Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Τεχνικά χαρακτηριστικά

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

    Κινητήρας  
    Τύπος  4T, 1K, Ε/Ψ, 2β
    Κυβισμός (κ.εκ.)  249
    Διάμετρος Χ Διαδρομή (χλστ.) Δ.Α.
    Συμπίεση (:1) Δ.Α.
    Ισχύς (ίπποι / σ.α.λ.)  24,5/8750
    Ροπή (kg-m/σ.α.λ.)  2,19/7250
    Τροφοδοσία  Ηλ.Ψεκασμός
    Χωρητικότητα Ρεζερβουάρ (λίτρα)  14
    Κατανάλωση (Μέση  λτ./100χλμ.) 3,6
    Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα   
    Τύπος  Ατσάλινο σωληνωτό
    Αναρτήσεις Ε / Ρυθμίσεις  Τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
    Αναρτήσεις Π / Ρυθμίσεις  Μονό αμορτισέρ
    Διαδρομή (χλστ.)  Δ.Α.
    Φρένα Ε (χλστ.) Δ/300, ABS
    Φρένα Π (χλστ.) Δ/230
    Τροχοί - Ελαστικά   
    Ελαστικό Ε 100/80-17
    Ελαστικό Π 130/70-17
    Διαστάσεις / Βάρος   
    Μήκος (χλστ.) Δ.Α.
    Πλάτος (χλστ.) Δ.Α.
    Μεταξόνιο (χλστ.) 1351
    ΄Ύψος σέλας (χλστ.) 795
    Βάρος (κιλά)  162
    Εξοπλισμός   
    ABS / Ρυθμ. Ν/Ο
    Τraction Control / Ρυθμ.  Ο/Ο
    Στροφόμετρο Ν
    Immobilizer  Ν
    Yπολογιστής ταξιδιού  Ν
    Μερικός χιλιομετρητής  Ο
    Ένδειξη βενζίνης  Ο
    Δείκτης θερμοκρασίας  Ο
    Θερμοκρασία περιβάλλοντος  Ν/Ν
    Ζελατίνα / Ρυθμ.  Ν
    Ρυθμιζόμενες μανέτες Σ/Φ Ν
    Πλάγιο σταντ  Ν/Ο
    Κεντρικό σταντ  Ο/Ν
    Χειρολαβές / Σχάρα  Ο/Ο
    Ρυθμιζόμενες αναρτησεις Ε/Π  Ο/Ν

    Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά