Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία
  • Ανεση – Εργονομία

Ανεση – Εργονομία

Η σέλα του Bajaj Pulsar N 250, σε συνδυασμό με τη θέση του τιμονιού και των μαρσπιέ δημιουργούν μια φυσική και ξεκούραστη θέση οδήγησης για τον αναβάτη, ενώ το αφρώδες είναι ικανοποιητικό, τόσο από άποψη ποσότητας όσο και από άποψη άνεσης, ακόμα και στην πολύωρη οδήγηση. Το ύψος της μάλιστα στα 795mm θα επιτρέψει σε όλους τους αναβάτες να πατήσουν με ασφάλεια στο έδαφος, ενώ μια ευχάριστη έκπληξη για την κατηγορία είναι το γενναιόδωρο μερίδιο σέλας που απολαμβάνει ο συνεπιβάτης. Οι πληροφορίες που δίνονται στον αναβάτη μέσω του πίνακα οργάνων είναι σαφείς και πλήρεις, ενώ ο ίδιος ο πίνακας παραμένει ευανάγνωστος ακόμα και με κόντρα ήλιο. Αποτελείται από ένα αναλογικό στροφόμετρο και μια ψηφιακή οθόνη στα δεξιά του, τεχνολογίας Infinity και με υπολογιστή ταξιδιού, ο χειρισμός της οποίας γίνεται από δύο κουμπιά που υπάρχουν στο κάτω μέρος της. Οι διακόπτες στο τιμόνι είναι φωτιζόμενοι για καλύτερη χρήση σε συνθήκες χαμηλού φωτισμού, ενώ για τη φόρτιση των συσκευών του αναβάτη φροντίζει μια θύρα USB που είναι βολικά τοποθετημένη μπροστά από την τάπα του ντεπόζιτου.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Bajaj Pulsar N 250 – Test
Σελίδα 2Εμφάνιση – Ποιότητα Κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση – Εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας - Επιδόσεις
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις – Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά