Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο
  • Στο δρόμο

Στο δρόμο

Το κύριο πεδίο δράσης του Pulsar N 250 είναι οι δρόμοι της πόλης και εκεί τα καταφέρνει περίφημα, καθώς οι μαζεμένες διαστάσεις του (μόλις 804mm πλάτος), το μικρό του βάρος και η ύπαρξη ικανής ροπής στις χαμηλές στροφές το καθιστούν ένα ευχάριστο παιχνίδι στα χέρια σου μέσα στην κίνηση, όπου δεν θα κολλήσει πουθενά και θα κάνει τις καθημερινές μετακινήσεις ευχάριστες και όχι ένα αναγκαίο κακό. Οι αναρτήσεις αποσβένουν ικανοποιητικά τις κακοτεχνίες της ασφάλτου, ενώ «παίζοντας» λίγο με τις ρυθμίσεις του αμορτισέρ θα ξεκλειδώσεις και πιο «σπορ» δυνατότητες οδήγησης. Η τελική του ταχύτητα πλησιάσει τα 140 χλμ./ώρα, νούμερα που θα υπερκαλύψουν τις ανάγκες των αναβατών μέσα στην πόλη. Πέρα όμως από την καθημερινότητα, το Pulsar N 250 αποδείχθηκε ένας πολύ ευχάριστος συνοδοιπόρος και σε πιο «απαιτητικές» διαδρομές, ακόμα και όταν αποφασίσαμε να το ζορίσουμε λίγο παραπάνω. Η θέση οδήγησης, σε συνδυασμό με το εργονομικότατο μοίρασμα του βάρους, εμπνέουν αμέσως εμπιστοσύνη ακόμα και σε πιο άπειρους αναβάτες και σε κλειστά κομμάτια αποδεικνύεται πραγματικά μια “fun” μοτοσυκλέτα που πρόθυμα ακολουθεί κάθε εντολή του αναβάτη της. Μόνο μας παράπονο η παρεμβατικότητα του ABS, που θα «μπει» νωρίτερα από εκεί που το περιμένεις όταν οι συνθήκες αρχίζουν να ξεφεύγουν από το ιδανικό. Πέρα από αυτό όμως, το γενικό σύνολο αφήνει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο και καταφέρνει να σε κερδίσει με το καλημέρα, καθώς δεν έχει παραξενιές ή «δύστροπο χαρακτήρα».

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά