Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
  • Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής

Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής

Εμφανισιακά, το Bajaj Pulsar N 250 ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα των σύγχρονων γυμνών μοτοσυκλετών, με επιθετικές γραμμές να διέπουν το μοντέλο σε όλο του το μήκος. Ο LED προβολέας μπροστά, μαζί με τα DRL φώτα, «κρύβεται» μέσα σε μια τριγωνική μάσκα, έχοντας ενσωματωμένα τα φλας από πάνω του, ενώ τα λιτά πλαστικά που υπάρχουν δεξιά και αριστερά από το ρεζερβουάρ ακολουθούν κοφτές γωνίες και σε συνδυασμό με τη «ρέουσα» μορφή του Pulsar N 250, οδηγούν το μάτι στην ουρά και το πίσω φωτιστικό σώμα (LED) με σχήμα X. Ενδιαφέρον προκαλεί η ύπαρξη ποδιάς κινητήρα αλλά και προστατευτικών κάγκελων, χαρακτηριστικά που συναντάμε συνήθως σε μεγαλύτερες και ακριβότερες μοτοσυκλέτες. Από άποψη ποιότητας κατασκευής και συναρμογής, το Pulsar N 250 κινείται στα στάνταρ της κατηγορίας, ενώ κατά τη δοκιμή δεν παρατηρήθηκαν τριγμοί ή λοιπές αστοχίες.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά