμα να είναι αυξημένες τουριστικές δυνατότητες.
Ο κινητήρας του ΚYMCO, έχει πολύ «τσαγανό» χαμηλά και στην μέση περιοχή λειτουργίας του, κάτι που οφείλεται στην ρύθμιση της μετάδοσης του και στην απλωμένη ροπή του. Προσδίδει λοιπόν στο scooter «ζωηρές» επιταχύνσεις από στάση και εν κινήσει, συμπλέοντας με τον sport χαρακτήρα που υποστηρίζεται από αναρτήσεις και φρένα.
Το γεγονός όμως ότι πολύ εύκολα μπαίνει κανείς σε πειρασμό να το… «χουφτώσει» το γκάζι σε συνδυασμό με την δυναμική ρύθμιση της μετάδοσης, έχει ως αποτέλεσμα μεγαλύτερη κατανάλωση σε σχέση με τα άλλα δύο.
Ο κινητήρας του Forza, έχει κατασκευαστεί και ρυθμιστεί με γνώμονα την κατανάλωση και την πολιτισμένη λειτουργία, κάτι που επιβεβαιώνεται στο δρόμο, με τις –έστω και κατ΄ελάχιστο- μικρότερες απαιτήσεις σε καύσιμο και τον «smooth» τρόπο δουλέματος.
Το μηχανικό σύνολο της Honda καταφέρνει παράλληλα να είναι αρκούντως ισχυρό ώστε να κινήσει αξιοπρεπέστατα το Forza, προσδίδοντας του μάλιστα άμεσες επιταχύνσεις , στις ταχύτητες με τις οποίες κινείται κανείς εντός αστικού κύκλου.