Σβήνοντας τον απόηχο του έξυπνου αλλά αποτυχημένου C1, η BMW με το C600 Sport μπήκε στα scooters του σήμερα, φέρνοντας μια πολύ πετυχημένη συνταγή στα μέτρα της. Ας δούμε ένα μίνι αφιέρωμα.
Τα sport scooters της τελευταίας 20ετίας έχουν τόσες αρετές, που βάζουν δύσκολα σε πολλές μοτοσυκλέτες. Έχοντας δανειστεί πολλά στοιχεία σχεδιασμού και κατασκευής από τις τελευταίες, τα sport scooter πρότειναν μια λύση «όλα σε ένα» στους αναβάτες και, μετά την άνευ προηγουμένου επιτυχία της Yamaha με το TMAX, η BMW αποφάσισε να μπει στο παιχνίδι. Ο Βαυαρικός κολοσσός έχει τεράστια τεχνογνωσία και ξέρει καλά τον ανταγωνισμό και τους πελάτες της. Και τι ζητούν αυτοί; Πολυτέλεια και κύρος, ποιότητα αλλά και επιδόσεις, χωρίς φυσικά να ξεχνάμε την άψογη οδηγική συμπεριφορά.
Το 2012, η BMWτολμά να μπει ξανά στα scooters, πάνω από μια δεκαετία μετά το ατυχές πείραμα του C1. Αυτή την φορά όμως, δεν θα το κάνει με ένα μοντέλο-δήλωση, με πρόθεση να αλλάξει το κατεστημένο, αλλά με μια εξαιρετική εκτέλεση μιας δοκιμασμένης συνταγής. Και αυτό ήταν το C600 Sport.
Το νέο scooter της BMW την έβαλε κατευθείαν στον πολύ ανταγωνιστικό χώρο των mega-sport scooters, ήταν όμως «ετοιμοπόλεμο» από την αρχή. Το C600 ακολουθούσε την φιλοσοφία «κινητήρας στο κέντρο του πλαισίου» απαλλάσσοντας την πίσω ανάρτηση από την μάζα του με στόχο την καλύτερη οδηγική συμπεριφορά. Ο ίδιος ο κινητήρας, ήταν ένα δικύλινδρο «διαμαντάκι» την κατασκευή του οποίου, ανέλαβε η KYMCO. Με απόδοση 60 ίππων, το μοτέρ των 650 κ.εκ. ήταν ένα από τα ισχυρότερα της κατηγορίας.
Το πλαίσιο του C600 ήταν διπλό, υβριδικό ατσάλινο με αλουμινένιες ενισχύσεις και συνεργαζόταν με ανεστραμμένο πιρούνι (για πρώτη φορά στα mega scooters) εμπρός και αλουμινένιο ψαλίδι πίσω (το οποίο μάλιστα, περιέκλειε και την αλυσίδα μετάδοσης). Στο θέμα του εξοπλισμού, το C600 Sport ήταν απλά… BMW: Πολυτελέστατη σέλα, θερμαινόμενα γκριπ, αυτόματο χειρόφρενο, επέκταση αποθηκευτικού χώρου FlexCase κάτω από την σέλα, ψηφιακά όργανα με υπολογιστή ταξιδιού και… δεν συμμαζεύεται, σε ένα υπερπλήρες πακέτο.
Φυσικά, η επισφράγιση της εκπληκτικής δουλειάς των Γερμανών μηχανικών, ήρθε στο δρόμο. Τo C600 Sport εντυπωσίασε τον παγκόσμιο τύπο και τους αναβάτες που το επέλεξαν, με την σπορ συμπεριφορά του, το ακλόνητο στήσιμό του αλλά και την ευκολία χρήσης του σε συνθήκες πόλης. To C600 Sport ήταν μια street-sport μοτοσυκλέτα, ντυμένη με τα πλαστικά ενός scooter. Και όλα αυτά, σε μια τιμή προσεκτικά επιλεγμένη για τα δεδομένα της κατηγορίας που ποτέ δεν το κατέστησε εκτός συναγωνισμού.
7 χρόνια μετά, το μοντέλο έχει πλέον μετονομαστεί σε C650 Sport, φέροντας περήφανα τον πραγματικό κυβισμό του, ενώ έχει ανανεωθεί εμφανισιακά και όχι μόνο. Συνεχίζει να αποτελεί μια ιδιαίτερη επιλογή, για ιδιαίτερα απαιτητικούς αναβάτες που επιθυμούν να έχουν μόνο ένα δίκυκλο, για όλα.