Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

    Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα

    Το πλαίσιο του Pulsar N 250 είναι ατσάλινο περιμετρικό και καταφέρνει να δώσει τα απαραίτητα στοιχεία ακαμψίας στη μοτοσυκλέτα, ενώ ταυτόχρονα κρατάει και το βάρος χαμηλά, καθώς η ζυγαριά σταματάει στα 162 κιλά. Συνεργάζεται με ένα υδραυλικό, τηλεσκοπικό πιρούνι 37mm μπροστά και ένα μονό αμορτισέρ της Nitrox πίσω, με δυνατότητα ρύθμισης της προφόρτισης. Το σταμάτημα της μοτοσυκλέτας αναλαμβάνει ένας δίσκος 300mm μπροστά με διπίστονη δαγκάνα της Grimeca και ένας δίσκος 230mm πίσω με μονοπίστονη δαγκάνα της ίδιας εταιρείας, συνεργαζόμενοι με δικάναλο ABS, ενώ οι μετρήσεις μας έδειξαν  το Pulsar N 250 χρειάζεται 49,7 μέτρα για να ακινητοποιηθεί από τα 100 χλμ./ώρα. Τα ελαστικά που ντύνουν τις 17” ζάντες από κράμα αλουμινίου έχουν διαστάσεις 100/80 και 130/70 εμπρός και πίσω αντίστοιχα.

    Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
    Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

     

    Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
    Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
    Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
    Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
    Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
    Σελίδα 6Στο δρόμο
    Σελίδα 7Η άποψή μας
    Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά