LIVE: κίνηση στους δρόμους

Κάπου στην μέση μεταξύ των δύο το Honda, ικανοποιεί αρκετά σε άνεση και ανταποκρίνεται χωρίς πρόβλημα στην όποια πίεση.

Στον δρόμο, το KYMCO εντυπωσιάζει με την «αθλητική» συμπεριφορά του, όντα ικανό για sport υπερβάσεις.

Το SYM σε κερδίζει με την πολύ καλή ποιότητα κύλισης και ειδικά το ζεύγος των πίσω αμορτισέρ, κάνει εξαιρετική δουλειά στην απόσβεση των ανωμαλιών. Κάπου στην μέση μεταξύ των δύο το Honda, ικανοποιεί αρκετά σε άνεση και ανταποκρίνεται χωρίς πρόβλημα στην όποια πίεση.

Οδηγώντας

Απολαυστική, για διαφορετικούς λόγους η οδήγηση και των τριών scooter. To ΚΥMCO, είναι σαφώς το πιο sport ή για να το θέσουμε καλύτερα, προκειμένου να μην θεωρηθεί ότι είναι μονοδιάστατο, αυτό που έχει τον πιο «αθλητικό» χαρακτήρα. Στιβαρό πλαίσιο, «σφιχτό» σετάρισμα αναρτήσεων, εκπληκτικά φρένα και πρόθυμος κινητήρας, έχουν ως αποτέλεσμα τον πιο ζωηρό χαρακτήρα ο οποίος  εύκολα παρασύρει τον αναβάτη σε σβέλτους ρυθμούς. Το θετικό με το ΧCiting-R, είναι ότι όλα αυτό δεν γίνεται εις βάρος της άνεσης, τουλάχιστον όχι στον βαθμό που θα πίστευε κανείς, διαβάζοντας αυτά τα χαρακτηριστικά. 

Στην πόλη, το KYMCO βγάζει προς τα έξω αυτό τον δυναμισμό του και μπορεί , χάρη στο πολύ καλό του ζύγισμα, να κινηθεί  γρήγορα. Όταν η κυκλοφορία πυκνώσει πολύ όμως, το XCiting-R, όπως άλλωστε κάθε scooter της κατηγορίας, θα φτάνει πιο μετά στα φανάρια από τα παπιά και τα μικρά αστικά scooter, λόγο μεγέθους, που κάνει πιο δύσκολους τους ελιγμούς και το στενό σλάλομ. 

To SYM, ποντάρει  στην άνεση. Πολύ καλή ποιότητα κύλισης, μαλακές αλλά όχι ενοχλητικά ενδοτικές αναρτήσεις, κάλυψη και μεγάλοι χώροι, το μετατρέπουν σε δίτροχη λιμουζίνα, με τους επιβαίνοντες να αιθάνονται… σχεδόν σαν στο σπίτι τους πάνω του. Με τέτοια άνεση, το ταξίδι με έναν ή δύο, δεν είναι κάτι δύσκολο, ίσα – ίσα, που μπορούν να καλυφθούν πολύ μεγάλες αποστάσεις και μάλιστα γρήγορα, αφού ο πολιτισμένος αλλά ισχυρός κινητήρας, είναι ικανός να κρατά υψηλές ταχύτητες στις εθνικές οδούς. Δύσκολα μπορεί να… ξεβολευτεί ο οδηγός από αυτή την νιρβάνα άνεσης και να το «κυνηγήσει» σε γρήγορους ρυθμούς, ωστόσο το GTS δεν θα πει όχι και θα το κάνει μάλιστα με ασφάλεια, χωρίς να μπορεί όμως να φθάσει την αποτελεσματικότητα του  KYMCO σε αυτό το πεδίο χρήσης. 

Σε αστικό πεδίο, η άνεση παραμένει σε υψηλά επίπεδα και αν στις καθημερινές διαδρομές κάποιου συμπεριλαμβάνονται πολλά χιλιόμετρα σε λεωφόρους και περιαστικές / περιφερειακές οδούς, τότε αποτελεί μια από τις καλύτερες επιλογές. Στο… down town, όσο υπάρχει ροή, δεν υπάρχει και πρόβλημα αλλά όταν τα πράγματα γίνουν ασφυκτικά, αναπόφευκτα, λόγο του όγκου, θα υπάρξει και αντίστοιχη μείωση στην ταχύτητα κίνησης.  

Το Forza, θα λέγαμε ότι βρίσκεται κάπου στο ενδιάμεσο, όντας αρκετά άνετο αλλά και με αναρτήσεις και πλαίσιο ικανά να  αντέξουν την πίεση. Το ζύγισμα του είναι πολύ καλό και έτσι τα κιλά του φαίνονται μεν, είναι πολύ εύκολα διαχειρίσιμα δε, με αποτέλεσμα οι ασκήσεις ακριβείας με πολύ χαμηλές ταχύτητες ανάμεσα στα ακινητοποιημένα αυτοκίνητα, να γίνονται πολύ εύκολα. Γενικά, το Forza έχει τον πιο αστικό προσανατολισμό σε σχέση με τα άλλα δύο, καθώς το τιμόνι του κόβει πολύ και αλλάζει κατεύθυνση πολύ εύκολα, ενώ η χαμηλή μάσκα που μειώνει τον όγκο (ως προς το ύψος τουλάχιστον), σου δίνει ένα ψυχολογικό αβαντάζ, είναι η αλήθεια. Αυτό το γεγονός, είναι και το μεγαλύτερο μείον στις διαδρομές και στο ταξίδι με μεγάλες ταχύτητες,  καθώς ο αναβάτης δεν προφυλάσσεται αποτελεσματικά από τον αέρα. 

Όπως έχει ήδη αναφερθεί, αυτό διορθώνεται εύκολα αλλά όχι ανέξοδα, με την τοποθέτηση μιας ψηλότερης ζελατίνας. Αν ο αναβάτης το θελήσει, το Forza μπορεί να αντεπεξέλθει και σε γρήγορη οδήγηση, παραμένοντας σε κάθε περίπτωση ουδέτερο και πολύ προβλέψιμο, πράγμα που σημαίνει ότι όσο το πας πάει, και μόλις φτάσει στα όρια του, προειδοποιεί εγκαίρως. 

 

BEST BUY - ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ: ΝΕΕΣ ΤΙΜΕΣ - ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ