Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις
  • Κινητήρας - Επιδόσεις

Κινητήρας - Επιδόσεις

Στην καρδιά του Bajaj Pulsar N 250 βρίσκεται ένας μονοκύλινδρος, αερόψυκτος με ψυγείο λαδιού, SOHC διβάλβιδος κινητήρας 249cc, που αποδίδει 24,5 ίππους στις 8/750 σ.α.λ. και 21,5 Nm ροπής στις 6.500 σ.α.λ. Συνεργάζεται με 5τάχυτο κιβώτιο και εξοπλίζεται με συμπλέκτη ολίσθησης, ενώ η λειτουργία του είναι γραμμική, σε όλο το φάσμα, χωρίς ξεσπάσματα ή κομπιάσματα. Από άποψη επιδόσεων, οι μετρήσεις μας έδειξαν ότι χρειάζεται 10” για να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση, ενώ για το 40 - 80 χρειάζεται 4,07”, νούμερα που το τοποθετούν στη μέση της κατηγορίας των 250cc. Ένα πολύ βασικό στοιχείο για κινητήρες αυτού του διαμετρήματος είναι η μέση κατανάλωση να διατηρείται χαμηλά  και εκεί το Pulsar N 250 τα πήγε πολύ καλά, καθώς δεν ξεπέρασε κατά τη διάρκεια της δοκιμής τα 3,6 λίτρα ανά 100 χλμ.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 
Επιδόσεις  
0 - 50 (δευτερόλεπτα) 2,76
0 - 100 (δευτερόλεπτα) 10
40 - 80 με 4η σχέση (δευτερόλεπτα) 4,07
100 - 0 (μέτρα) 49,7
Κατανάλωση (λτ./100χλμ.) 3,6
 

Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά