Ο κατασκοπευτικός φακός έπιασε ξανά το BMW R 1300 GS σε δοκιμές εξέλιξης μόνο που το συγκεκριμένο «μουλάρι» είχε ελάχιστο καμουφλάζ και διακρίνονται πολλές λεπτομέρειες.
Ακόμα πιο περιπετειώδης εμφάνιση
Όπως φαίνεται από τις νέες φωτογραφίες που είδαν το φώς της δημοσιότητας οι δοκιμές εξέλιξης του BMW R 1300 GS συνεχίζονται και το μοντέλο αρχίζει σιγά – σιγά να παίρνει την τελική μορφή του. Όπως βλέπουμε τα πλαστικά του φέρινκ είναι μικρότερων διαστάσεων σε σχέση με το R 1250 GS και κάνουν τη μοτοσυκλέτα να φαίνεται πιο μίνιμαλ και πιο επιθετική ταυτόχρονα, ενώ η συνολική εμφάνιση δείχνει να τονίζει τον off-road χαρακτήρα της. Ακόμα δεν έχουμε ξεκάθαρη εικόνα για το πώς μπορεί να είναι ο εμπρός προβολέας, ενώ το ρύγχος βλέπουμε να έχει έντονη κλίση προς τα κάτω. Επίσης, διακρίνονται ξεκάθαρα οι LED προβολείς ομίχλης, αλλά θα είναι μάλλον μέρος του προαιρετικού εξοπλισμού.
Ολοκαίνουργιος boxer στα 1.291 κυβικά με 140-150 ίππους
Η R 1300 GS αναμένεται ολοκαίνουργια για το 2023, καθώς οι αλλαγές εκτείνονται σε όλα τα σημεία της και δεν περιορίζονται μόνο στην εμφάνιση, σύμφωνα με πρώτες πληροφορίες. Μία από τις βασικότερες αλλαγές φυσικά θα είναι ένας ολοκαίνουργιος boxer κινητήρας, με κυβισμό που ίσως φτάσει τα 1.291 κυβικά και την ισχύ του στο επίπεδο των 140-150 ίππων. Ο κινητήρας θα πάρει μια αύξηση της διαμέτρου των κυλίνδρων του, ενώ για πρώτη φορά στην ιστορία των GS ίσως είναι 100% υδρόψυκτος. Οι Γερμανοί αναφέρουν επίσης και άλλες αλλαγές, όπως την υιοθέτηση νέου συστήματος κάρτερ τύπου «ημίξηρου» για το λάδι λίπανσης, αλλά και την ετοιμότητα του κινητήρα για τις προδιαγραφές Euro 5+ που θα έρθουν.
Νέο πλαίσιο, νέο ψαλίδι, ίσως και νέο telelever
Ως πλήρως νέα μοτοσυκλέτα, το R 1300 GS θα έχει επίσης και νέο πλαίσιο, ενώ οι «κατάσκοποι» εντόπισαν αλλαγές και στο ψαλίδι-άξονα, που αποτελεί τμήμα της χαρακτηριστικής ανάρτησης Paralever. Με αυτά τα δεδομένα, πιθανότατα και το εμπρόσθιο σύστημα να έχει αλλαγές, διατηρώντας όμως το σήμα κατατεθέν της BMW, Telelever. Σίγουρα πρόκειται για ένα από τα πιο hot θέματα των ημερών και αναμένουμε με αγωνία τις εξελίξεις.
Ολοκαίνουργιο και θηριώδες το GS!
Θα φτάσει τα 1.291 κ.εκ., και ίσως τα 150 άλογα
Πλήρως υδρόψυκτο για πρώτη φορά στην ιστορία των GS.
Νέο πλαίσιο και ίσως αναρτήσεις επίσης.
Θα συνεχίσει λέτε να πρωταγωνιστεί στην κατηγορία;