Ανεση - εργονομία
Ανεση - εργονομία
Ανεση - εργονομία
Ανεση - εργονομία
Ανεση - εργονομία
Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία
  • Ανεση - εργονομία

Ανεση - εργονομία

Το Brixton Cromwell 1200 θα «τοποθετήσει» τον αναβάτη σε μια σχεδόν όρθια θέση, με το φαρδύ και ρυθμιζόμενο κατά γωνία τιμόνι να είναι στην κατάλληλη απόσταση  για τα χέρια, ενώ ακόμα και οι ψηλότεροι αναβάτες δεν θα παραπονεθούν για τη γωνία των ποδιών τους, αφού τα  μαρσπίε είναι χαμηλά τοποθετημένα. Η σέλα δεν σε κερδίζει με το αφρώδες υλικό της, αλλά είναι αρκετά φαρδιά ώστε να βολευτείς με άνεση. Η απόσταση της από το έδαφος είναι στα 800 χιλιοστά και είναι προσβάσιμη ακόμα και σε πιο βραχύσωμους αναβάτες.



Ο συνεπιβάτης έχει όλο τον απαραίτητο χώρο για να κάτσει με άνεση, ακόμα και αν είναι μεγαλόσωμος, ενώ τα μεγάλα μαρσπιέ θα του δώσουν στιβαρό πάτημα. Στον τομέα της πληροφόρησης συναντάμε μια κλασσική στρογγυλή οθόνη TFT που ενημερώνει  πλήρως τον αναβάτη κι ανάλογα το επιλεγμένο οδηγικό mode αλλάζουν τα στοιχεία που κυριαρχούν. Έτσι στο Eco τη μερίδα του λέοντος έχει το ταχύμετρο, ενώ στο Sport το στροφόμετρο, δίνοντας την πινελιά που χρειάζεται όταν οι ρυθμοί ανέβουν. ¶κρως πρακτική είναι η διακριτική θύρα USB στο πλάι της οθόνη. Επίσης σε άκρως βολική θέση είναι όλοι οι διακόπτες, που χρησιμεύουν για να αλλάξεις mode, να ενεργοποιήσεις το cruise control ή να απενεργοποιήσεις το traction control.

Αν σου άρεσε: Κοινοποίησέ το »
Σχολίασέ το, στη σελίδα μας στο Facebook »

 

Σελίδα 1Brixton Cromwell 1200 - Test
Σελίδα 2Σχεδίαση - Ποιότητα κατασκευής
Σελίδα 3Ανεση - εργονομία
Σελίδα 4Κινητήρας
Σελίδα 5Πλαίσιο - Αναρτήσεις - Φρένα
Σελίδα 6Στο δρόμο
Σελίδα 7Η άποψή μας
Σελίδα 8Τεχνικά χαρακτηριστικά