Τεχνικά χαρακτηριστικά Σχολιάστε Διαβάστηκε από 16.538 αναγνώστες Ημερομηνία δημοσίευσης: 07/02/2024 <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook » Κινητήρας Τύπος 4T, 1K, Ε/Ψ, 2β Κυβισμός (κ.εκ.) 249 Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Συμπίεση (:1) Δ.Α. Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.) 24,5/8750 Ροπή (kg-m/σ.α.λ.) 2,19/7250 Τροφοδοσία Ηλ.Ψεκασμός Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα) 14 Κατανάλωση (Μέση λτ./100χλμ.) 3,6 Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα Τύπος Ατσάλινο σωληνωτό Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις Τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις Μονό αμορτισέρ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α. Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, ABS Φρένα Π (χλστ.) Δ/230 Τροχοί - Ελαστικά Ελαστικό Ε 100/80-17 Ελαστικό Π 130/70-17 Διαστάσεις / Βάρος Μήκος (χλστ.) Δ.Α. Πλάτος (χλστ.) Δ.Α. Μεταξόνιο (χλστ.) 1351 ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 795 Βάρος (κιλά) 162 Εξοπλισμός ABS / Ρυθμ. Ν/Ο Τraction Control / Ρυθμ. Ο/Ο Στροφόμετρο Ν Immobilizer Ν Yπολογιστής ταξιδιού Ν Μερικός χιλιομετρητής Ο Ένδειξη βενζίνης Ο Δείκτης θερμοκρασίας Ο Θερμοκρασία περιβάλλοντος Ν/Ν Ζελατίνα / Ρυθμ. Ν Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν Πλάγιο σταντ Ν/Ο Κεντρικό σταντ Ο/Ν Χειρολαβές / Σχάρα Ο/Ο Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π Ο/Ν <<< Προηγούμενη σελίδα12345678Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – TestΣελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα ΚατασκευήςΣελίδα 3Ανεση – ΕργονομίαΣελίδα 4Κινητήρας - ΕπιδόσειςΣελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – ΦρέναΣελίδα 6Στο δρόμοΣελίδα 7Η άποψή μαςΣελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά